Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55799)
Vierailija kirjoitti:
En pysy kärryllä taas, olisi tosi hauskaa tutustua joo, mutta käytäntö on kertonut että joko kiusaat jotenkin tai pakenet, ja tuossa niin paljon sellaista jota en tunnista että lienee kyllä ohista ollut. Varmuuden vuoksi kuitenkin: En käytä ketään, ystäväni hallitsen kuin kissoja. Eli en lainkaan. Jos haluat jutella kanssani niin se täytyy olla oma toiveesi ja todennäköisesti myös oma aiheesi, koska juuri nyt en keksi enää mitään yhteistä. Muutoin ei tapahdu.
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein aamutuimaan mustikkapiirakkaa ja nyt etsin uhriksi koemaistajaa.
Onko vanilijakastiketta? Siitä riippuu.
Vanilja jäätelöä löytyy, mut tiukan paikan tullen pyöräytän kastikkeen mennen tullen näppäränä poikana🙂
Etsitkö siis koemaistajaksi ketä vaan, vai onko jotain kriteereitä?
Tietysti on kriteerit ja siitä en jousta.
Millaiset?
Juu, kaivatun luurissa on eiliseltä viimeisin kuva.
Oon kamalan rakastunut ja oot siellä jossain ja minä jossain muualla…
"Mulle dominoiva mies olis huono valinta. Olen itse se, joka ohjaa tilannetta seksissä, ja tähän on kosahtanut moni muuten lupaava juttu."
Eri
Miten haluat ohjata miestä seksissä ja mitä mies hyötyy tästä? Miksi haluat ohjata?
En ole dominoiva ihminen. Miksi joku väittää minusta sellaista?
Mis te ootte ja oonks mäkin siellä?
Täällä kirjoittaa niin monta henkilöä, niin ei kannata omia kaikkia viestejä.
AI-yhteenveto:
Dominoiva ihminen tarkoittaa luonteeltaan hallitsevaa, määrätietoista ja itsekeskeistä henkilöä, joka pyrkii ohjaamaan keskustelua, tilanteita ja muita ihmisiä. Sana tulee latinan sanasta dominari (hallita).
Dominoivan ihmisen tyypillisiä piirteitä
Huomion keskipiste: Hän haluaa tulla kuulluksi aina ja kaikkialla, ja hänen on vaikea sietää tilannetta, jossa joku muu on huomion keskipisteenä.
Äänenkäyttö: Jos dominoiva henkilö ei koe tulevansa kuulluksi, hän saattaa korottaa ääntään tai jyrätä toisten puheen alleen.
Kontrollointi: Hän pyrkii usein kontrolloimaan päätöksentekoa ja muiden ihmisten toimintaa.
Itsevarmuus: Dominoivaan persoonallisuuteen liittyy usein vahva tahto, kunnianhimo ja päättäväisyys.
Mitä mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittaa niin monta henkilöä, niin ei kannata omia kaikkia viestejä.
Omin vaan ne parhaat ;)
Sekoittuuko itsevarma fiksu ihminen helposti dominoivaan ihmiseen jos käsitteitä ei ymmärretä oikein?
Itsevarma ja viisas ihminen voi ohjata muita koska hänellä on taitoa ja osaamista tähän. Tämä on hyvä asia.
Kaikki ihmiset eivät pidä auttamisesta ja saattavat syyttää auttajaa kontrolloivaksi.
Itse ainakin luulen tuntevani kaivatun sen verran hyvin, että en usko, että hän kirjoittaisi osaa näistä jutuista mitä täällä lukee.
Joku taas saattaa sanoa että hän pitää kontrolloimisesta ja ohjailemisesta.
Tunnista siis se kuka on kuka. Älä usko kaikkia aina sokeasti. Haasta itseäsi ymmärtämään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein aamutuimaan mustikkapiirakkaa ja nyt etsin uhriksi koemaistajaa.
Onko vanilijakastiketta? Siitä riippuu.
Vanilja jäätelöä löytyy, mut tiukan paikan tullen pyöräytän kastikkeen mennen tullen näppäränä poikana🙂
Etsitkö siis koemaistajaksi ketä vaan, vai onko jotain kriteereitä?
Tietysti on kriteerit ja siitä en jousta.
Millaiset?
Pidän sen sydämmenasiana.Voinen paljastaa,ettei kyseessä ole mitkään snäpin tai WA.n Ellut tai Tellut.
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
Dominoiva ihminen tarkoittaa luonteeltaan hallitsevaa, määrätietoista ja itsekeskeistä henkilöä, joka pyrkii ohjaamaan keskustelua, tilanteita ja muita ihmisiä. Sana tulee latinan sanasta dominari (hallita).
Dominoivan ihmisen tyypillisiä piirteitä
Huomion keskipiste: Hän haluaa tulla kuulluksi aina ja kaikkialla, ja hänen on vaikea sietää tilannetta, jossa joku muu on huomion keskipisteenä.
Äänenkäyttö: Jos dominoiva henkilö ei koe tulevansa kuulluksi, hän saattaa korottaa ääntään tai jyrätä toisten puheen alleen.
Kontrollointi: Hän pyrkii usein kontrolloimaan päätöksentekoa ja muiden ihmisten toimintaa.
Itsevarmuus: Dominoivaan persoonallisuuteen liittyy usein vahva tahto, kunnianhimo ja päättäväisyys.
Mitä mieltä olette?
Tuon määritelmä voisi olla myös diktaattori. Joo,ei sovi muhun.Otan yleensä muut huomioon, en halua olla keskipiste ja olen joustava.
"Itsevarmuus: Dominoivaan persoonallisuuteen liittyy usein vahva tahto, kunnianhimo ja päättäväisyys."
Eli miten olikaan sen itsevarmuuden laita? 😂
Vaaleanpunainen pusero?