Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55618)
Ajattelen, että kumppanin ois hyvä/luonnollista olla myös paras ystävä
Kauniita kesäöitä ja unia kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sulla olekin?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseksi kyllä ehtii ajan kanssa, muttei ole mielestäni paras perusta suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä,kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen pärjää lopulta hyvin vähällä. Perustarpeetkin ovat yllättävän vähäiset ja kannattaa varmistaa että niistä pitää itse huolta.
Pärjää, mutta ei kiinnosta vain pärjäillä tässä ainutkertaisessa elämässäni. Tykkään elää leveästi.
Kommentin tarkoitus oli haastaa kokeilemaan pärjäämistä mahdollisimman vähällä valitsemansa ajan ajan.
Ja minun kommenttini tarkoitus oli omalta kohdaltani todeta, ettei sellainen voisi vähempää kiinnostaa. Ei kärsimyksestä mitään palkintoa saa.
Tottakai voi myös ohittaa em. kokeilut. Älä hiilly suotta.
Miksi luulit että olisin hiiltynyt?
Pysy aiheessa, en jaksa antaa turhaan huomiota jota haet koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan podissa väite, että noin 2/3 parisuhteista alkaa ystävyydestä. Pitääköhän paikkansa?
Kuka sen määrittää mistä parisuhde varsinaisesti alkaa.Itse ajattelen ,että alussa on ystävyys,kun tutustutaan paremmin,opitaan luottamaan ja ymmärtämään toista.Jos kemiat on kohdillaan ja viihtyy yhdessä alkaa siitä eteneminen rakkauteen.
Itselläni ei ole vielä koskaan käynyt niin, että olisin alkanut nähdä ystävää tai kaveria seurustelumielessä.
Rakastan sua nainen. Mä rakastan sua. Katsotko just samaa kun mä, miten kaunis kesäilta. Oisko vielä kauniimpaa istua sitä iltaa yhdessä. Sun katse, sun läsnäolo, sun kosketus. Siitä on onnellisuus tehty rakas.
Pukisitko välillä lateksia ja kurittaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen pärjää lopulta hyvin vähällä. Perustarpeetkin ovat yllättävän vähäiset ja kannattaa varmistaa että niistä pitää itse huolta.
Pärjää, mutta ei kiinnosta vain pärjäillä tässä ainutkertaisessa elämässäni. Tykkään elää leveästi.
Kommentin tarkoitus oli haastaa kokeilemaan pärjäämistä mahdollisimman vähällä valitsemansa ajan ajan.
Ja minun kommenttini tarkoitus oli omalta kohdaltani todeta, ettei sellainen voisi vähempää kiinnostaa. Ei kärsimyksestä mitään palkintoa saa.
Tottakai voi myös ohittaa em. kokeilut. Älä hiilly suotta.
Miksi luulit että olisin hiiltynyt?
Pysy aiheessa, en jaksa antaa turhaan huomiota jota haet koko ajan.
:D
En mä mitään sun huomiota tässä haekaan vaan totesin, että ihan turhaan ihmiset jotakin kitkuttelua ihailee. Yksi ainoa elämä kaikilla, niin saa siihen vähän sisältöäkin vaatia.
Älkää tyytykö elämässä sen enempää kuin rakkaudessakaan. Etsikää oma onnellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan podissa väite, että noin 2/3 parisuhteista alkaa ystävyydestä. Pitääköhän paikkansa?
Kuka sen määrittää mistä parisuhde varsinaisesti alkaa.Itse ajattelen ,että alussa on ystävyys,kun tutustutaan paremmin,opitaan luottamaan ja ymmärtämään toista.Jos kemiat on kohdillaan ja viihtyy yhdessä alkaa siitä eteneminen rakkauteen.
Itselläni ei ole vielä koskaan käynyt niin, että olisin alkanut nähdä ystävää tai kaveria seurustelumielessä.
Sama. Tiedän ekan minuutin aikana, voisinko panna jotakuta. Ne, joita en voisi mutta osoittautuu hyviksi tyypeiksi, jää kavereiksi. Eikä se halu sieltä syty ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan poika haluat!
T. Arto
Vierailija kirjoitti:
Vihaan lateksia ja tuollaisia juttuja. Kiitos iso ei!!!!! Mene hoitoon/ maksulliseen palveluun.
Ikävä. Näkisinpä sinut pian. Kaipaan kovasti seuraasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan lateksia ja tuollaisia juttuja. Kiitos iso ei!!!!! Mene hoitoon/ maksulliseen palveluun.
buhu buhu, joku tykkää muusta kuin lähetyssaarnaajasta peiton alla, MENE HOITOON!!
En ole varma näinkö sut tänään kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
buhu buhu, joku tykkää muusta kuin lähetyssaarnaajasta peiton alla, MENE HOITOON!!
Vastaan omasta puolestani. Minulta ei ole tilattavissa Dominan palveluita mistään hinnasta .
Vierailija kirjoitti:
En ole varma näinkö sut tänään kadulla.
Missä?
Sulla on joku ihmeen uskontovihaaja fetissi. Kiristääkö housun lahjetta kun näät ketjussa munapystyssä uskonnon VIHAAJIA. Vaikka todellisuudessa nämä uskonnottomat uskonnon vihaajat ovat tavallaan uskonnollisimpia kuin uskovainen itse.