Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56246)
Vierailija kirjoitti:
Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita 😋🥰
Mulla on molempia ja paljon. Olis luumujakin muutama puu ja toki muitakin. Ruoka alkaa maksaa niin paljon niin itse on kasvatettava.
Rakastan sitä että vihaat minua.
Nautin myös siitä että sinä nautit minusta, oli syy mikä tahansa.
Win-win tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän vihaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta söpöläinen. Et enää käy täällä, niin kai se on minunkin aika poistua. Nähdään irl, jos niin on tarkoitettu. 🌞🥰
Yleensä ehdotetaan tapaamista jos haluaa nähdä eikä vaan jätetä tarkoituksen varaan.
Ei kaikilla ole mitään mahdollisuutta ehdottaa mitään. Miks luulet että tässä ketjussa ollaan? Sivusta
Täällä on ujopiimät.
Vierailija kirjoitti:
Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita 😋🥰
Vadelmia on jo ja kirsikkapuu tai pensaat mahtuu kyllä. Mutta mahdutko sinä tänne? 🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän vihaa sinua?
En voi tietää, hän ei kerro. Ei sillä kuitenkaan ole väliäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida mitään tulla, et suostu edes viestittelemään
Olen ihminen, joka tapaa rehelliset lähestyjät en nurkan takaa slurkkijoita. Joten rimpauta olematonta ovikelloa jos uskallat.
Minä vihaan vain ilkeitå ihmisiä. Oletko ollut ilkeä kaivatullesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko 😍 Missä muualla suhun vois törmätä? Oot ihana.
Muualla kuin missä?
No siellä missä nähtiin tänä kesänä. En kerro enempää. Hän jäi ajatuksiin asumaan.
Missä kohtaa kesää? Omiin ajatuksiin kun myös jäi joku.
Alkukesästä. Hänen olemuksensa rauhoitti ja tuntui turvalliselta. Lohdulliseltakin. Saispa joskus tutustua häneen. En kyllä edes tiedä onko hän vapaa. Itse olen vapautunut hiljattain.
Aika sopisi, muuta olen jäävi arvioimaan. Kysyn siksi vielä, mistä ikäluokasta suurin piirtein puhutaan. Kiitän myös kauniista sanoistasi, kaiman puolesta jos ei nyt omalle kohdalle osukaan.
Olisin halunnut kiittää häntä ihan oikeastikin. Ehkä se olisikin mahdollista jotenkin. Itse hitusen yli nelikymppinen. Arvelisin myös hänen ikänsä alkavan nelosella.
Sitten ei ihan osu, itse 50+ enkä ikääni nuoremman näköinen. Toivon että molemmat löydämme vielä nämä ajatuksiimme jääneet, hyvää kesää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan vain ilkeitå ihmisiä. Oletko ollut ilkeä kaivatullesi?
En ole. Miksi olisin ilkeä ihmiselle jonka haluan lähelleni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihminen, joka tapaa rehelliset lähestyjät en nurkan takaa slurkkijoita. Joten rimpauta olematonta ovikelloa jos uskallat.
Uskaltaisin kyllä, en vaan tiedä mikä ovi. Taidan kyllä ensin laihduttaa 5kg.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä vadelmavuosi
Heiniä sai myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Teil on kuiteski yhteystiedot, ei kaikil oo sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Missä v!tussa sä oot?!?!
En ainakaan kaivattuni, mikä on iso harmi.
Eilisestä alkaen on olit kinkun himo.
Hänen ajatuksenjuoksusta päätellen ymmärtää vain omat ongelmansa. Nykyaika on niin mahdollistanut kaikki käytösongelmat että tätä tämä nyt on. Enää ei voi edes kodissaan elää rauhassa kun tuovat ongelmansa sinnekin mutta onneksi riittää kanttia pistää vauva.fi kiinni jos ruvetaan perseilemään eikä mene perille.