Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56470)
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain että aina juuri sopivasti osun tupakalle uhriksi pummeille ja muille hulluille mitä kulkee. Toivottavasti Suomessa saisi jatkossa elää enemmän rauhassa.
Kyllä tupakointi pian kielletään julkisillakin paikoilla joten sit pääset niistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ruvettiin molemmat käymään suihkussa ennen saliakin... 😘
Nopeastipa trolli tarttui viestiini.
Ihan tosijuttu on eikä mikään trollaus. Itse rupesin meneen suihkuun ennen treeniäkin ja huomasin että hänkin, kun hänellä oli märät hiukset.
Nice tryl.
Ihan sama se mulle on uskotko vai et. Selkeästi sinä et ainakaan ole kaivattuni kun et tunnistanut itseäsi kuvailusta.
Joo ihan sattumalta viikon sisään kaksi viestiä siitä kuinka molemmat käyvät nykyään suihkussa ennen salia.
Kurkkaappa pussistasi ulos. Salilla käy satoja tuhansia suomalaisia, eikä takuulla ole mikään suuri poikkeus käydä suihkussa ennen salia.
Miks kukaa kävis suihkus enne salii? Wtf ootte outoi
Nii tai ennen seksii... wtf
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Kaipaan myös, kunpa olisit täällä. Nyt on vain käytettävä taas mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteks huomannu on ketju on hiljentyny huomattavasti ;D ei tuu läheskään nii paljo viestejä... Taitaa kesällä olla ihmisillä parenpaa tekemistä ;)
Poistattaja poistattaa kaipausviestit. Luulee ilmeisesti että jos muut saavat kaivata vähemmän hän saa enemmän kaipausta tai mikä ikinä harha tuota toimintaa ajaa.
Jonkun mustasukkainen puoliso myös yksi ihan realistinen mahdollisuus. Sivusta
Heh, juu! Täällä kun tunnetusti kokoontuu se vaarallisin valioyksilöiden, vamppien ja syöjättärien kerma, joita yksikään aviomies ei pystyisi kohdatessaan sekuntiakaan vastustamaan 🤣
No niin, puoliso ilmoittautui. Jepjep.
Ei kyllä olen valitettavasti ihan vakkareita, meitä perushaikailijoita ja vuodesta toiseen täällä turhaan ruikuttajia🤣
Mutta voidaan vaikka yhdessä laatia tarina, kuinka kaivattujemme puolisot peloissaan täällä meitä vahtii, sopis mullekin. (Mitäs siitä, että se itse kaivattu vuodesta toiseen kulkee ohi hädintuskin moikaten… )
Mitä se haittaa, jos tarina ei ole totta, kunhan on kiva tarina? Eihän kaikki muutkaan tarinat ole totta…Aika rumasti puhut itsestäsi ja itsellesi. Koetapa hankkia omanarvontunto ja kohdella itseä nätimmin. Sivusta
Höpsis, olen realisti. Tottakai suurin osa meistä on täällä siksi, ettei juttu kaivatun kanssa lähde lentoon irl. Ja siihen taas vaikuttaa moni asia, niistä yksi sekin, ettei viehätysvoima ja markkina-arvo ole niitä halutuimpia. Se on vain fakta, jonka kanssa ainakin itse olen ihan täysin sinut. Kaikki ei saa kaikkea, onen hyvinkin riittävä monissa muissa asioissa.
Ja eipä sille mitään myöskään voi. Luonteeni on sellainen, ettei minkään epärealististen höpöhöpö-juttujen laatiminen kuulu tapohin. Realistisesti totuutta kohti ja sen läpi, vaikka kipeääkin tekisi. Höpinät kun ei auta.
Meitä täällä ei kukaan oikeasti kadehdi, kukaan ei menetä yöuniaan meidän takia, eivätkä kaivattujemme puolisot päivystä täällä peloissaan. Ehei, he viettävät ihanaa kesää niiden meidän kaivattujen kanssa, eivätkä uhraa ajatustakaan tällaiselle saitille. Eivät edes tiedä tästä.
Mutta se on vain elämää sekin, meilläkin on kesä ja parhaimmillaan vertaistukea toisistamme ja suloiset haikeat haaveet sydämissämme. Ja ennen muuta meillä on nämä meidän kaikkien tuntemat harhat, jotka saavat päivästä toiseen palaamaan saitille, rakkautta ja onnea etsimään. Tai edes niiden pieniä murusia. Vaikka vain kuviteltujakin.Kiitos kun kerroit itsestäsi, mutta
puhu vaan omasta puolestasi. :) Et sinä tiedä yhtään mitään anonyymien markkina-arvoista tai kaipauksenkohteista. Sitä paitsi tätä lukee paljon useampi kuin luuletkaan.
Meininki täällä vaikuttaa lähinnä epätoivoiselta. Moni myös vaikuttaa kirjoitustensa perusteella todella ressukalta.
Täällä myös runsain joukoin peukutetaan todella törkeitä ja sivistymättömiä mielipiteitä. Svusta
Peukuttavat omia viestejään minkä kerkeävät.Peukuilla ei ole mitään merkitystä koska yksi hwnkilö voi peukuttaa vaikka sata kertaa ,jos haluaa.Luottakaa vaistoonne, trollit vaan haluaa härnätä.Jos eivät onnistu ,poistattavat viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain että aina juuri sopivasti osun tupakalle uhriksi pummeille ja muille hulluille mitä kulkee. Toivottavasti Suomessa saisi jatkossa elää enemmän rauhassa.
Kyllä tupakointi pian kielletään julkisillakin paikoilla joten sit pääset niistä
En usko, kimpussani on aina joku ja näin se on aina ollutkin. Toivon että ilkeät ihmiset mädäntyvät koteihinsa rahojensa kanssa.
Voin olla meri ja kaivattu on aurinko, joka laskeutuu mereen
Voin aamusella istua naamalle 😜😍👌😁
Tuu kulta tänne. Sulla on kovempi ukkonen kuin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Pisut ja pesut ensin
Vierailija kirjoitti:
Paskasella perseellä?
En tiedä mikä helvetin kulkue on meneillään mutta ovipuhelimeni soi juuri.
Mieshenkilö kysyi onko minulle tuotu tänään Puman kenkälaatikkoa. Mietin että siis mitä helvettiä ja vastasin että ei ole tuotu. Oli hiljaista hetken ja toistin saman, ei ole tuotu. Kysyin oliko teillä muuta? Mieshenkilö pyysi avaamaan oven. Selvä, sanoin ja avasin oven. Oletin että kai sitten ovat tänne jonnekin tulossa.
Ovikelloni soi, katsoin ovisilmästä ja näin nuorehkon naisen ja miehen. Säikähdin mutta avasin rohkeasti oven.
Pariskunta alkoi vielä kyselemään kenkälaatikosta hyvin epäselvästi. Yritin kysellä miksi se minulle olisi tuotu yms. mutta he eivät oikein vastanneet kysymyksiini. Mieshenkilö kysyi voisivatko he antaa kuitenkin minulle jomman kumman numeron ja sanoin että tottakai voi antaa mutta sitten he hiljenivät ja alkoivat elehtimään lähdön merkiksi. Minulle tuli vaivaantunut olo ja sanoin vielä että ei ole minulle tuotu mitään kenkälaatikkoa ja yritin sanoa että kai he teille soittaisivat. Mieshenkilö heilautti kättä ja sanoi heit ja he lähtivät. Laitoin oven kiinni.
Tuumasin ääneen että eikö täällä nyt saa jumalauta elää koskaan rauhassa. Siis ihan käsittämätöntä.
Täällä on pelkkää ohispaskaa ja SAATANAN VELTTO MODE!
Jäisin sun halaukseen milloin vaan. Haaveillutkin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen viesti yleensä poistuu nopeasti.
Kaikki rehellinen ja järkevä pitää yrittää kieltää. Hyvä Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen viesti yleensä poistuu nopeasti.
Kyllä, muu sonta saa kuitenkin jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteks huomannu on ketju on hiljentyny huomattavasti ;D ei tuu läheskään nii paljo viestejä... Taitaa kesällä olla ihmisillä parenpaa tekemistä ;)
Poistattaja poistattaa kaipausviestit. Luulee ilmeisesti että jos muut saavat kaivata vähemmän hän saa enemmän kaipausta tai mikä ikinä harha tuota toimintaa ajaa.
Jonkun mustasukkainen puoliso myös yksi ihan realistinen mahdollisuus. Sivusta
Heh, juu! Täällä kun tunnetusti kokoontuu se vaarallisin valioyksilöiden, vamppien ja syöjättärien kerma, joita yksikään aviomies ei pystyisi kohdatessaan sekuntiakaan vastustamaan 🤣
No niin, puoliso ilmoittautui. Jepjep.
Ei kyllä olen valitettavasti ihan vakkareita, meitä perushaikailijoita ja vuodesta toiseen täällä turhaan ruikuttajia🤣
Mutta voidaan vaikka yhdessä laatia tarina, kuinka kaivattujemme puolisot peloissaan täällä meitä vahtii, sopis mullekin. (Mitäs siitä, että se itse kaivattu vuodesta toiseen kulkee ohi hädintuskin moikaten… )
Mitä se haittaa, jos tarina ei ole totta, kunhan on kiva tarina? Eihän kaikki muutkaan tarinat ole totta…Aika rumasti puhut itsestäsi ja itsellesi. Koetapa hankkia omanarvontunto ja kohdella itseä nätimmin. Sivusta
Höpsis, olen realisti. Tottakai suurin osa meistä on täällä siksi, ettei juttu kaivatun kanssa lähde lentoon irl. Ja siihen taas vaikuttaa moni asia, niistä yksi sekin, ettei viehätysvoima ja markkina-arvo ole niitä halutuimpia. Se on vain fakta, jonka kanssa ainakin itse olen ihan täysin sinut. Kaikki ei saa kaikkea, onen hyvinkin riittävä monissa muissa asioissa.
Ja eipä sille mitään myöskään voi. Luonteeni on sellainen, ettei minkään epärealististen höpöhöpö-juttujen laatiminen kuulu tapohin. Realistisesti totuutta kohti ja sen läpi, vaikka kipeääkin tekisi. Höpinät kun ei auta.
Meitä täällä ei kukaan oikeasti kadehdi, kukaan ei menetä yöuniaan meidän takia, eivätkä kaivattujemme puolisot päivystä täällä peloissaan. Ehei, he viettävät ihanaa kesää niiden meidän kaivattujen kanssa, eivätkä uhraa ajatustakaan tällaiselle saitille. Eivät edes tiedä tästä.
Mutta se on vain elämää sekin, meilläkin on kesä ja parhaimmillaan vertaistukea toisistamme ja suloiset haikeat haaveet sydämissämme. Ja ennen muuta meillä on nämä meidän kaikkien tuntemat harhat, jotka saavat päivästä toiseen palaamaan saitille, rakkautta ja onnea etsimään. Tai edes niiden pieniä murusia. Vaikka vain kuviteltujakin.Kiitos kun kerroit itsestäsi, mutta
puhu vaan omasta puolestasi. :) Et sinä tiedä yhtään mitään anonyymien markkina-arvoista tai kaipauksenkohteista. Sitä paitsi tätä lukee paljon useampi kuin luuletkaan.
Meininki täällä vaikuttaa lähinnä epätoivoiselta. Moni myös vaikuttaa kirjoitustensa perusteella todella ressukalta.
Kumpaa sinä olet vai molempia? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä mustikkametsässä ilmastoidussa pitkässä kesähameessa. Perse pystyssä mättään äärellä. Tiedän, etten voisi vastustaa kiusausta, pian helma olisi nostettu selkääsi.
Tule pian!
T: Reino
Ohi, viestini oli naiselle.
Rakkaani, muruseni, en jaksa odottaa iltaa…
Täällä myös runsain joukoin peukutetaan todella törkeitä ja sivistymättömiä mielipiteitä. Svusta