Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56246)
Jäit taas mun ajatuksiin. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida mitään tulla, et suostu edes viestittelemään
Olen ihminen, joka tapaa rehelliset lähestyjät en nurkan takaa slurkkijoita. Joten rimpauta olematonta ovikelloa jos uskallat.
Uskaltaisin kyllä, en vaan tiedä mikä ovi. Taidan kyllä ensin laihduttaa 5kg.
No niin eipä minun ovella nimeä ole. Ei tänne ole 5 kg ylipainorajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida mitään tulla, et suostu edes viestittelemään
Olen ihminen, joka tapaa rehelliset lähestyjät en nurkan takaa slurkkijoita. Joten rimpauta olematonta ovikelloa jos uskallat.
Uskaltaisin kyllä, en vaan tiedä mikä ovi. Taidan kyllä ensin laihduttaa 5kg.
No niin eipä minun ovella nimeä ole. Ei tänne ole 5 kg ylipainorajaa.
Osoite ois kuitenkin helppo kertoa. Ei mulla ylipainoa ole, virallisten mittarien mukaan, tykkäisin vaan olla hoikempi.
Vierailija kirjoitti:
Missä v!tussa sä oot?!?!
Ootko töissä tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta söpöläinen. Et enää käy täällä, niin kai se on minunkin aika poistua. Nähdään irl, jos niin on tarkoitettu. 🌞🥰
Yleensä ehdotetaan tapaamista jos haluaa nähdä eikä vaan jätetä tarkoituksen varaan.
Ei kaikilla ole mitään mahdollisuutta ehdottaa mitään. Miks luulet että tässä ketjussa ollaan? Sivusta
Täällä on ujopiimät.
Ei välttämättä. En ole itse tipan tippaa ujo, mulla vain ei ole nimeä eikä yhteystietoja.
Mun kaivattu on vähän ujo. Havaitsin jo ensitapaamisella yhdessä kohtaa.
Makaan nakuna sängyllä. Olisitpa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta söpöläinen. Et enää käy täällä, niin kai se on minunkin aika poistua. Nähdään irl, jos niin on tarkoitettu. 🌞🥰
Yleensä ehdotetaan tapaamista jos haluaa nähdä eikä vaan jätetä tarkoituksen varaan.
Ei kaikilla ole mitään mahdollisuutta ehdottaa mitään. Miks luulet että tässä ketjussa ollaan? Sivusta
Täällä on ujopiimät.
Ei välttämättä. En ole itse tipan tippaa ujo, mulla vain ei ole nimeä eikä yhteystietoja.
Pääsetkö kysymään yhteystietoja häneltä tai joltain joka tuntee hänet?
Vierailija kirjoitti:
Kappas, samikset! 😆 Samaa toivon omasta kaivatustani.
Vierailija kirjoitti:
😍🙂
Vierailija kirjoitti:
Missä v!tussa sä oot?!?!
Tässä näin 😍😜
Rakas kaivattu.
Nyt miulle peukut pystyyn, että saan univelat maksettuu takaisin. On uudet tyynyt, peitot ja muut vehkeet ja ainakin alku vaikuttaa lupaavalta. Pieni etäisyys voi toki auttaa siinä. 🏄
Minulta voi tulla toisinaan
yleismoikut kaikille,
ei enää muuta. x
Luottopakille:
Näin susta unta. Seistiin tiskialtaan äärellä ja nojasin suhun. Lohdutit mua ja laitoin pääni sun olkapäälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä 🐥💖
Mukavaa iltapäivää💖
🐥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ujopiimät.
Pääsetkö kysymään yhteystietoja häneltä tai joltain joka tuntee hänet?
En.
Vierailija kirjoitti:
Muru, jos meillä on joskus yhteinen piha, niin laitetaanhan sinne kasvamaan vadelmia ja kirsikoita 😋🥰
Se tehdään🥰 Ja lisäksi vielä mansikoita, joita kävisin aikaisin aamulla sulle poimimassa🥰
Kiitos, Valo. heräsin auringonpaisteeseen, joten ei tästä päivä paljon paremmin vois alkaa.
Naapurin Pirjon. Ehkä tänään sinun?