Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (62071)

Vierailija
62021/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei musta tarvitse kuin yhden empaattisen naisen tykätä. En tykkää itsekään valtaosasta ihmisistä - ovat osoittaneet kerta toisensa jälkeen että he rakastavat draamaa.

Jos naiset sinua lähestyvät jatkuvasti, voisi olla peiliin katsomisen paikka. Etenkin jos siitä syntyy draamaa.

Naiset voivat lähestyä jatkuvasti kiinnostavaa, hyväkäytöksistä, raamikasta miestä. Ja monet rakadtavat draamaa, sekä miehet että naiset. Rauhallinenkin mies voi joutua sellaisen pyöritykseen ilman varsinaista omaa osuuttaan. Eli kaikki ongelmat ei ratkea aina peiliin katsomalla.

t. Yksi empaattinen nainen, joka ei pidä draamasta

Voi toki, mutta ei voi myöskään tietää, mitä se rauhallinen, hyväkäytöksinen ja raamikas mies puuhastelee kylillä.

Vierailija
62022/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kumpaa kaipaus tekee enemmän, tuo vai vie? Entä annatko vai otatko enemmän?

En pysty ajattelemaan noin. Nämä ovat upeita tunteita upeaa ihmistä kohtaan ja olen hyvin positiivinen tämän asian suhteen, vaikka kaikki ei ole mennyt kuin saduissa. Asiat ratkeavat ennemmin tai myöhemmin, ja toivon että rakkaus saa toisensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62023/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. eräästäkin perheen isästä, josta kukaan ei varmasti olisi ajatellut, että hän mitään suhmuroisi, joku lähetti vaimolle kuvan, jossa mies makoili vieraan naisen vieressä jollakin työreissulla. Ihan itse olen kuvan nähnyt.

Vierailija
62024/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

En pysty ajattelemaan noin. Nämä ovat upeita tunteita upeaa ihmistä kohtaan ja olen hyvin positiivinen tämän asian suhteen, vaikka kaikki ei ole mennyt kuin saduissa. Asiat ratkeavat ennemmin tai myöhemmin, ja toivon että rakkaus saa toisensa. 

Minulla ihan sama, en vaihtaisi mitään pois, vaikka se oli yksipuolista. Elämäni kovin vuoristorata tunteiden kanssa. -Sivusta

Vierailija
62025/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuvittelin, et on hyvä että lähdet pois, niin on helpompi olla, kuinka olinkaan väärässä. 

Sulla on nyt paikka henkiselle kasvulle.

Niinpä. Se vaan oli paljon nopeampaa, kun "opettaja" oli vielä läsnä.

Kun opettaja on lähtenyt niin oppilas on valmis.

Vierailija
62026/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Tuo.

Vei mielenrauhan.

Toi tarpeen yrittää mennä mukavuusalueelta pois, siivota ja muutenkin laittaa jalkaa toisen eteen.

Vierailija
62027/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei musta tarvitse kuin yhden empaattisen naisen tykätä. En tykkää itsekään valtaosasta ihmisistä - ovat osoittaneet kerta toisensa jälkeen että he rakastavat draamaa.

Jos naiset sinua lähestyvät jatkuvasti, voisi olla peiliin katsomisen paikka. Etenkin jos siitä syntyy draamaa.

Kyllä kyllä, jotkut luovat ihan itse sitä draamaa suhdesekoiluillaan ja sen jälkeen uhriutuvat ja syyttävät siitä muita. Joskus vuoropuhelu voi epäonnistua ja johtaa typerään toimintaan. Tai joku tahallaan menee vähän ärsyttämään, jotta saisi kaaoksen aikaan. Narskuista kannattaa pysytellä visusti erossa.

Vierailija
62028/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on vailla sinua. Elimeni on vailla sinua.

Vierailija
62029/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vienyt. Kaipaus paskoo keskittymiskyvyn, mielenrauhan ja avoimuuden muita kohtaan. Kyllä oikeat suhteet etenevät helposti ja nopeasti ja niissä on molemminpuolinen kiinnostus.

Etenevät, jos osapuolet ovat vapaita. Jos on varattu, sellaisen kanssa ei voi edetä helposti ja nopeasti, kun ketään ei voi väkisin ottaa.

Siksi tulisi kertoa heti olevansa varattu niin säästäisit sydänsuruilta kaivattusi.

Vierailija
62030/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat lähestyä jatkuvasti kiinnostavaa, hyväkäytöksistä, raamikasta miestä. Ja monet rakadtavat draamaa, sekä miehet että naiset. Rauhallinenkin mies voi joutua sellaisen pyöritykseen ilman varsinaista omaa osuuttaan. Eli kaikki ongelmat ei ratkea aina peiliin katsomalla.

t. Yksi empaattinen nainen, joka ei pidä draamasta

Voi toki, mutta ei voi myöskään tietää, mitä se rauhallinen, hyväkäytöksinen ja raamikas mies puuhastelee kylillä.

Ei minulta. 

Olisin vain halunnut vastauksen

katedraaliin menijältä, jäin vain siksi

hetkeksi hengailemaan tänne..

~

Muuten en enää ketjua juuri lue. 

Tsekkaan nopealla vilkaisulla 

> køprofiilin pilailut, that only. E

Vierailija
62031/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin turhautunut kaikkeen. 😕 Tai en halua mitään pinnallista kirjoittelusuhdetta. Sit kun oikeesti yritän, niin mitään ei tapahdu ja se saa mun mielen matalaksi. Niin kovasti haluaisin, että meistä tulisi sydänystäviä tai enemmän, niin kuin aikoinaan. Että voisi puhua toiselle kaikesta. Siksi koitan kestä tätä kaipausta. Mutta kaipaus on kyllä ihan peestä, ehkä se kutkutti aikoinaan, mut ne ajat oli ja meni. Sydän ei suostu uskomaan, että tää oli tässä.

Vierailija
62032/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä kenenkään pettämisistä

tai kyläjuoruista. Pysyttelen 

visusti omassa 'Shaolinin munkin

askeesi_erakkoelossani.'

Huolehdin omasta tontistani.

Kaivattu on (nuori) perheenisä, alle

kouluikäistä on kotona. Toivon hänen 

olevan vastuullinen isä ja aviomies.

En suunnittele miehen kidnappaamista

enkä edes tapaamista. Näillä arvoilla. x 

Vierailija
62033/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti, sinua kaipaan!

Vierailija
62034/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vienyt. Kaipaus paskoo keskittymiskyvyn, mielenrauhan ja avoimuuden muita kohtaan. Kyllä oikeat suhteet etenevät helposti ja nopeasti ja niissä on molemminpuolinen kiinnostus.

Etenevät, jos osapuolet ovat vapaita. Jos on varattu, sellaisen kanssa ei voi edetä helposti ja nopeasti, kun ketään ei voi väkisin ottaa.

Siksi tulisi kertoa heti olevansa varattu niin säästäisit sydänsuruilta kaivattusi.

Molemmat oltiin, minä en enää. Enkä ollut jahtaava osapuoli.

Vierailija
62035/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on vailla sinua. Elimeni on vailla sinua.

Elämäsi on täysi. Siihen ei mahdu.

Vierailija
62036/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upealla kissanaiselle paljon lämpimiä terkkuja🥰

Vierailija
62037/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisimpä sinut lähiaikoina kaunokainen.

Vierailija
62038/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöähän tämä on, mut mä lähtisin sun matkaan hetkeäkään miettimättä. 😍🧡

Vierailija
62039/62071 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kiusanuolitetaan

jopa neutraali rukouskommentti? 

Huomasin juuri selatessani.