Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55769)
Vierailija kirjoitti:
Ootko menossa huomenna?
Kyllä, samaan aikaan kuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Ootko menossa huomenna?
En. Mutta tänään ehkä, jos jaksan.
Katselin sun kuvaa tänään paremman puutteessa ja sulla on kyllä kiltit ja ystävälliset silmät
Vierailija kirjoitti:
Tein aamutuimaan mustikkapiirakkaa ja nyt etsin uhriksi koemaistajaa.
Onko vanilijakastiketta? Siitä riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Katselin sun kuvaa tänään paremman puutteessa ja sulla on kyllä kiltit ja ystävälliset silmät
Voithan sinä katsoa jonkun paremmankin kuvaa. 👀😍😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö tänään kanssani keikalle 🍒🥐🥂
Riippuu tasan siitä kenen keikka
Luulenpa että kaivattuni ei olisi noin ehdoton.
Riippuu keikasta. Kävin äxää lihottaa ja ostin Musen uusimman, 2 x LP : tä ja Deep Purplen uusimman. Kyllä näitäkin kelpaa kuunnella kera Lehtikuohuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanilja jäätelöä löytyy, mut tiukan paikan tullen pyöräytän kastikkeen mennen tullen näppäränä poikana🙂
Antaisin surun pois. Ei haittaisi, vaikka eläisin koko loppuelämän yksin, mutta haluan elää sen ikävöimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanilja jäätelöä löytyy, mut tiukan paikan tullen pyöräytän kastikkeen mennen tullen näppäränä poikana🙂
Etsitkö siis koemaistajaksi ketä vaan, vai onko jotain kriteereitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö siis koemaistajaksi ketä vaan, vai onko jotain kriteereitä?
Tietysti on kriteerit ja siitä en jousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ihana 🥹
Ai mä vai?
Just sä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain paskat miehet haluaa dominointia.
Taas naiset määrittelemässä millainen on HyVä MiEs
Saahan jokainen sen omasta puolestaan määrittää, ja pitääkin. Kriteereitä pitää olla. Ei kuulu tyytyä kehen tahansa.
Mulle dominoiva mies olis huono valinta. Olen itse se, joka ohjaa tilannetta seksissä, ja tähän on kosahtanut moni muuten lupaava juttu.
EriHyvällä naisella on ollut alle 10 kumppania.
Vihdoin saimme naisen määrittelemä siitä mikä on HyVä NaIs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, en mä sitä meinannut😂 vaan kun ei voi häntä katsella 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl sä nyt edes voisit kertoa, minkä värinen pusero kaivatullasi on siinä kuvassa….
Puhelimessa on kuvia sinusta: se jonka lähetit ulkomailta ja selfie meistä, sekä työpaikalta.
Aina katsot silmiin ja aina olet niin kaunis 😍
En pysy kärryllä taas, olisi tosi hauskaa tutustua joo, mutta käytäntö on kertonut että joko kiusaat jotenkin tai pakenet, ja tuossa niin paljon sellaista jota en tunnista että lienee kyllä ohista ollut. Varmuuden vuoksi kuitenkin: En käytä ketään, ystäväni hallitsen kuin kissoja. Eli en lainkaan. Jos haluat jutella kanssani niin se täytyy olla oma toiveesi ja todennäköisesti myös oma aiheesi, koska juuri nyt en keksi enää mitään yhteistä. Muutoin ei tapahdu.
En mä tiiä muusta, mut pakko myöntää et parhaat kuvat omasta mielestäni on kuvis mis oin valkoinen kauluspaita ja ylin nappi rennosti auki ja nimenomaisesti ilman typeriä krakoja tai rusetteja.Sellainen rento bailabaila Look.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl sä nyt edes voisit kertoa, minkä värinen pusero kaivatullasi on siinä kuvassa….
No just siinä nimenomaisessa kuvassa on sellanen terrakotan värinen, on mulla muitakin, vihreässä paidassa jne
Kenen kanssa siis tapasit?