Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Siihen on pakko olla ainakin 0.00001% prosentin mahdollisuus, että jonakin päivänä makoilet tyytyväisenä mun sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Se jännite meidän välillä aina kun oltiin kahdenkesken oli aivan intensiivinen. Pitkiä hetkiä hiljaista toisen silmiin katsomista. Tunsin, että joku todella näki mut. Vaikka mitään ei koskaan tapahtunut tai sanottu suoraan.
Kyllä.
I see you. Just kidding.
Ei mutta ihan tosi. Sama fiilis kaivatun kanssa. Oli heti sellainen olo et oltais aina tunnettu ja että näät läpi. Tuntuisi turhalta sanoa mitään siihen.
Mä tilaan myös intohimoa ja rakkautta miehen kanssa. Lopetan palstailun tähän.
Vierailija kirjoitti:
Huomiseen 👋
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä, itsekin olen vähentänyt paljon.Osittain ketjun muuttuneen ilmapiirinkin takia.Olen antanut kaivatulle ja meille tämän kesän aikaa ,jos jotain on tapahtuakseen, sitten matkaan eteenpäin myös täältä.
sivusta
Vielä tilaan lisätilauksena palstan kiusaajille samaa shaibaa takaisin mitä muille jakavat.
Kivoille ja ystävällisille💛 toivotan hyvää kesän jatkoa🌞
Vierailija kirjoitti:
Vielä tilaan lisätilauksena palstan kiusaajille samaa shaibaa takaisin mitä muille jakavat.
Kivoille ja ystävällisille💛 toivotan hyvää kesän jatkoa🌞
Minä tilaan sinulle silmien avautumista ja parannuksen tekoa. Minuun ei pahat toivotuksesi yllä, saan olla Jeesuksen veren suojissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennyt 1.5kk meidän viime vilaukselta.
Mennyt 1kk ja 16 päivää. 🧐
Just näin, vilaus kaivatusta. Tarkistin allakasta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Siihen on pakko olla ainakin 0.00001% prosentin mahdollisuus, että jonakin päivänä makoilet tyytyväisenä mun sylissä.
Asetat itse tuon todennäköisyyden.
No niin lapsukaiset, pysytäänpä asiallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunniste, nähdään ja mulkoillaan ajoittain.
Voitais tehdä muutakin, kuin mulkoilla😎
Jep.
Meikä on kaipaustieteiden tohtori.. on muuten vaativa tutkinto, vie usein ajan ja huomion 24/7
Sun näkeminen saa mut melkein uskoon jumalaan kun ei mitään noin täydellistä voi olla.
Sanoit, että olet vakavissasi kanssani.
LOPETTAKAA uskontojorinat ennen kuin se uskonyokammoinen vetää herneet ja alkaa spmmiä huomiseen asti!!
Vierailija kirjoitti:
LOPETTAKAA uskontojorinat ennen kuin se uskonyokammoinen vetää herneet ja alkaa spmmiä huomiseen asti!!
Älkää koskaan aloittako. Miksi se on niin vaikeaa, voi miksi? Kun olisi erittäin helppo avata aiheelle oma ketju tai osallistua olemassa oleviin keskusteluihin, mutta aina se on vaan pakko tulla tänne selittämään ties mitä uskisjuttuja tai muuta ohista.
En kirjoita mistään palstahorinasta.