Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56470)
Toivottavasti eläkeläisiltä leikattaisiin seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
"harrastetaan kulta spontaania ja kiihkeää aamuseksiä!"
"odota, käyn huljuttamassa kulliani"
No todellakin on syytä käydä. Itse ainakin haluan muutenkin aamulla ekaksi vessaan ennen kuin teen yhtään mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa haistella kassejasi kun oot koko kesäpäivän ollut töissä.
Miksi alapeukut? ? se on ihan normaalia!!!!
Niin? Luulet että joka kerta kun harrastetaan seksiä, käydään jossain ruusukylvyssä 30 minuuttia ennen?
Mikä estää käymästä ruusukylvyssä?
Arjessa turhaa, jos kuitenkin hygienia muuten on hyvällä tasolla, kun kuitenkin peuhaamisen jälkeen pitää peseytyä.
Vain juhlapyhinä saa puhdasta pimpsaa ja munaa vai 😂😂
Et peseydy tai muuten pidä huolta hygieniastasi muuten kuin silloin, kun on seksiä tiedossa? Ei ihme että alkaa haisemaan jo kymmenessä tunnissa. :D
Tiedän kyllä armeijasta mille se haisee, kun se oikeasti alkaa haisemaan esim. metsäleirin aikana. Ei pääse lähellekään tuota missään kymmenessä tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita 😋🥰
Se tehdään🥰 Ja lisäksi vielä mansikoita, joita kävisin aikaisin aamulla sulle poimimassa🥰
Mansikoissa on noista kaikkein kovin työ. Olen maalta kotoisin ja kasvatettiin hyvin pitkälle kaikki omalla tontilla ja jos satoa meinasi saada niin se oli kesäisin ihan kokopäivätyötä. Kaukana siis mistään romantiikasta, aamusta iltaan säällä kuin säällä. Parista puskasta mansikkaa sä et saa kuin sen yhden aamun mansikat ja niidenkin eteen sä olet kitkenyt rikkaruohoa ja häätänyt ötököitä ja pelotellut lintuja aivan helvetisti.
Minusta oli lapsena aina ihanaa kun omasta pihasta sai hakea mansikoita, porkkanoita, marjoja, perunaa, sipulia, yrttejä, retiisejä 😍
Lapsena varmasti, kun sait vain hakea eikä tarvinnut tehdä niiden eteen mitään. Kokeilepa nyt aikuisena.
Mieluusti. Siksihän ehdotinkin jo täällä tänään, että haluaisin kaivatun kanssa mansikkamaan ja kirsikoita 🥰 Mielellään kasvimaan muutenkin.
Jep, ja mä kirjoitin sulle, että se ei ole vain sadon korjaamista vaan pitää tehdä iso työ muutamankin mansikan eteen. Joku vain tykkää poistaa sen vastauksen samalla kun kaikki sissijuustojutut saa viedä kolmekin sivua.
Niin et sinä nyt ole Suomen ainoa ihminen joka on pihallaan kasvattanut marjoja. Kyllä minä tiedän mitä se on ja minusta on kiva puuhailla pihalla.
Mä en ole koskaan itse kasvattanut yhtään mitään, lue kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on syytä käydä. Itse ainakin haluan muutenkin aamulla ekaksi vessaan ennen kuin teen yhtään mitään muuta.
Spontaania aamuseksiä = "käyn kusella ja paskalla, räplää sä sillä aikaa ittes kovaks"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen elämässä on negatiivisia asioita. Toiset vaan on parempia keskittymään iloisiin asioihin kuten siihen kuinka kauniisti aurinko paistaa.
Kirjoitatko noin kun sinulle ei jää mitään? Hyväosaisten hölinää.
Sama aurinko se sullekin paistaa.
Elämä (tai muistot siitä) näyttää erilaiselta hyväksikäyttäjän ja hyväksikäytettävän silmissä, kiusaajan ja kiusatun. Mutta ainahan osat voivat vaihtua, jos hyväntahtoisuus loppuu.
Kannattaa kasvaa irti noista rooleista ja ottaa oma elämä omaan hallintaan. Turha uhriutua kun ei tee mitään asioille. Eri
Mikä sinä olet muita tuomitsemaan ja valehtelemaan, ettei toisella elämä muka olisi hallussa?
Menneisyyden asioille ei kukaan voi mitään enää tehdä, tulevaisuudessa pitää pyrkiä sit välttämään ihmisiä, jotka nauttivat toisten nöyryyttämisestä, valehtelusta ja henkisestä väkivallasta. Ei persoonallisuushäiriöistä ihmistä väkivaltaisine hoveineen mikään muuta. Se pitää vain blokata kokonaan pois omasta elämästä siten, ettei se pääse sabotoimaan elämääsi uudelleen. Mitkään asiasi eivät saa päästä sen korviin, muuten kaikki alkaa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita 😋🥰
Se tehdään🥰 Ja lisäksi vielä mansikoita, joita kävisin aikaisin aamulla sulle poimimassa🥰
Mansikoissa on noista kaikkein kovin työ. Olen maalta kotoisin ja kasvatettiin hyvin pitkälle kaikki omalla tontilla ja jos satoa meinasi saada niin se oli kesäisin ihan kokopäivätyötä. Kaukana siis mistään romantiikasta, aamusta iltaan säällä kuin säällä. Parista puskasta mansikkaa sä et saa kuin sen yhden aamun mansikat ja niidenkin eteen sä olet kitkenyt rikkaruohoa ja häätänyt ötököitä ja pelotellut lintuja aivan helvetisti.
Minusta oli lapsena aina ihanaa kun omasta pihasta sai hakea mansikoita, porkkanoita, marjoja, perunaa, sipulia, yrttejä, retiisejä 😍
Lapsena varmasti, kun sait vain hakea eikä tarvinnut tehdä niiden eteen mitään. Kokeilepa nyt aikuisena.
Mieluusti. Siksihän ehdotinkin jo täällä tänään, että haluaisin kaivatun kanssa mansikkamaan ja kirsikoita 🥰 Mielellään kasvimaan muutenkin.
Jep, ja mä kirjoitin sulle, että se ei ole vain sadon korjaamista vaan pitää tehdä iso työ muutamankin mansikan eteen. Joku vain tykkää poistaa sen vastauksen samalla kun kaikki sissijuustojutut saa viedä kolmekin sivua.
Niin et sinä nyt ole Suomen ainoa ihminen joka on pihallaan kasvattanut marjoja. Kyllä minä tiedän mitä se on ja minusta on kiva puuhailla pihalla.
Sanoithan että kasvatitte maalla omalla tontilla ja se oli mielestäsi raskasta. Minusta taas sellainen on mukavaa. Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Ei siitä tarvitse kinastella sen enempää. 🍓🍓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ruvettiin molemmat käymään suihkussa ennen saliakin... 😘
Nopeastipa trolli tarttui viestiini.
Ihan tosijuttu on eikä mikään trollaus. Itse rupesin meneen suihkuun ennen treeniäkin ja huomasin että hänkin, kun hänellä oli märät hiukset.
Nice tryl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spontaania aamuseksiä = "käyn kusella ja paskalla, räplää sä sillä aikaa ittes kovaks"
Susta on kiva panna täydellä rakolla? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se voi spontaania olla vaikka olisi ehtinyt vessassakin jo käydä ennen sitä. Minua ärsytti eksä joka alkoi aina räplätä ennen kuin olin aamulla edes kunnolla päässyt vessaan ja sängystä ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ruvettiin molemmat käymään suihkussa ennen saliakin... 😘
Nopeastipa trolli tarttui viestiini.
Ihan tosijuttu on eikä mikään trollaus. Itse rupesin meneen suihkuun ennen treeniäkin ja huomasin että hänkin, kun hänellä oli märät hiukset.
Nice tryl.
Ihan sama se mulle on uskotko vai et. Selkeästi sinä et ainakaan ole kaivattuni kun et tunnistanut itseäsi kuvailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se voi spontaania olla vaikka olisi ehtinyt vessassakin jo käydä ennen sitä. Minua ärsytti eksä joka alkoi aina räplätä ennen kuin olin aamulla edes kunnolla päässyt vessaan ja sängystä ylös.
Sua nyt ärsyttää kaikki
Ei kai sitä nyt yöllä ala haisemaan? Tosin tälleen kesällä tulee helposti käytyy kolmekin kertaa päivässä suihkussa aktiteetin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua nyt ärsyttää kaikki
Ei kaikki, mutta ajattelemattomuus ärsyttää, sen myönnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoithan että kasvatitte maalla omalla tontilla ja se oli mielestäsi raskasta. Minusta taas sellainen on mukavaa. Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Ei siitä tarvitse kinastella sen enempää. 🍓🍓
Eih. Kerroin että olen maalta kotoisin ja että meillä siellä kotipihalla nyperrettiin päivät pitkät syötävän eteen kaikki kesät. Ei se mun piha ole ollut eikä mun muutenkaan tarvinnut kuin nauttia sadosta, lapsi kun olin.
Nyt näin aikuisena tulis mieleenkään nähdä vaivaa ruokani eteen ja etenkin noi mansikat on tosi vttumaisia, koska niitä saa tosi vähän vaivaan nähden ja linnut varastaa nekin vähät helposti. Eli mun pihalla, jota ei siis alkuaankaan ollenkaan ole, ei ole koskaan kyllä kasvanut yhtään mitään.
Kerroin tämän kokemuksen vain siksi, että monesti ihmisillä on romanttisia harhakäsityksiä siitä, että asiat vain itsekseen tulee siellä ulkona ja sit niitä käydään napsimassa kun huvittaa. Tosiasiassa, jos haluat että sulla on jotakin syötävää siellä, niin se on työn ja tuurin takana. Etenkin mansikat.
Terveisiä kyläluudalla/ lehmällä ukkoineen sinne ilosaarirokkiin!Muista maksaa velat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta on kiva panna täydellä rakolla? Eri
Ja parhaassa tapauksessa vielä lisänä on täysi peräsuoli. Ei kyllä tulis mieleenkään panna ekana aamulla! -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eih. Kerroin että olen maalta kotoisin ja että meillä siellä kotipihalla nyperrettiin päivät pitkät syötävän eteen kaikki kesät. Ei se mun piha ole ollut eikä mun muutenkaan tarvinnut kuin nauttia sadosta, lapsi kun olin.
Nyt näin aikuisena tulis mieleenkään nähdä vaivaa ruokani eteen ja etenkin noi mansikat on tosi vttumaisia, koska niitä saa tosi vähän vaivaan nähden ja linnut varastaa nekin vähät helposti. Eli mun pihalla, jota ei siis alkuaankaan ollenkaan ole, ei ole koskaan kyllä kasvanut yhtään mitään.
Kerroin tämän kokemuksen vain siksi, että monesti ihmisillä on romanttisia harhakäsityksiä siitä, että asiat vain itsekseen tulee siellä ulkona ja sit niitä käydään napsimassa kun huvittaa. Tosiasiassa, jos haluat että sulla on jotakin syötävää siellä, niin se on työn ja tuurin takana. Etenkin mansikat.
Ok. Minä taas tykkäisin just siitä, että saa nähdä vaivaa ruokansa eteen ja kasvattaa omalla pihalla.