Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (55847)

Vierailija
55781/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että ottaa ohjat käsiinsä sängyssä on hiukan eri asia kuin dominoiva persoonallisuus, vaikka em. asiat eivät olekaan toisiaan poissulkevia. 

Juu täysin totta. Voi olla myös dominoiva olematta dominoiva persoonallisuus.

Vierailija
55782/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa on kuvia sinusta: se jonka lähetit ulkomailta ja selfie meistä, sekä työpaikalta.

Aina katsot silmiin ja aina olet niin kaunis 😍

Vaaleanpunainen pusero?

Yhdessä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55783/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin luulen tuntevani kaivatun sen verran hyvin, että en usko, että hän kirjoittaisi osaa näistä jutuista mitä täällä lukee.

Joo mun kaivattu ei todellakaan ole kukaan täältä :D

Vierailija
55784/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ottaa ohjat käsiinsä sängyssä on hiukan eri asia kuin dominoiva persoonallisuus, vaikka em. asiat eivät olekaan toisiaan poissulkevia. 

Tarkoitin että siis muuallakin kuin vain sängyssä. Voi myös olla ettei halua olla sängyssä dominoiva.

Vierailija
55785/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli minusta riippuu niin ei enää kesiä kaupungissa…

Kesäisinhän kaupunki on just parhaimmillaan! Kaikkia tapahtumia ihan koko ajan ja voi hengailla eri saarilla

Mua ei kiinnosta tapahtumat eikä ihmisjoukot, oon mielummin jossain luonnonhelmassa ilman häiriöitä, saaret on fine jos on tyyliin oma vene

Ok, no me ihmiset ollaan erilaisia 😊 mä taas kuolisin tylsyyteen jossakin pöndellä.

Vierailija
55786/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ette siis itse ymmärrä näistäkään asioista yhtään mitään mutta tulette kuitenkin vääntelemään naamojanne fiksuimpiin kommentteihin. Ja eteenpäin taas.

Vierailija
55787/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin että siis muuallakin kuin vain sängyssä. Voi myös olla ettei halua olla sängyssä dominoiva.

Mä olen seksissä dominoiva, mutta tavallisessa elämässä multa puuttuu ihan kaikki kunnianhimo. Olen antanut paljon töitä eteenpäin muiden nimissä julkaistavaksikin jne, koska en ole yhtään kiinnostunut maineesta tai huomiosta. En siis arjessani komentele yhtään ketään, en ole juuri tekemisissäkään ihmisten kanssa pakollista enempää.

Ei seksuaalisuutta ole välttämättä sidottu ihmisen perusluonteen ominaisuuksiin mitenkään. Omituisen stereotyyppistä ajattelua täällä.

Vierailija
55788/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ette siis itse ymmärrä näistäkään asioista yhtään mitään mutta tulette kuitenkin vääntelemään naamojanne fiksuimpiin kommentteihin. Ja eteenpäin taas.

Mikä saa sut olettamaan, että sä olet se, joka määrittelee ne fiksuimmat kommentit täällä?

Vierailija
55789/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää..-A😘

Vierailija
55790/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäisinhän kaupunki on just parhaimmillaan! Kaikkia tapahtumia ihan koko ajan ja voi hengailla eri saarilla

Mua ei kiinnosta tapahtumat eikä ihmisjoukot, oon mielummin jossain luonnonhelmassa ilman häiriöitä, saaret on fine jos on tyyliin oma vene

Ok, no me ihmiset ollaan erilaisia 😊 mä taas kuolisin tylsyyteen jossakin pöndellä.

Et mun seurassa ;)

Vierailija
55791/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mun seurassa ;)

En jaksaisi kovin pitkään kyllä viettää aikaa pelkän yhden ihmisen seurassa vailla mitään muita kiinnostavia aktiviteetteja tai edes kaunista ympäristöä. Kaupunki on kesällä kaunis, mikään peltomaisema ei. 

