Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kettää mitttää vastailis? Tunnisteilla.
^eri
Hä? Mikä ihmeen eri? Oma aloituksensa, niin ei tarvitse kommentoida eri tai sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana turkulaistunut naisopettaja💞
Juu, omisin, jollei olisi 60-vuotiaalle.
Will you be good boy Sammy?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla joku ihmetteli miten mielihalut pidetään kurissa kun laihduttaa, tuli vain mieleeni että nykyaikaiset ihmisethän kuulemma hallitsevat itsensä täysin joten mikä oli se ongelma.
Pätkäpaastoaminen vie mielihalut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla joku ihmetteli miten mielihalut pidetään kurissa kun laihduttaa, tuli vain mieleeni että nykyaikaiset ihmisethän kuulemma hallitsevat itsensä täysin joten mikä oli se ongelma.
Pätkäpaastoaminen vie mielihalut
Syö jotain ällöä kuten paellaa niin mieliteko lämpimään ruokaan lähtee täysin.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeile mun talon ohi niin ehkä sattumalta törmätään
Kun tietäis mikä talo. Laita vaikka joku viiri merkiksi, niin lenkkeilen siellä, jos tulisit vaikka vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä vadelmavuosi
Uskaltaakohan niihin puskiin mennä...
Vierailija kirjoitti:
Kohta jättäydyn tahallaan työttömäksi ja lähden vaan kiertelemään palloa. Vaikka kävellen, aivan sama.
Voin sanoa kokemuksesta etten oo katunut töiden lopettamista hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä vadelmavuosi
Myöhästyit, ne onjo kerätty siitä. Lisäksi am - mun ritsalla kaikkia, jotka tulee lähelle jaardiani. Ja am mun perään, en mää - i 😹😹
Leppoisan lämmintä lauantaita kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana turkulaistunut naisopettaja💞
Juu, omisin, jollei olisi 60-vuotiaalle.
Mä omin silti. Sivuutan tuon epäoleellisena yksityiskohtana🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä vadelmavuosi
Myöhästyit, ne onjo kerätty siitä. Lisäksi am - mun ritsalla kaikkia, jotka tulee lähelle jaardiani. Ja am mun perään, en mää - i 😹😹
Eipäs trollailla vadelmillani. Oon syönyt vain puolet ja puolet jää mun lemmikkilinnuille jotka ei tiedä olevansa lemmikkejäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Leppoisan lämmintä lauantaita kaipaamalleni.
Sitä samaa sulle muruseni🥰
Hyvää huomenta söpöläinen. Et enää käy täällä, niin kai se on minunkin aika poistua. Nähdään irl, jos niin on tarkoitettu. 🌞🥰
Komialle miehelle aurinkoista päivää ja suukko suulle 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kettää mitttää vastailis? Tunnisteilla.
^eri
Hä? Mikä ihmeen eri? Oma aloituksensa, niin ei tarvitse kommentoida eri tai sivusta.
Täällä on parempi laittaa kaikkiin ettei tule sanomista.😂
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta söpöläinen. Et enää käy täällä, niin kai se on minunkin aika poistua. Nähdään irl, jos niin on tarkoitettu. 🌞🥰
Yleensä ehdotetaan tapaamista jos haluaa nähdä eikä vaan jätetä tarkoituksen varaan.