Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62555)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat ei
ole mitenkään kivoja
Ei ole, ei. Siinä väsyy ongelmainen ja läheiset. Vaikka kuinka tiedostaisi, ettei toinen tahallaan ole sellainen, niin silti voi väsyä.
Luotte paljon skismaa mielenterveysongelmiin, jokainen on yksilö ja läheisetkin ovat erilaisia. Olen jaksanut ihan hyvin muita ja itseänikin vaikka todella vaikeaakin on ollut. Ainakin vahvistuu kun asenne on kohdillaan. Kaikki kuuluu elämään ja tärkeintä on rakkaus. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ansaitsisit Vuoden VäItteIijä palkinnon.
Tämän minä omin, sillä tätä olen tehnyt tarkoituksella 👍
Olen huomannut ja siitä palkinto 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on ok mutta olisi niin paljon mukavampaa jakaa ja tehdä asioita luotettavan kumppanin kanssa.Kyllä se läheisyyskin olisi ihan toivottavaa ja keskustelut/kinastelutkin olisi tervetulleita.
Tykkäämmekö kumpikin silti liikaa yksinäisyydestä?
Ette tunne toisianne 🤦🤦🤦
Sinä se et sitten opi millään miten tää toimii.
Ei vaan sä oot erehtynyt. Tää ei ole mikään leiki kaivattua -rope. Eri
:D Olen sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olisiko turn off jos kaivattusi nimittelisi muita ihmisiä separeiksi?
Kyllä. Jos kaipauspalstalaisia, niin ei.
Et siis näköjään ymmärtänyt ongelmaa nimittelyssä.
Ei kyse ole nimittelystä vaan kaipauspalstalaisten luonteesta. Ei kiitos. Ikimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita palkintoja jaettaisiin tänään Kaipaus Gaalassa?
Kauiten Kaivattu, Kaunein ja Komein Kaivattu
Rohkein Kaipaaja, joka vuosien ja vuosien jälkeen uskaltaa ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita palkintoja jaettaisiin tänään Kaipaus Gaalassa?
Kauiten Kaivattu, Kaunein ja Komein Kaivattu
Mun on komein. Se on siis kaikilla mittareilla objektiivisesti arvioituna komein mahdollinen mies. Ulkoisesti siis pakka kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan tuo komeus on ihan katsojan silmissä. Olen ollut useasti aika pienissäkin tapahtumissa kavereiden kanssa, ja he eivät ole edes huomanneet kuka siellä on mun ihastus tai mies kenen kanssa on juttua ja kenen kanssa poistun välillä jonnekin tai MITÄÄN.
Eivät ole kiinnittäneet huomiota niihin miehiin ollenkaan, kun taas minä kiinnitin heti kun näkökenttään iski. En olisi voinut olla huomaamatta.
"Mä en oo niinku muut tytöt"
ZZZzzzz...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa p*llua kaivatulleni. Kaikella rakkaudella ja tositarkoituksella😘
Mä arvasin että sinulla on jotain taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tähän ketjun tyyliin kyllä. Siitä en ärsyyntyisi, jos mua sanoisi sellaiseksi leikillään, jos jotain tyrisin. En aina ole se kaikkein käytännöllisin, ja osaan nauraa sille itsekin.
Vammainen, autisti jne. eivät ole haukkumasanoja, eikä se ole missään tilanteessa hauskaa leikillään kutsua toista esim. separiksi. Pitäisin ihan kauheana junttina ihmistä joka käyttää tuollaisia sanoja haukkumiseen.
No sanotaan sit ihan suoraan, että olet tosi tyhmä ja raskas ja jankuttaja. Onko nyt kivempi mieli?
Tiputa jo aihe. Oliks sulla joku kaivattu? Ei varmana kaipaa sua, kun oot tällainen levynjumittaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kertois, milloin ois hyvä aika olla yhteydessä, kertoisin hänelle suoraan, et haluan nähdä hänet. Vois sit yhdessä miettiä niitä liikkuja. 🙂🧡
Ei kai sillä ajalla mitään väliä ole, jos yhteydenotto on toivottu. Jos ei ole toivottu, niin sitten vaan sanoo ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tähän ketjun tyyliin kyllä. Siitä en ärsyyntyisi, jos mua sanoisi sellaiseksi leikillään, jos jotain tyrisin. En aina ole se kaikkein käytännöllisin, ja osaan nauraa sille itsekin.
Vammainen, autisti jne. eivät ole haukkumasanoja, eikä se ole missään tilanteessa hauskaa leikillään kutsua toista esim. separiksi. Pitäisin ihan kauheana junttina ihmistä joka käyttää tuollaisia sanoja haukkumiseen.
Meillä joillain on vanne vähän liian löysällä ja huono huumorintaju niin saattaa tipahdella suusta kaikenlaista. Mä oon esimerkiksi painattanut ex-miehelle mukin jossa oli iso punainen sydän ja teksti "Olet vammainen". Mielestäni se oli hauska vitsi, kun hänellä oli jokin ex tyttöystävältä saatu muki jossa oli iso punainen sydän ja teksti "Minä rakastan sinua". Halusin olla muistettavampi. -Sivutyperys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi päädyin siihen tulokseen, että entisellä kaivatulla on pakko olla ollut päässä vikaa, jos tuollaista huvikseen harrastaa ja leikkii ihmisillä. Voihan se toki olla myös väärä johtopäätös, koska manipuloiva henkilö hänen lähipiiristään onnistui muuttamaan minutkin kiusaajaksi, vaikken koskaan aikaisemmin ollut kiusannut ketään. Pyydän sitä anteeksi. Kaikilta.
Anteeksi, mutta eikö Normaaleilla henkilöillä ollut ihan normaali tunne-järki-päätely-taidot? On paljon huudeltu että ei ne normaalit lapset kiusaa vaan ne epänormaalit ja jos sinutkin on pystytty "muuttamaan" kiusatuksi niin... Oletko minkä ikäisen kehitys asteella? Eihän meinaan nyt normaalit... Kai tämä sama pätee aikuisiinkin...
Jos sulle valehdellaan siitä, kuka tehnyt pitkään jotain, jonka itsekin olet havainnut ja yhdistänyt myös siihen henkilöön, uskoisitko? Vai uskoisitko sitä, joka sanoi, että paha vaimo yllytti, jos sama kiusa jatkuu ja selkeästi samasta lähteestä peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa p*llua kaivatulleni. Kaikella rakkaudella ja tositarkoituksella😘
Mä arvasin että sinulla on jotain taka-ajatuksia.
😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. et halunnut selvittää asioita
2. halusit olla yhteyksissä vain itsekkäistä syistäsi
3. halusit vain auringon paistavan
Kenelle tämä? Omat vastaukset alla.
1. Halusin selvittää, kunnes liikaa inhottavia asioita alkoi nousta esiin ja jatkuvat vihjailut vielä pahemmasta alkoivat tökkiä ja kaikki kuvioon liittyvä vedätys
2. Ei pidä paikkaansa, en tykkää kyttäämisestä, maalittamisesta ja laitehäirinnästä, se on oikeasti ahdistavaa ja epäreilua, lisäksi kaikki siihen liittyvät pilailut ja vedätykset
3. Kukapa ei haluaisi?
Tuota noin... Tässä on kyllä aika paljon 🚩🚩... Eikä niin että se olisi ollut kaivattusi.... Tiesitkö että se aurinko pääsee takaisin taivaalle jos otat sellaisen lääkärin määräämän pillerin?
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia blondi mies 💕💋
Minultakin Haalandille suukot 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. eräästäkin perheen isästä, josta kukaan ei varmasti olisi ajatellut, että hän mitään suhmuroisi, joku lähetti vaimolle kuvan, jossa mies makoili vieraan naisen vieressä jollakin työreissulla. Ihan itse olen kuvan nähnyt.
Tekoälyn tuotoksia.
Ysärillä ei ollut tekoälyä.
Kyllä silloinkin oli tummentavia hiusvärejä ellen muista aivan väärin.
Sivuvitsi kevyemmälle elämälle.
Oltaisko huomenna avoimia ilman turhia epävarmuuksia?
1. et halunnut selvittää asioita
Ei mun mielestä jäänyt mitään selvitettävää.
2. halusit olla yhteyksissä vain itsekkäistä syistäsi
Tietysti. Ei kai ihmissuhteet mitään hyväntekeväisyyttä ole, totta kai niihin sisältyy itsekäs halu saada itselle iloa.
3. halusit vain auringon paistavan
Totta. En nauti kurimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Oltaisko huomenna avoimia ilman turhia epävarmuuksia?
Avoimuus on aina hyvä ratkaisu.