Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (55799)

Vierailija
55761/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitas asua autossa ja käydä joka ilta kuutamouinnilla

Oih. Oon aina tykännyt siitä vapauden tunteesta, että on kuin taivaan lintu, joka tulee autoretkeillessä. Mutta jouduin vähän luopumaan mun haaveista koska tajusin ettei autot tykkää musta enkä mitenkään pärjää jos yksi matkakumppani on vastuullani oleva auto (rip auto 🥲)

Vierailija
55762/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko menossa huomenna?

Aamulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55763/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista päivää ihanalle Anskulle. 😘

Vierailija
55764/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kirjottanu tänään 6 kaunista viestiä ja 3 niistä poistettu. Ne ei ollut sinun vaimollesi! :D

Vierailija
55765/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja kuuntelin itse asiassa artisti Sannia juuri YleX:n somessa ja tuli niin elävästi Sanna Marin mieleen. Siinä olisi teille pari dominoivaa naisihmistä. En tykkää yhtään.

Itse tykkään kun nainen uskaltaa olla vahva ja oma itsensä.

Vierailija
55766/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja kuuntelin itse asiassa artisti Sannia juuri YleX:n somessa ja tuli niin elävästi Sanna Marin mieleen. Siinä olisi teille pari dominoivaa naisihmistä. En tykkää yhtään.

Huomaa kireyden kun pitäisi puhua Sannista itsestänsä. Saattaa olla räjähdysherkkä. Samanlainenhan se Sannakin taitaa olla.

Vierailija
55767/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään kun nainen uskaltaa olla vahva ja oma itsensä.

Joo siitä ei ollutkaan kysymys ja olen kyllä samaa mieltä, olen itsekin vahva ja oma itseni.

Vierailija
55768/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmat naiset on kuumia🥵

Vierailija
55769/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI-yhteenveto:

Dominoiva ihminen tarkoittaa luonteeltaan hallitsevaa, määrätietoista ja itsekeskeistä henkilöä, joka pyrkii ohjaamaan keskustelua, tilanteita ja muita ihmisiä. Sana tulee latinan sanasta dominari (hallita).

Dominoivan ihmisen tyypillisiä piirteitä

Huomion keskipiste: Hän haluaa tulla kuulluksi aina ja kaikkialla, ja hänen on vaikea sietää tilannetta, jossa joku muu on huomion keskipisteenä.

Äänenkäyttö: Jos dominoiva henkilö ei koe tulevansa kuulluksi, hän saattaa korottaa ääntään tai jyrätä toisten puheen alleen.

Kontrollointi: Hän pyrkii usein kontrolloimaan päätöksentekoa ja muiden ihmisten toimintaa.

Itsevarmuus: Dominoivaan persoonallisuuteen liittyy usein vahva tahto, kunnianhimo ja päättäväisyys.

Mitä mieltä olette? 

Sitä mieltä, että äitis on. 

Vierailija
55770/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli minusta riippuu niin ei enää kesiä kaupungissa…

Kesäisinhän kaupunki on just parhaimmillaan! Kaikkia tapahtumia ihan koko ajan ja voi hengailla eri saarilla

Vierailija
55771/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö tänään kanssani keikalle 🍒🥐🥂

Riippuu tasan siitä kenen keikka

Luulenpa että kaivattuni ei olisi noin ehdoton. 

Ei siinä ole mitään ehdotonta :D jos se on joku tyyliin Lauri Tähkä niin en varmasti tuhlaa aikaani semmoiseen

Vierailija
55772/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ottaa ohjat käsiinsä sängyssä on hiukan eri asia kuin dominoiva persoonallisuus, vaikka em. asiat eivät olekaan toisiaan poissulkevia. 

Vierailija
55773/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli minusta riippuu niin ei enää kesiä kaupungissa…

Kesäisinhän kaupunki on just parhaimmillaan! Kaikkia tapahtumia ihan koko ajan ja voi hengailla eri saarilla

Mua ei kiinnosta tapahtumat eikä ihmisjoukot, oon mielummin jossain luonnonhelmassa ilman häiriöitä, saaret on fine jos on tyyliin oma vene

Vierailija
55774/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niin🤗

Tää eri ja sivusta

Vierailija
55775/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu keikasta. Kävin äxää lihottaa ja ostin Musen uusimman, 2 x LP : tä ja Deep Purplen uusimman. Kyllä näitäkin kelpaa kuunnella kera Lehtikuohuvan. 

Hänkin eri ja sivusta

Vierailija
55776/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin kaikki on ihanaa 🥰

Vierailija
55777/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain paskat miehet haluaa dominointia. 

Taas naiset määrittelemässä millainen on HyVä MiEs

Saahan jokainen sen omasta puolestaan määrittää, ja pitääkin. Kriteereitä pitää olla. Ei kuulu tyytyä kehen tahansa.

Mulle dominoiva mies olis huono valinta. Olen itse se, joka ohjaa tilannetta seksissä, ja tähän on kosahtanut moni muuten lupaava juttu. 
Eri

Hyvällä naisella on ollut alle 10 kumppania.

Vihdoin saimme naisen määrittelemä siitä mikä on  HyVä NaIs.

Suomalaisen naisen seksikumppanien määrän keskiarvo on 7, joten aika monta hyvää naista siis.

Edellä kirjoittaneen seksikumppanien määrä on viisi. En siis oikein ymmärrä, miksi tuo viesti edes osoitettiin minulle. Pidätkö kaikkia dominoivia naisia joinakin sarjapainajina vai miksi?

Tämä siis kommenttina tuohon poistettuun viestiin naisten seksikumppanien määrästä, en tiedä kuka välissä kirjoitti.

Vierailija
55778/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin sun kuvaa tänään paremman puutteessa ja sulla on kyllä kiltit ja ystävälliset silmät

Voithan sinä katsoa jonkun paremmankin kuvaa. 👀😍😘

Kyl sä nyt edes voisit kertoa, minkä värinen pusero kaivatullasi on siinä kuvassa….

Mikset itse kerro minkä värinen paita sulla on siinä kuvassa, josta toivot hänen kirjoittavan? Ihmeellistä yksisuuntaista lypsämistä 

Vierailija
55779/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulle dominoiva mies olis huono valinta. Olen itse se, joka ohjaa tilannetta seksissä, ja tähän on kosahtanut moni muuten lupaava juttu."
Eri

Miten haluat ohjata miestä seksissä ja mitä mies hyötyy tästä? Miksi haluat ohjata?

Nautin vallasta siinä tilanteessa, sitä kautta tulee kiksit. Miksi miehet aina haluavat ohjata naista seksissä ja mitä ne naiset siitä saa? 

Vierailija
55780/55799 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI-yhteenveto:

Dominoiva ihminen tarkoittaa luonteeltaan hallitsevaa, määrätietoista ja itsekeskeistä henkilöä, joka pyrkii ohjaamaan keskustelua, tilanteita ja muita ihmisiä. Sana tulee latinan sanasta dominari (hallita).

Dominoivan ihmisen tyypillisiä piirteitä

Huomion keskipiste: Hän haluaa tulla kuulluksi aina ja kaikkialla, ja hänen on vaikea sietää tilannetta, jossa joku muu on huomion keskipisteenä.

Äänenkäyttö: Jos dominoiva henkilö ei koe tulevansa kuulluksi, hän saattaa korottaa ääntään tai jyrätä toisten puheen alleen.

Kontrollointi: Hän pyrkii usein kontrolloimaan päätöksentekoa ja muiden ihmisten toimintaa.

Itsevarmuus: Dominoivaan persoonallisuuteen liittyy usein vahva tahto, kunnianhimo ja päättäväisyys.

Mitä mieltä olette? 

Eihän tässä ole dominoivasta henkilöstä puhuttu vaan seksissä dominoinnista. Kysypä uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi