Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62057)
Tänään illlalla ei tule enempää viestejä, joten hyvää iltaa ja yötä söpöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei musta tarvitse kuin yhden empaattisen naisen tykätä. En tykkää itsekään valtaosasta ihmisistä - ovat osoittaneet kerta toisensa jälkeen että he rakastavat draamaa.
Jos naiset sinua lähestyvät jatkuvasti, voisi olla peiliin katsomisen paikka. Etenkin jos siitä syntyy draamaa.
Naiset voivat lähestyä jatkuvasti kiinnostavaa, hyväkäytöksistä, raamikasta miestä. Ja monet rakadtavat draamaa, sekä miehet että naiset. Rauhallinenkin mies voi joutua sellaisen pyöritykseen ilman varsinaista omaa osuuttaan. Eli kaikki ongelmat ei ratkea aina peiliin katsomalla.
t. Yksi empaattinen nainen, joka ei pidä draamasta
Voi toki, mutta ei voi myöskään tietää, mitä se rauhallinen, hyväkäytöksinen ja raamikas mies puuhastelee kylillä.
Onkohan sun ajatusmaailmassa vainoharhaisuus lähtenyt vähän laukalle? Leinon runon sanoin ”näet kauhut kaikkialla..”?
Mä en tunne yhtään tämän kylän 'raamikasta miestä' tai seuraa kenenkään paikkakuntalaisen/savolaisen
elämää IRL tai some. Ei Leino-lainauksia.
Varmasti hyviä perheenisiä
(raamikkaitakin) löytyy meiltä
pilvin pimein, mutta kun mä en ihmisiä
välttelevänä erakkona tunne porukkaa. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vienyt. Kaipaus paskoo keskittymiskyvyn, mielenrauhan ja avoimuuden muita kohtaan. Kyllä oikeat suhteet etenevät helposti ja nopeasti ja niissä on molemminpuolinen kiinnostus.
Etenevät, jos osapuolet ovat vapaita. Jos on varattu, sellaisen kanssa ei voi edetä helposti ja nopeasti, kun ketään ei voi väkisin ottaa.
Jaahas, vapailla etenee? Kuinkahan monta aloitekyvytöntä vapaata täällä on? Ja ennenkuin heität sen piikin et mitä minä täällä teen? Tiedoksi teen aina aloitteen IRL jos olen kiinnostunut jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei musta tarvitse kuin yhden empaattisen naisen tykätä. En tykkää itsekään valtaosasta ihmisistä - ovat osoittaneet kerta toisensa jälkeen että he rakastavat draamaa.
Jos naiset sinua lähestyvät jatkuvasti, voisi olla peiliin katsomisen paikka. Etenkin jos siitä syntyy draamaa.
Naiset voivat lähestyä jatkuvasti kiinnostavaa, hyväkäytöksistä, raamikasta miestä. Ja monet rakadtavat draamaa, sekä miehet että naiset. Rauhallinenkin mies voi joutua sellaisen pyöritykseen ilman varsinaista omaa osuuttaan. Eli kaikki ongelmat ei ratkea aina peiliin katsomalla.
t. Yksi empaattinen nainen, joka ei pidä draamasta
Voi toki, mutta ei voi myöskään tietää, mitä se rauhallinen, hyväkäytöksinen ja raamikas mies puuhastelee kylillä.
Onkohan sun ajatusmaailmassa vainoharhaisuus lähtenyt vähän laukalle? Leinon runon sanoin ”näet kauhut kaikkialla..”?
Totuus on aina tottakai hyvä nähdä. Sivusta.
#045: osallistuin ko. lankaan sivulta.
En yleensä koskaan osallistu
'päivän pitenevään kiistalankaan.'
Aiheet eivät juuri kosketa/kiinnosta. E
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kumpaa kaipaus tekee enemmän, tuo vai vie? Entä annatko vai otatko enemmän?
Minä en enää tiedä missä mennään 😍😜😳🤯
Vierailija kirjoitti:
Upealla kissanaiselle paljon lämpimiä terkkuja🥰
Mitenköhän noin moni on tunnistanut itsensä? Laittaa tänne mitä vaan aina on useampi tunnistanut itsensä.
