Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (62555)

Vierailija
62521/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni kun aika paljon tehdään muille kiusaa kaikenlaisella, myös ihan suorilla valheilla että jos menee kertomaan esimerkiksi mustasukkaiselle ihmiselle toisen asioita niin voi tulla vaikka ruumiita. Ihan jo turvallisuusasioita kannattaa miettiä ennen kuin hutkii.

Näin on käynyt aiemmin pari kertaa, aika vastuutonta huorìtella toista perusteetta. Kenen vika olis sit ollut, jos se juoppo olis leikannut kurkkuni auki?

Tekijän ja yllyttäjien, jos heidät pystyisi siihen vedenkestävästi yhdistämään ja todistamaan, että he yllyttivät tekoon. 

Onko toi susta ihan ok toimintaa? Koska muistan sellaisenkin naisen, jota eksä todellakin puukotti keuhkoon. Jotain vastuullisuutta sitä toivoisi muilta, ettei levitettäisi perusteettomia puheita alamaailman ihmisille siitä, kuka on vasikka/h__ra/varas/narkki/mitä lie ihan huvin vuoksi ja toisten elämän sabotoimiseksi.

Vierailija
62522/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on jäänyt jo kouluajoilta traumat siitä, että lähestyisin vastakkaista sukupuolta. Kun olin ihastunut pariin tyyppiin, niin ne nauroi tai nöyryytti mua ja jäi jotenkin sellainen olo itselle, et en voi kelleen kelvata. Siks mä oon täällä haaveilemassa enkä missään oikeassa elämässä rakkaan kainalossa. Voi hemmetti, miten kauan nuokin jutut säilyy mielessä. 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62523/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin poikki, että tartteisin yhden tietyn ihmisen hieromaan mut uneen.😔

Olisinpa se minä 😘

Vierailija
62524/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa rakas, oli vaikeuksia avata puhelinta.

Vierailija
62525/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitköhän sienimetsälle, marjastamaan ja metsästämään? 😘

En usko, että tämä oli mulle, kun kaivattu tietää kyllä mun vastauksen. Metsästyksen vaihtaisin tosin kalastukseen.

Vierailija
62526/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
62527/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kelpaa siihen, mutta ei vierelle, en alentuisi.

... enää

Vierailija
62528/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕

Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚

Haluaisin tulla viekkuusi tuhisemaan. 🥰 Haluaisin silitellä ja halitella sinua. 😍

Toi kilpirauhanen aiheuttaa ihan v*tun kummallisia oireita. Varmaan vaikuttaa mun mielialaankin. 😒 Mulla on tullut taas vähän painoa lisää. Mun rinnanympärys on nyt 91cm. 😳 Vyötärö vaan 59cm ja peffa sen 94cm.

-M.K.K

Vierailija
62529/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on jäänyt jo kouluajoilta traumat siitä, että lähestyisin vastakkaista sukupuolta. Kun olin ihastunut pariin tyyppiin, niin ne nauroi tai nöyryytti mua ja jäi jotenkin sellainen olo itselle, et en voi kelleen kelvata. Siks mä oon täällä haaveilemassa enkä missään oikeassa elämässä rakkaan kainalossa. Voi hemmetti, miten kauan nuokin jutut säilyy mielessä. 😕

Älä välitä ystävä, elä rohkeasti omaa ainoata eloasi. Meillä kaikilla on tuollaisia kokemuksia.

Vierailija
62530/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
62531/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitköhän sienimetsälle, marjastamaan ja metsästämään? 😘

En metsästämään, ymmärrän eloonjäämiseen perustuvan eläinten tappamisen mutta en huvittelumielessä tehtävää metsästystä. Joo, moni varmasti metsästää myös ruuaksi, mutta on se silti jotenkin epäilyttävä harrastus nykyihmisellä, ellei ole sellanen luonnonhelmassa eläjä. Jos joku nauttii eläimen tappamisesta niin se on hyvin epäilyttävää. 

Vierailija
62532/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä

Vierailija
62533/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kelpaa siihen, mutta ei vierelle, en alentuisi.

... enää

En missään vaiheessa ole ollut alkamassa kenenkään panopuuksi.

Vierailija
62534/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas m(n), hyvää ja ihanaa yötä. rakastan.

Vierailija
62535/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio antaa p*llua, koska mulla ei ole sellaista. Enkä antaa muutoinkaan, koska antaminen on yksipuolista. Seksi on yhteinen ilo, ei yksipuolisen anteliaisuuden asia.

Tollaisia miettivän kanssa se ei olisi kyllä mikään ilo. Tulee ihan mieleen eksä, jonka mielestä mun olis pitänyt nostaa painava säkki, jota en saanut edes senttiä ilmaan, koska kato tasa-arvo. Vuorotellen nosteltiin siis. 

En minä sinun kanssa haluaisikaan, älä huoli. Pitäisikö olla jokin objekti, joka antaa, jotta vain toinen saa? Pointti koko hommassa mulle on se, että siinä ollaan yhdessä ja syntyy symbioosi, ei mikään käyttökokemus.

En mielestäni ollut sulta vailla sen enempää antamista kuin saamistakaan. Ihmettelen vain, että pitää ylipäätään miettiä, että kuka antaa ja kuka saa. Vähän liian neitiä omaan makuun. Että edes tulee mieleen. 

Vierailija
62536/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin poikki, että tartteisin yhden tietyn ihmisen hieromaan mut uneen.😔

Oletko 1,5-vuotias?

Ei sentään. Kyse oli kunnon hieronnasta, ei mistään uneen paijaamisesta.

Vierailija
62537/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ansaitsisit Vuoden VäItteIijä palkinnon.

Tämän minä omin, sillä tätä olen tehnyt tarkoituksella 👍 

Kaipaat siis sellaista jota haluat vältellä? 

Vierailija
62538/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä. 

Vierailija
62539/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio antaa p*llua, koska mulla ei ole sellaista. Enkä antaa muutoinkaan, koska antaminen on yksipuolista. Seksi on yhteinen ilo, ei yksipuolisen anteliaisuuden asia.

Tollaisia miettivän kanssa se ei olisi kyllä mikään ilo. Tulee ihan mieleen eksä, jonka mielestä mun olis pitänyt nostaa painava säkki, jota en saanut edes senttiä ilmaan, koska kato tasa-arvo. Vuorotellen nosteltiin siis. 

En minä sinun kanssa haluaisikaan, älä huoli. Pitäisikö olla jokin objekti, joka antaa, jotta vain toinen saa? Pointti koko hommassa mulle on se, että siinä ollaan yhdessä ja syntyy symbioosi, ei mikään käyttökokemus.

En mielestäni ollut sulta vailla sen enempää antamista kuin saamistakaan. Ihmettelen vain, että pitää ylipäätään miettiä, että kuka antaa ja kuka saa. Vähän liian neitiä omaan makuun. Että edes tulee mieleen. 

Se aloittaja puhui antamisesta.💡

Vierailija
62540/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuja rakastetaan, unimaahan kuljetaan, kunnes huomenna taas kaivataan.

Kauniita unia kaikille.Pus pus