Joten sori, sä et nyt kyllä päätä tätä mun puolesta. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
55792/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mun seurassa ;)

En jaksaisi kovin pitkään kyllä viettää aikaa pelkän yhden ihmisen seurassa vailla mitään muita kiinnostavia aktiviteetteja tai edes kaunista ympäristöä. Kaupunki on kesällä kaunis, mikään peltomaisema ei. 

Joten sori, sä et nyt kyllä päätä tätä mun puolesta. Ihmiset on erilaisia.

Ymmärrän kyllä tuonkin, kunhan vitsailen. En mäkään missään pellon keskellä viihtyisi, vesielementti ois ehdoton, metsä myös jne. Välillä vois käydä kaupungilla jos huvittais.

Vierailija
55793/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sut olettamaan, että sä olet se, joka määrittelee ne fiksuimmat kommentit täällä?

Se että edelleenkin huomaan olevani se fiksuin täällä.

Vierailija
55794/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timolle hali..

Vierailija
55795/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin unta, että tapasimme. Lopulta kaiken uhallakin menimme sänkyyn. Suudeltiin ja rakasteltiin. Hyvin äärimmäisen harvoin nuo jutut unissani toteutuu ja menee loppuun asti, nyt kävi niin, kaikkine vaiheineen ja anatomisine yksityiskohtineen tarkasti.

Kenen kanssa siis tapasit?

Mustikanpoimijan.

Vierailija
55796/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

*Eeltä ei ole mitään. 

Liputan tämän. 

Peace out. 

---

Vierailija
55797/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sanoit sille toiselle, että oot varattu, mut mulle puhuit ihan muuta?

Vierailija
55798/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kirjottanu tänään 6 kaunista viestiä ja 3 niistä poistettu. Ne ei ollut sinun vaimollesi! :D

Tulen jatkossakin poistamaan jokaisen viestin jossa lirkuttelet Irmalle. Paina tämä mieleesi kloppi.

t. Raimo

Vierailija
55799/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö tänään kanssani keikalle 🍒🥐🥂

Riippuu tasan siitä kenen keikka

Luulenpa että kaivattuni ei olisi noin ehdoton. 

Ei siinä ole mitään ehdotonta :D jos se on joku tyyliin Lauri Tähkä niin en varmasti tuhlaa aikaani semmoiseen

Ite menisin kyllä keikalle jos kaivattu pyytäisi, vaikka ei olisikaan omaa suosikkimusiikkia. Ei nyt minkään ahdistelijan keikalle, mutta muiden.

Vierailija
55800/55847 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain paskat miehet haluaa dominointia. 

Taas naiset määrittelemässä millainen on HyVä MiEs

Saahan jokainen sen omasta puolestaan määrittää, ja pitääkin. Kriteereitä pitää olla. Ei kuulu tyytyä kehen tahansa.

Mulle dominoiva mies olis huono valinta. Olen itse se, joka ohjaa tilannetta seksissä, ja tähän on kosahtanut moni muuten lupaava juttu. 
Eri

Hyvällä naisella on ollut alle 10 kumppania.

Vihdoin saimme naisen määrittelemä siitä mikä on  HyVä NaIs.

Suomalaisen naisen seksikumppanien määrän keskiarvo on 7, joten aika monta hyvää naista siis.

Edellä kirjoittaneen seksikumppanien määrä on viisi. En siis oikein ymmärrä, miksi tuo viesti edes osoitettiin minulle. Pidätkö kaikkia dominoivia naisia joinakin sarjapainajina vai miksi?

Tämä siis kommenttina tuohon poistettuun viestiin naisten seksikumppanien määrästä, en tiedä kuka välissä kirjoitti.

Miks täällä taas joitain miehiä jotka pelkää naisen seksin harrastamista? Omassa tuttavapiirissä juuri niille naisille riittää seuraa ihan parisuhteeseen ja avioliittoon asti joilla miesruletti on aina pyörinyt ja sinkkuna ei viihdytä kuukautta enempää. Kyllä miehiä kiinnostaa juurikin tuollainen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi