Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56390)
Muistakaa pitää puutarha siistinä kaivatuillenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ruvettiin molemmat käymään suihkussa ennen saliakin... 😘
Nopeastipa trolli tarttui viestiini.
Ihan tosijuttu on eikä mikään trollaus. Itse rupesin meneen suihkuun ennen treeniäkin ja huomasin että hänkin, kun hänellä oli märät hiukset.
Nice tryl.
Ihan sama se mulle on uskotko vai et. Selkeästi sinä et ainakaan ole kaivattuni kun et tunnistanut itseäsi kuvailusta.
Joo ihan sattumalta viikon sisään kaksi viestiä siitä kuinka molemmat käyvät nykyään suihkussa ennen salia.
Ei ole punaista tupaa, eikä peruna maata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita 😋🥰
Se tehdään🥰 Ja lisäksi vielä mansikoita, joita kävisin aikaisin aamulla sulle poimimassa🥰
Mansikoissa on noista kaikkein kovin työ. Olen maalta kotoisin ja kasvatettiin hyvin pitkälle kaikki omalla tontilla ja jos satoa meinasi saada niin se oli kesäisin ihan kokopäivätyötä. Kaukana siis mistään romantiikasta, aamusta iltaan säällä kuin säällä. Parista puskasta mansikkaa sä et saa kuin sen yhden aamun mansikat ja niidenkin eteen sä olet kitkenyt rikkaruohoa ja häätänyt ötököitä ja pelotellut lintuja aivan helvetisti.
Minusta oli lapsena aina ihanaa kun omasta pihasta sai hakea mansikoita, porkkanoita, marjoja, perunaa, sipulia, yrttejä, retiisejä 😍
Lapsena varmasti, kun sait vain hakea eikä tarvinnut tehdä niiden eteen mitään. Kokeilepa nyt aikuisena.
Mieluusti. Siksihän ehdotinkin jo täällä tänään, että haluaisin kaivatun kanssa mansikkamaan ja kirsikoita 🥰 Mielellään kasvimaan muutenkin.
Jep, ja mä kirjoitin sulle, että se ei ole vain sadon korjaamista vaan pitää tehdä iso työ muutamankin mansikan eteen. Joku vain tykkää poistaa sen vastauksen samalla kun kaikki sissijuustojutut saa viedä kolmekin sivua.
Niin et sinä nyt ole Suomen ainoa ihminen joka on pihallaan kasvattanut marjoja. Kyllä minä tiedän mitä se on ja minusta on kiva puuhailla pihalla.
Mä en ole koskaan itse kasvattanut yhtään mitään, lue kunnolla.
Sanoithan että kasvatitte maalla omalla tontilla ja se oli mielestäsi raskasta. Minusta taas sellainen on mukavaa. Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Ei siitä tarvitse kinastella sen enempää. 🍓🍓
Eih. Kerroin että olen maalta kotoisin ja että meillä siellä kotipihalla nyperrettiin päivät pitkät syötävän eteen kaikki kesät. Ei se mun piha ole ollut eikä mun muutenkaan tarvinnut kuin nauttia sadosta, lapsi kun olin.
Nyt näin aikuisena tulis mieleenkään nähdä vaivaa ruokani eteen ja etenkin noi mansikat on tosi vttumaisia, koska niitä saa tosi vähän vaivaan nähden ja linnut varastaa nekin vähät helposti. Eli mun pihalla, jota ei siis alkuaankaan ollenkaan ole, ei ole koskaan kyllä kasvanut yhtään mitään.
Kerroin tämän kokemuksen vain siksi, että monesti ihmisillä on romanttisia harhakäsityksiä siitä, että asiat vain itsekseen tulee siellä ulkona ja sit niitä käydään napsimassa kun huvittaa. Tosiasiassa, jos haluat että sulla on jotakin syötävää siellä, niin se on työn ja tuurin takana. Etenkin mansikat.
Mulla kasvaa pihalla mansikoita ja pää edelleen vuodesta toiseen täynnä romanttisia harhakäsityksiä 😍🍓 Sivusta
Millainen olisi sadepäivä kietoutuneina toisiimme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosijuttu on eikä mikään trollaus. Itse rupesin meneen suihkuun ennen treeniäkin ja huomasin että hänkin, kun hänellä oli märät hiukset.
Nice tryl.
Ihan sama se mulle on uskotko vai et. Selkeästi sinä et ainakaan ole kaivattuni kun et tunnistanut itseäsi kuvailusta.
Joo ihan sattumalta viikon sisään kaksi viestiä siitä kuinka molemmat käyvät nykyään suihkussa ennen salia.
Ai en minä ole nähnyt toista tällä viikolla. Joskus aikaisemmin näin, siitä on varmaan jo useampi kuukausi, ja mietin että itsellä ja kaivatulla on sama tilanne.
Että sellainen kaipausketju..
Ei fuck tääl kämpäs on joku 4 kesäkärpästä ja ne koko ajan tulee iholle kipittää. Ärsyttävän tuntuista.
Ei pitäs pitää ikkunaa auki
Piiloudut mustien lasien taakse. Silmät jää näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteks huomannu on ketju on hiljentyny huomattavasti ;D ei tuu läheskään nii paljo viestejä... Taitaa kesällä olla ihmisillä parenpaa tekemistä ;)
Poistattaja poistattaa kaipausviestit. Luulee ilmeisesti että jos muut saavat kaivata vähemmän hän saa enemmän kaipausta tai mikä ikinä harha tuota toimintaa ajaa.
Jonkun mustasukkainen puoliso myös yksi ihan realistinen mahdollisuus. Sivusta
Heh, juu! Täällä kun tunnetusti kokoontuu se vaarallisin valioyksilöiden, vamppien ja syöjättärien kerma, joita yksikään aviomies ei pystyisi kohdatessaan sekuntiakaan vastustamaan 🤣
No niin, puoliso ilmoittautui. Jepjep.
Ei kyllä olen valitettavasti ihan vakkareita, meitä perushaikailijoita ja vuodesta toiseen täällä turhaan ruikuttajia🤣
Mutta voidaan vaikka yhdessä laatia tarina, kuinka kaivattujemme puolisot peloissaan täällä meitä vahtii, sopis mullekin. (Mitäs siitä, että se itse kaivattu vuodesta toiseen kulkee ohi hädintuskin moikaten… )
Mitä se haittaa, jos tarina ei ole totta, kunhan on kiva tarina? Eihän kaikki muutkaan tarinat ole totta…Aika rumasti puhut itsestäsi ja itsellesi. Koetapa hankkia omanarvontunto ja kohdella itseä nätimmin. Sivusta
Höpsis, olen realisti. Tottakai suurin osa meistä on täällä siksi, ettei juttu kaivatun kanssa lähde lentoon irl. Ja siihen taas vaikuttaa moni asia, niistä yksi sekin, ettei viehätysvoima ja markkina-arvo ole niitä halutuimpia. Se on vain fakta, jonka kanssa ainakin itse olen ihan täysin sinut. Kaikki ei saa kaikkea, onen hyvinkin riittävä monissa muissa asioissa.
Ja eipä sille mitään myöskään voi. Luonteeni on sellainen, ettei minkään epärealististen höpöhöpö-juttujen laatiminen kuulu tapohin. Realistisesti totuutta kohti ja sen läpi, vaikka kipeääkin tekisi. Höpinät kun ei auta.
Meitä täällä ei kukaan oikeasti kadehdi, kukaan ei menetä yöuniaan meidän takia, eivätkä kaivattujemme puolisot päivystä täällä peloissaan. Ehei, he viettävät ihanaa kesää niiden meidän kaivattujen kanssa, eivätkä uhraa ajatustakaan tällaiselle saitille. Eivät edes tiedä tästä.
Mutta se on vain elämää sekin, meilläkin on kesä ja parhaimmillaan vertaistukea toisistamme ja suloiset haikeat haaveet sydämissämme. Ja ennen muuta meillä on nämä meidän kaikkien tuntemat harhat, jotka saavat päivästä toiseen palaamaan saitille, rakkautta ja onnea etsimään. Tai edes niiden pieniä murusia. Vaikka vain kuviteltujakin.
Vierailija kirjoitti:
Piiloudut mustien lasien taakse. Silmät jää näkemättä.
Niin teen.
Munakoisoa ikävä, porkkanaa 🍆🥕🥖🍌🥒patonkia, banaania, kurkkua. Itse "kasvatettua" 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice tryl.
Kurkkaappa pussistasi ulos. Salilla käy satoja tuhansia suomalaisia, eikä takuulla ole mikään suuri poikkeus käydä suihkussa ennen salia.
Afat tuo turvaa tarvi koko aikaa olla katseella "saatavilla" joka vastaantulijalle
Vierailija kirjoitti:
Munakoisoa ikävä, porkkanaa 🍆🥕🥖🍌🥒patonkia, banaania, kurkkua. Itse "kasvatettua" 😍😜
Ruualla ei saa leikkiä! 😡
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen kaipausketju..
Kyllä kassien haistelu on olennaista kaipauksesssa!
Entten tentten teelika mentten hissun kissun vaapula vissun.... 😍😜 Shrey pelistä pois. Valittava vähän lähempää, saa nopeemmin
Ei linnut mitään varasta, jos peittää ne marjapensaat.