Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (56470)

Vierailija
56301/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustomunat ja -pillut soppii yhteen ja hygieenisemmät sitten yhteen

Vierailija
56302/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Average ketjulainen "löysin sut snäpistä, laita mulle kaveripyyntö nyt!" ettei vaan itse tarvitse tehdä

Mitä sä oot itse tehnyt että oisit saanut kaivattuusi yhteyden?

Kirjoittanut palstaviestejä odottaen, että toinen lukee ne, vetää yks-yhteen että juuri minä kirjoitin ne ja sitten lähestyy MINUA irl. Tietysti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56303/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa haistella kassejasi kun oot koko kesäpäivän ollut töissä.

Miksi alapeukut? ? se on ihan normaalia!!!!

Niin? Luulet että joka kerta kun harrastetaan seksiä, käydään jossain ruusukylvyssä 30 minuuttia ennen? 

Eikö huuhtasta edes voi? Ja sit ihmetellään miks ei halua ottaa suihin.

Miksi oletat että kaikki kävelevät ympäriinsä sissijuustot esarin alla? Käyn päivittäin suihkussa, ei ole paskaa persvaossa tai parmesaania terskassa. Ehkä ne hajukullit ovat tasosi. 

Voi kuule, jos aamulla käyt vaikka suihkussa, ja illalla tarjoot sitä jonkun suuhun niin kyllä se tuoksahtaa 🤦🏻‍😅

No kai sen nyt voi pestä ennen kuin tarjoaa jonkun suuhun??

No niinhän sitä olettais mut juurihan edellä kävi ilmi että ei käy 🤦🏻‍😅

Vierailija
56304/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juustomunat ja -pillut soppii yhteen ja hygieenisemmät sitten yhteen

🤣😁

Vierailija
56305/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Luulet että joka kerta kun harrastetaan seksiä, käydään jossain ruusukylvyssä 30 minuuttia ennen? 

Mikä estää käymästä ruusukylvyssä?

Arjessa turhaa, jos kuitenkin hygienia muuten on hyvällä tasolla, kun kuitenkin peuhaamisen jälkeen pitää peseytyä. 

Vain juhlapyhinä saa puhdasta pimpsaa ja munaa vai 😂😂

Vierailija
56306/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita  😋🥰

Se tehdään🥰 Ja lisäksi vielä mansikoita, joita kävisin aikaisin aamulla sulle poimimassa🥰

Mansikoissa on noista kaikkein kovin työ. Olen maalta kotoisin ja kasvatettiin hyvin pitkälle kaikki omalla tontilla ja jos satoa meinasi saada niin se oli kesäisin ihan kokopäivätyötä. Kaukana siis mistään romantiikasta, aamusta iltaan säällä kuin säällä. Parista puskasta mansikkaa sä et saa kuin sen yhden aamun mansikat ja niidenkin eteen sä olet kitkenyt rikkaruohoa ja häätänyt ötököitä ja pelotellut lintuja aivan helvetisti.

Minusta oli lapsena aina ihanaa kun omasta pihasta sai hakea mansikoita, porkkanoita, marjoja, perunaa, sipulia, yrttejä, retiisejä  😍

Lapsena varmasti, kun sait vain hakea eikä tarvinnut tehdä niiden eteen mitään. Kokeilepa nyt aikuisena.

Mieluusti. Siksihän ehdotinkin jo täällä tänään, että haluaisin kaivatun kanssa mansikkamaan ja kirsikoita 🥰 Mielellään kasvimaan muutenkin.

Vierailija
56307/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko sulle painajainen vai muu häiriö?

Olet toiveuni, jota haluaisin nähdä joka yö.

Vierailija
56308/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittais puuhastella kasvimaalla

Vierailija
56309/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteks huomannu on ketju on hiljentyny huomattavasti ;D ei tuu läheskään nii paljo viestejä... Taitaa kesällä olla ihmisillä parenpaa tekemistä ;)

Poistattaja poistattaa kaipausviestit. Luulee ilmeisesti että jos muut saavat kaivata vähemmän hän saa enemmän kaipausta tai mikä ikinä harha tuota toimintaa ajaa.

Jonkun mustasukkainen puoliso myös yksi ihan realistinen mahdollisuus. Sivusta

Heh, juu! Täällä kun tunnetusti kokoontuu se vaarallisin valioyksilöiden,  vamppien ja syöjättärien kerma, joita yksikään aviomies ei pystyisi kohdatessaan sekuntiakaan vastustamaan 🤣

No niin, puoliso ilmoittautui. Jepjep.

Ei kyllä olen valitettavasti ihan vakkareita, meitä perushaikailijoita ja vuodesta toiseen täällä turhaan ruikuttajia🤣 

Mutta voidaan vaikka yhdessä laatia tarina, kuinka kaivattujemme puolisot peloissaan täällä meitä vahtii, sopis mullekin. (Mitäs siitä, että se itse kaivattu vuodesta toiseen kulkee ohi hädintuskin moikaten… )

Mitä se haittaa, jos tarina ei ole totta, kunhan on kiva tarina? Eihän kaikki muutkaan tarinat ole totta…

Vierailija
56310/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arjessa turhaa, jos kuitenkin hygienia muuten on hyvällä tasolla, kun kuitenkin peuhaamisen jälkeen pitää peseytyä. 

Et peseydy tai muuten pidä huolta hygieniastasi muuten kuin silloin, kun on seksiä tiedossa? Ei ihme että alkaa haisemaan jo kymmenessä tunnissa. :D 

Vierailija
56311/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni kommentista jossa kerrottiin 5 euron antamisesta pullojan keräävälle ihmiselle että kyllä menee Suomessa hyvin, Kela vei minulta yhden kuukauden toimeentulotuen koska olin budjetoinut liian hyvin edellisessä kuussa. Näin ei muina kuukausina ole tehty eikä näin olisi saanut tehdä. Laskut jäivät omasta pussista maksettaviksi. Nyt uskon kun moni sanoo että nostakaa rahat ennen kuun vaihdetta. Yritin selittää valituksessa budjetointiani ja sitä että rahaahan täytyy olla ennen seuraavan kuun tuloja että saa ruokaa yms mutta tämä ei sopinut tässä kuussa. Sen jälkeen on taas sopinut. Ihan sairasta ja minulla on lapsikin vielä.

Vierailija
56312/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ruvettiin molemmat käymään suihkussa ennen saliakin... 😘

Nopeastipa trolli tarttui viestiini.

Vierailija
56313/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et peseydy tai muuten pidä huolta hygieniastasi muuten kuin silloin, kun on seksiä tiedossa? Ei ihme että alkaa haisemaan jo kymmenessä tunnissa. :D 

No kyllä sullakin haisee jos et kymmeneen tuntiin oo pessyt.

Vierailija
56314/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ruvettiin molemmat käymään suihkussa ennen saliakin... 😘

Nopeastipa trolli tarttui viestiini.

Ihan tosijuttu on eikä mikään trollaus. Itse rupesin meneen suihkuun ennen treeniäkin ja huomasin että hänkin, kun hänellä oli märät hiukset.

Vierailija
56315/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita  😋🥰

Se tehdään🥰 Ja lisäksi vielä mansikoita, joita kävisin aikaisin aamulla sulle poimimassa🥰

Mansikoissa on noista kaikkein kovin työ. Olen maalta kotoisin ja kasvatettiin hyvin pitkälle kaikki omalla tontilla ja jos satoa meinasi saada niin se oli kesäisin ihan kokopäivätyötä. Kaukana siis mistään romantiikasta, aamusta iltaan säällä kuin säällä. Parista puskasta mansikkaa sä et saa kuin sen yhden aamun mansikat ja niidenkin eteen sä olet kitkenyt rikkaruohoa ja häätänyt ötököitä ja pelotellut lintuja aivan helvetisti.

Minusta oli lapsena aina ihanaa kun omasta pihasta sai hakea mansikoita, porkkanoita, marjoja, perunaa, sipulia, yrttejä, retiisejä  😍

Lapsena varmasti, kun sait vain hakea eikä tarvinnut tehdä niiden eteen mitään. Kokeilepa nyt aikuisena.

Mieluusti. Siksihän ehdotinkin jo täällä tänään, että haluaisin kaivatun kanssa mansikkamaan ja kirsikoita 🥰 Mielellään kasvimaan muutenkin.

Jep, ja mä kirjoitin sulle, että se ei ole vain sadon korjaamista vaan pitää tehdä iso työ muutamankin mansikan eteen. Joku vain tykkää poistaa sen vastauksen samalla kun kaikki sissijuustojutut saa viedä kolmekin sivua.

Vierailija
56316/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mustikkametsässä ilmastoidussa pitkässä kesähameessa. Perse pystyssä mättään äärellä. Tiedän, etten voisi vastustaa kiusausta, pian helma olisi nostettu selkääsi.

Vaarallista puuhaa tuo mustikoiden kerääminen 😄

No niin on, siks' kaivattu saakin poimia mustikat,on miehenä voimaakkampi otetaamaan sylipainia nallen kanssa jos sellainen sattuu vastaan tallustaa. 😆😘

Vierailija
56317/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteks huomannu on ketju on hiljentyny huomattavasti ;D ei tuu läheskään nii paljo viestejä... Taitaa kesällä olla ihmisillä parenpaa tekemistä ;)

Poistattaja poistattaa kaipausviestit. Luulee ilmeisesti että jos muut saavat kaivata vähemmän hän saa enemmän kaipausta tai mikä ikinä harha tuota toimintaa ajaa.

Heh, juu! Täällä kun tunnetusti kokoontuu se vaarallisin valioyksilöiden,  vamppien ja syöjättärien kerma, joita yksikään aviomies ei pystyisi kohdatessaan sekuntiakaan vastustamaan 🤣

Ei kyllä olen valitettavasti ihan vakkareita, meitä perushaikailijoita ja vuodesta toiseen täällä turhaan ruikuttajia🤣 

Mutta voidaan vaikka yhdessä laatia tarina, kuinka kaivattujemme puolisot peloissaan täällä meitä vahtii, sopis mullekin. (Mitäs siitä, että se itse kaivattu vuodesta toiseen kulkee ohi hädintuskin moikaten… )

Mitä se haittaa, jos tarina ei ole totta, kunhan on kiva tarina? Eihän kaikki muutkaan tarinat ole totta…

Tätä palstaa ei tarvi kauan lukea kun porukan taso käy ilmi. Tämä on totuus. En viettäisi täällä sekuntiakaan jos ei olis harhat saaneet vallan ja uskomaan, että kaivattukin on täällä. sivusta

Vierailija
56318/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni kommentista jossa kerrottiin 5 euron antamisesta pullojan keräävälle ihmiselle että kyllä menee Suomessa hyvin, Kela vei minulta yhden kuukauden toimeentulotuen koska olin budjetoinut liian hyvin edellisessä kuussa. Näin ei muina kuukausina ole tehty eikä näin olisi saanut tehdä. Laskut jäivät omasta pussista maksettaviksi. Nyt uskon kun moni sanoo että nostakaa rahat ennen kuun vaihdetta. Yritin selittää valituksessa budjetointiani ja sitä että rahaahan täytyy olla ennen seuraavan kuun tuloja että saa ruokaa yms mutta tämä ei sopinut tässä kuussa. Sen jälkeen on taas sopinut. Ihan sairasta ja minulla on lapsikin vielä.

Lisäksi naurattaa kuinka leipäjonot kasvavat ja ihmiset varastelevat. Onko mikään ihme? Kelasta olisi minua voitu ohjeistaa jos olen toiminut väärin, isosta summasta oli kuitenkin kyse. En ole nostanut rahaa tarkoituksella johtuen taustastani ja tämän yhteiskunnan vainoamisestakaan johtuen, haluan että kaikki ostokseni näkyvät tiliotteelta jolloin minusta ei päästä tältä osin valehtelemaan.

Vierailija
56319/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rumasti puhut itsestäsi ja itsellesi. Koetapa hankkia omanarvontunto ja kohdella itseä nätimmin. Sivusta

Vierailija
56320/56470 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"harrastetaan kulta spontaania ja kiihkeää aamuseksiä!" 

"odota, käyn huljuttamassa kulliani" 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän