Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62092)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei musta tarvitse kuin yhden empaattisen naisen tykätä. En tykkää itsekään valtaosasta ihmisistä - ovat osoittaneet kerta toisensa jälkeen että he rakastavat draamaa.
Jos naiset sinua lähestyvät jatkuvasti, voisi olla peiliin katsomisen paikka. Etenkin jos siitä syntyy draamaa.
Naiset voivat lähestyä jatkuvasti kiinnostavaa, hyväkäytöksistä, raamikasta miestä. Ja monet rakadtavat draamaa, sekä miehet että naiset. Rauhallinenkin mies voi joutua sellaisen pyöritykseen ilman varsinaista omaa osuuttaan. Eli kaikki ongelmat ei ratkea aina peiliin katsomalla.
t. Yksi empaattinen nainen, joka ei pidä draamasta
Voi toki, mutta ei voi myöskään tietää, mitä se rauhallinen, hyväkäytöksinen ja raamikas mies puuhastelee kylillä.
Onkohan sun ajatusmaailmassa vainoharhaisuus lähtenyt vähän laukalle? Leinon runon sanoin ”näet kauhut kaikkialla..”?
Totuus on aina tottakai hyvä nähdä. Sivusta.
Ja se totuusko on nähdä kanssaihmisensä lähtökohtaisesti petollisina, kieroina, epärehellisinä pettureina? Ei, kyllä on tuo on vain sinun ”totuutesi” ja kertoo ensisijaisesti sinusta itsestäsi ja toimintatavoistasi. Rehellinen ihminen lähtökohtaisesti luottaa muihinkin.
Rehellisillä ihmisillä hoksittimet pelaa kyllä siinä missä muillakin. Vaan tyhmyri luottaa sinisilmäisesti kaikkiin. Ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Helevetin typeriä kommentteja. Jos mies on pelimiehiä, on monta hoitoo niin nainen on vainoharhainen? Niin käytännössä just sanoit 🤦🏻🤮 sivusta minä pelailen ja kukaan vainoharhainen ole jos minuu sellasesta syyttäis, vaikkei siitä kukaan tiedäkään varmaks mitään, eiköhän ihmisillä ole se kolmas silmä näissä asioissa, vaisto tmv
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Kaipaan myös niin, etten löydä sanojakaan siihen. Ei häviä järjellä, ei tosiasioilla.
Missähän kaukana menet, muruseni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vienyt. Kaipaus paskoo keskittymiskyvyn, mielenrauhan ja avoimuuden muita kohtaan. Kyllä oikeat suhteet etenevät helposti ja nopeasti ja niissä on molemminpuolinen kiinnostus.
Etenevät, jos osapuolet ovat vapaita. Jos on varattu, sellaisen kanssa ei voi edetä helposti ja nopeasti, kun ketään ei voi väkisin ottaa.
Siksi tulisi kertoa heti olevansa varattu niin säästäisit sydänsuruilta kaivattusi.
Entä jos varattu on valmis lähtemään vanhasta suhteestaan.
Tää varattu olis. 🙋 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Missähän kaukana menet, muruseni?
Kysy irl,
luuleeko hän että ajatteletkin jotain toista, et ole kiinnostunut tms?
Vierailija kirjoitti:
tipu💕
Oletko hän jolla on pieni ****?
Sanoma Oy on saanut kesäkuussa huomatuksen yhdenvertaisuusvaltuutetulta.👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöähän tämä on, mut mä lähtisin sun matkaan hetkeäkään miettimättä. 😍🧡
nn?
mn 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tipu💕
Oletko hän jolla on pieni ****?
Kysyin, en siksi että sillä koollasi on mitään merkitystä koska aivan muut jutut ratkaisee kemiat ym. mutta jos oletkin se tyyppi niin meillä ei kemiat eikä ajatusmaailma kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan ok? Toivon ettei hommia ole kasatunut ihan liikaa.
Sivusta hihittelen, että aina kasaantuu kaikkea hommaa.
Terveisin: nainen joka ui, sukeltaa ja lentää samaan aikaan
Ei minulta.
Vähän samoin ajatuksin tosin;
vaikka metaforisesti.
Olen siirtynyt observoivaan
rooliin mitä tulee tämän sivuston
käyttämiseen.
~
Mentaalisesti stimuloivaa
viikkoa itse kullekin.
~
Älköön kukaan kadottako
yhtään avainta kimpustaan .🔑
🥸gE
Siis täytyykö anonyymiin päivitykseen tulla kertomaan erikseen, ettei ole jotain kirjoittanut? Onko sellainen tapana täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan ok? Toivon ettei hommia ole kasatunut ihan liikaa.
Sivusta hihittelen, että aina kasaantuu kaikkea hommaa.
Terveisin: nainen joka ui, sukeltaa ja lentää samaan aikaan
Ei minulta.
Vähän samoin ajatuksin tosin;
vaikka metaforisesti.
Olen siirtynyt observoivaan
rooliin mitä tulee tämän sivuston
käyttämiseen.
~
Mentaalisesti stimuloivaa
viikkoa itse kullekin.
~
Älköön kukaan kadottako
yhtään avainta kimpustaan .🔑
🥸gE
Siis täytyykö anonyymiin päivitykseen tulla kertomaan erikseen, ettei ole jotain kirjoittanut? Onko sellainen tapana täällä?
Tämä ei minulta 👋
Kun trauma aktivoituu et käyttäydy aikuisen tavoin. Käyttäydyt sen ikäisenä kuin haava syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Esim. eräästäkin perheen isästä, josta kukaan ei varmasti olisi ajatellut, että hän mitään suhmuroisi, joku lähetti vaimolle kuvan, jossa mies makoili vieraan naisen vieressä jollakin työreissulla. Ihan itse olen kuvan nähnyt.
Tekoälyn tuotoksia.
Vierailija kirjoitti:
Kun trauma aktivoituu et käyttäydy aikuisen tavoin. Käyttäydyt sen ikäisenä kuin haava syntyi.
Se oli noin viiden vanhana kun jouduin ensi kertaa puolustamaan ja estämään tappamista kahden ihmisen välillä. Siitä aina 17 ikävuoteen asti.
Kaunis, haikea, mutta toiveikas teksti. Miksi tauko ja hiljaisuus? sivusta