En ollut tuo, joka signeerasi:
't. Yksi empaattinen nainen'. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut suoraa koskemista
muinaisobjektiin, vaan lasiin; tietenkin.
Arvokas, Pyhä Reliikki on
lasin takana suojassa, itsestäänselvyys.
Rukoilija seisoisi lasin lähellä ikonia
samalla katsoen. Tämä riittää. E
Se lasin takana sen 10v sitten tapahtuneen varkauden takia käsittääkseni. Voit katsoa sitä kuvas netistä ja rukoilla, nämä asiat ei rajoitu fyysisen maailman sääntöjen mukaan.
Ja ihan sivusta, ilman ikonejakin saat yhteyden Kristukseen aina halutessasi, pelkkä ajatus riittää 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tavoitteesi oli, et alan vihaamaan sua, niin onnittelut, olet saavuttanut tavoitteesi. Taistelen näitä tuntemuksia vastaan, mut aivan liikaa anteeksannettavaa.
Hyvä kun selvisi, ettei ollutkaan rakkautta, vaan vihaa.
Kun toinen kohtelee huonosti tarpeeks kauan, väistämättä alkaa nousemaan muitakin tuntemuksia pintaan rakkauden sijaan. Joten hilaa l*skip*rseesi ylös ja mene soittamaan suuta muualle. Ja vanhoja kaivelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kumpaa kaipaus tekee enemmän, tuo vai vie? Entä annatko vai otatko enemmän?
En pysty ajattelemaan noin. Nämä ovat upeita tunteita upeaa ihmistä kohtaan ja olen hyvin positiivinen tämän asian suhteen, vaikka kaikki ei ole mennyt kuin saduissa. Asiat ratkeavat ennemmin tai myöhemmin, ja toivon että rakkaus saa toisensa.
Olet hieno ihminen.
(..tosin ajattelen samoin. Voidaan hienostella yhdessä. 😉)
rakas m(n). mulle kelpaa kaikki roolit sun kanssa, voidaan olla sydänystäviä tai enemmän. kaipaan, ikävöin ja ajattelen sua 24/7. onneksi on ainakin muistot. lähetän helliä ja pitkiä haleja ja pusuja sulle. toiv nähdään jossain ilman aikarajoja, voidaan jutella kaikki ensi kohtaamisesta siihen päivään asti.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on vailla sinua. Elimeni on vailla sinua.
Koko aivot vai vain mantelitumake?
Vierailija kirjoitti:
Hölmöähän tämä on, mut mä lähtisin sun matkaan hetkeäkään miettimättä. 😍🧡
samoin minä hänen naisen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on vailla sinua. Elimeni on vailla sinua.
Koko aivot vai vain mantelitumake?
Koko aivot, jokaista poimunpohjaa myöten.
Turhia näsäviisaita kommentteja.
Sama juttu avokadoöljyä eräs päivä
kysyessäni. Ei yhtään järkevää,
konkreettiseen johtavaa viestiä/
ihmistä: 'Minäpä, E, katson öljyhyllyn
valikoiman läpi,
kun seuraavalla kerralla
tuohon naapurin Ässään menen; että
onko sitä avokadoversiota saatavilla.'
Suuhun kyllä pyydetään ulostamaan
ja muuta likaista häirintäpuhetta. 😏😑
Voi jestas mitä turhuuden rovion roihua. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vienyt. Kaipaus paskoo keskittymiskyvyn, mielenrauhan ja avoimuuden muita kohtaan. Kyllä oikeat suhteet etenevät helposti ja nopeasti ja niissä on molemminpuolinen kiinnostus.
Etenevät, jos osapuolet ovat vapaita. Jos on varattu, sellaisen kanssa ei voi edetä helposti ja nopeasti, kun ketään ei voi väkisin ottaa.
Siksi tulisi kertoa heti olevansa varattu niin säästäisit sydänsuruilta kaivattusi.
Aika perus. Miks kaikki ei kuitenkaan tee niin? Voiko olla muitaki syitä, kuin että on valehteleva peluri? sivustaa