Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (55538)

Vierailija
55501/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu, oot ihana, ikävä sua! 🧡

Vierailija
55502/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin, että mikä on saanut kaipaamaan näin kauan, kun et halua enempää? Mikä pointti? Itse haluan ihmiset oikeassa elämässä, en ketjussa.

Fantasiointi piristää päivää. Eivät kaikki halua mitään parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa, mutta silti ihastuksia saattaa tulla. Ne on kivoja ja niitä voi haihatella esim täällä piilossa.

Ihmiset ovat erilaisia. Se, että minä en missään nimessä halua ihmisiä oikeassa elämässä vaan pelkällä haavetasolla, kiinnostaa sinua varmasti yhtä paljon kuin minua se, että joku random vauvalla haluaa ihmisensä oikeassa elämässä. Turha sitä on mitenkään ihmetellä. Kumpikin saa täällä kaivata, täähän ei ollu se tositarkoitusketju edelleenkään.

Ja poistelijalle tiedoksi, että tämä henkilö kysyi tätä asiaa. Annatko hänelle myös tilaisuuden lukea vastaukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55503/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa kaikille.

Vierailija
55504/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että olet vakavissasi kanssani. 

Olen helppoheikki ja lupailen kaikenlaista. Älä ota niin vakavasti, tämä on hupiketju.

Mulle on ollut hupi kaukana. Sivusta

Vierailija
55505/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin, että mikä on saanut kaipaamaan näin kauan, kun et halua enempää? Mikä pointti? Itse haluan ihmiset oikeassa elämässä, en ketjussa.

Fantasiointi piristää päivää. Eivät kaikki halua mitään parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa, mutta silti ihastuksia saattaa tulla. Ne on kivoja ja niitä voi haihatella esim täällä piilossa.

Ihmiset ovat erilaisia. Se, että minä en missään nimessä halua ihmisiä oikeassa elämässä vaan pelkällä haavetasolla, kiinnostaa sinua varmasti yhtä paljon kuin minua se, että joku random vauvalla haluaa ihmisensä oikeassa elämässä. Turha sitä on mitenkään ihmetellä. Kumpikin saa täällä kaivata, täähän ei ollu se tositarkoitusketju edelleenkään.

Ja poistelijalle tiedoksi, että tämä henkilö kysyi tätä asiaa. Annatko hänelle myös tilaisuuden lukea vastaukset. 

Olen lukenut vastauksesi jo aikaisemmin. Et ole kaipaamani, joten mikä tarve sulla on tyrkyttää näkemyksiäsi moneen otteeseen?

Vierailija
55506/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikä on kaipaustieteiden tohtori.. on muuten vaativa tutkinto, vie usein ajan ja huomion 24/7

Et ole. Maisteriin kuuluu harkka, jota et ole suorittanut.

Oops, unohtu, on tässä niin paljon raadettu, kyyneliäkin vuodatettu että melkein jo tohtorisolo

😂

Vierailija
55507/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas löytyi yksi juttu...täytyy kai kirjoittaa tästä tarina.

Vierailija
55508/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on oltava koira ihminen

Olen kissaimmeinen.

Sekaannun sivusta mutta olen sellainen eläinihminen. Oikeastaan mikä vaan eläin käy paitsi rotta. Tuun juttuun kaikkien kanssa. Toki jossain kuutiomeduusassa on viihteen, hoivan ja stressin suhde turhan vinoutunut. En ihan käsitä jyrkkää suhtautumista että kissa ok ja koira ei tai toisinpäin. Allergiat tietty ymmärrän.

Johtuu siitä, että ajatellaan sen eläimen omaa parasta. Eri lajit tarvitsee erilaisen ympäristön ja erilaista hoitoa, joten valitaan omaan elämään vain se itselle sopiva eikä mitä tahansa. Kyseessä on siis tosiaan ihan sen eläimen etu ja oikeus.

T. Ei ikinä koiraihminen, en halua aikatauluttaa elämääni kusetuksen ympärille

Vierailija
55509/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko paistaa kaikille.

Ajattelen, että se lämmittää vieläkin kaivattuni selkää ja valaisee näkymät. 

Vierailija
55510/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällämme on kaikki tieto mutta ei se tarkoita että tiedämme kaikki asiat, edes kaikki olennaiset asiat. Täytyy kyetä analysoimaan asioita ja täytyy kyetä ymmärtämään itseänsä.

Vierailija
55511/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen pärjää lopulta hyvin vähällä. Perustarpeetkin ovat yllättävän vähäiset ja kannattaa varmistaa että niistä pitää itse huolta.

Pärjää, mutta ei kiinnosta vain pärjäillä tässä ainutkertaisessa elämässäni. Tykkään elää leveästi. 

Vierailija
55512/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen pärjää lopulta hyvin vähällä. Perustarpeetkin ovat yllättävän vähäiset ja kannattaa varmistaa että niistä pitää itse huolta.

Pärjää, mutta ei kiinnosta vain pärjäillä tässä ainutkertaisessa elämässäni. Tykkään elää leveästi. 

Kommentin tarkoitus oli haastaa kokeilemaan pärjäämistä mahdollisimman vähällä valitsemansa ajan ajan.

Vierailija
55513/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi ihmiset matkustaa kesällä ulkomaille, Suomen kesä on ihan parasta, vaikka ois välillä viileää ja sateista 

Miksi nyt ihmiset matkustaa? Nähdäkseen uusia paikkoja ja kulttuureita, museoita ja näyttelyitä, käydäkseen keikoilla jne. Ei kaikki minkään sään perässä mene. Kesäisin on yleensä se pisin lomajakso töistä.

Silti, menisin keväällä tai syksyllä ennemmin

Jos sulla on mahdollisuus niin mene ihmeessä. Yleensä ihmisten paras mahdollisuus on kesäisin. Lisäksi monesti keikat ja festarit on kesäisin.

Lähinnä tarkotin sitä, että kun monet matkustaa etelämpään rantalomakohteeseen, ei mitään järkeä.

Ok, kirjoitit ulkomaille matkustamisesta yleisesti, niin siksi kommentoin. Itse en matkustaisi rantalomille talvellakaan.

Mä voisin matkustaa hänen kanssa mihin vaan, tai vaikka olla matkustamatta.Komia seurakin riittäisi😍

Itse matkustan aina mieluiten yksin, mutta kaivatun kohdalla voisin harkita paria jo nähtyä lempikohdettani. Voisin näyttää hänelle niin monta siistiä juttua.

Vierailija
55514/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että olet vakavissasi kanssani. 

Olen helppoheikki ja lupailen kaikenlaista. Älä ota niin vakavasti, tämä on hupiketju.

Mulle on ollut hupi kaukana. Sivusta

Minä taas en ole missään vaiheessa ottanut näitä mitenkään valavasti. Kevyt Harrastus on ollut. Eri

Vierailija
55515/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit? 💕

Jos saisin silittää kaivatun hienoja hiuksia ja pussata sen huulia...

Kuulostaa oikein mukavalta 

Niin. Sen jälkeen saisi hetken katsoa niihin ihmeellisiin silmiin hetken aikaa ihan läheltä.

Vierailija
55516/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jännite meidän välillä aina kun oltiin kahdenkesken oli aivan intensiivinen. Pitkiä hetkiä hiljaista toisen silmiin katsomista. Tunsin, että joku todella näki mut. Vaikka mitään ei koskaan tapahtunut tai sanottu suoraan.

Sepä se. Gn.

Vierailija
55517/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku/jotkut modet/hakkerit näitä sivuja ja palstoja pyörittää omalla showlla.En enää ihmettele poistoja, kiusaajia, jankkauksia,asiaaiheiden poistojasekä yleistä vihaa ja negaa palstoilla.Sama kuin istuisin hullujen huoneella kuuntelemassa ja yrittäisin itseesittää omaa asiaani..En todella tarvitse tätä.

Vierailija
55518/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala antaa auringon nousta hyville ja pahoille. 

Vierailija
55519/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset... PRÖÖT 💩

t. ukrainalaisten naisten kanssa paljon tekemisissä työn kautta

Jos noin on etkä ole aivan vastenmielinen tapaus, niin miksi et ole jo ukrainalaisen naisen kanssa jolloin ei olisi mitään tarvetta valittaa täällä suomalaisista naisista?

Vaikka toki jo ihan ulostulosi perusteella olet vastenmielinen.

Suominaisen kyvyttömyys käsitellä kritiikkiä, osa MMMCMXCIX.

Eihän paskaksi sanominen ole mitään kritiikkiä. Kritiikki on aina perusteltua, nimittely pelkkää haukkumista.

Mikset kelpaa niille ukrainalaisille?

T. Eri (joka myös tuntee töiden kautta paljon ukrainalaisia naisia ja nämä ovat kaikki kyllä ottaneet Suomesta oman maansa miehen)

Vierailija
55520/55538 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, öitä 🤍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän