Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Ihana T. 🧡
Böänis kaivetu lämpim tilaa
T neieheltä
Ainut kysymys entiselle kaivatulleni: Miksi?
Jokaisen elämässä on negatiivisia asioita. Toiset vaan on parempia keskittymään iloisiin asioihin kuten siihen kuinka kauniisti aurinko paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Niitä nimiä nyt.
Aloita ihmeessä itse.
Polvituki ja punaset shortsit 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita 😋🥰
Se tehdään🥰 Ja lisäksi vielä mansikoita, joita kävisin aikaisin aamulla sulle poimimassa🥰
Mansikoissa on noista kaikkein kovin työ. Olen maalta kotoisin ja kasvatettiin hyvin pitkälle kaikki omalla tontilla ja jos satoa meinasi saada niin se oli kesäisin ihan kokopäivätyötä. Kaukana siis mistään romantiikasta, aamusta iltaan säällä kuin säällä. Parista puskasta mansikkaa sä et saa kuin sen yhden aamun mansikat ja niidenkin eteen sä olet kitkenyt rikkaruohoa ja häätänyt ötököitä ja pelotellut lintuja aivan helvetisti.
Minusta oli lapsena aina ihanaa kun omasta pihasta sai hakea mansikoita, porkkanoita, marjoja, perunaa, sipulia, yrttejä, retiisejä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita 😋🥰
Se tehdään🥰 Ja lisäksi vielä mansikoita, joita kävisin aikaisin aamulla sulle poimimassa🥰
Mansikoissa on noista kaikkein kovin työ. Olen maalta kotoisin ja kasvatettiin hyvin pitkälle kaikki omalla tontilla ja jos satoa meinasi saada niin se oli kesäisin ihan kokopäivätyötä. Kaukana siis mistään romantiikasta, aamusta iltaan säällä kuin säällä. Parista puskasta mansikkaa sä et saa kuin sen yhden aamun mansikat ja niidenkin eteen sä olet kitkenyt rikkaruohoa ja häätänyt ötököitä ja pelotellut lintuja aivan helvetisti.
Hedelmäpuut on mahtavia tuossa mielessä. Ja kyllä ne mansikatkin kasvaa kitkemättä ja lintuja pelättelemättä. Menee vaan flow'lla ja tuurilla, joskus tulee satoa joskus ei. Itse ainakin entisenä maalaisena oon ottanut asenteen ettei kannata tehoviljellä itseään piippuun vaan hyödyntää monimuotoisuutta. Pääsee helpommalla ja jää siihen romanttiseen puutarhailuun energiaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen elämässä on negatiivisia asioita. Toiset vaan on parempia keskittymään iloisiin asioihin kuten siihen kuinka kauniisti aurinko paistaa.
Kirjoitatko noin kun sinulle ei jää mitään? Hyväosaisten hölinää.
Sama aurinko se sullekin paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä (tai muistot siitä) näyttää erilaiselta hyväksikäyttäjän ja hyväksikäytettävän silmissä, kiusaajan ja kiusatun. Mutta ainahan osat voivat vaihtua, jos hyväntahtoisuus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕
Vierailija kirjoitti:
Olenko sulle painajainen vai muu häiriö?
Jos olet kaipaamani, olet unelma. Häiriö sikäli että järkytit tasapainoani, mutta olin labiili ja kierähdän lopulta parempaan asemaan.
Mua seksityttää. Ajattelen sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteks huomannu on ketju on hiljentyny huomattavasti ;D ei tuu läheskään nii paljo viestejä... Taitaa kesällä olla ihmisillä parenpaa tekemistä ;)
Poistattaja poistattaa kaipausviestit. Luulee ilmeisesti että jos muut saavat kaivata vähemmän hän saa enemmän kaipausta tai mikä ikinä harha tuota toimintaa ajaa.
Jonkun mustasukkainen puoliso myös yksi ihan realistinen mahdollisuus. Sivusta
Mikä helvetti tätä modea vaivaa? :D
Mode taitaa olla se sekopäin täällä.
Olenko sulle painajainen vai muu häiriö?