Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (55618)

Vierailija
55521/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva touhukas päivä, kerrankin. Mutta miksi aina ikävä palaa. Saan hetkeksi ajatukset susta pois, mutta ne on vain työnnettynä hetkeksi syvemmälle. Paluu kotiin hiljaiseen tuo taas syvemmältä ne ajatukset ja tunteet, joita en pääse pakoon. Ikävä sinua. Niin ikävä edes katsettasi ihana.

Vierailija
55522/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä suloinen.<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55523/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Vierailija
55524/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitatte aina iltaisin tämän uskonnon täällä.

Jep, eikä kukaan poistata niitä. Sen sijaan kaipaukseen liittyvä mutta ei ihan suoraan terveinen lähtee hyvin nopeasti. 

Vierailija
55525/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vastaan podissa väite, että noin 2/3 parisuhteista alkaa ystävyydestä. Pitääköhän paikkansa?

Vierailija
55526/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät pyhän kolminaisuuden kristityt luterilaiset ja muut voi toimia näin. Oletteko te kristityt koskaan pysähtyneet miettimään, miksi kristillinen evankeliointi tuntuu sen ulkopuolelle kuulumattomista usein aggressiiviselta tuputtamiselta, kun taas esimerkiksi Bahá'í-uskon edustajia kuulee harvoin tyrkyttämässä vakaumustaan? Moni kristitty perustelee toimintaansa lähetyskäskyllä ja pelolla siitä, että lähimmäinen joutuu kadotukseen ilman Jeesusta. Mutta samalla unohdetaan, että Raamatussa Jeesus itse painotti hedelmistä tunnistamista (Matt. 7:16), ei väkisin käännyttämistä. Kun uskoa tuputetaan painostamalla tai syyllistämällä, se ei herätä rakkautta, vaan torjuntaa. Bahá'í-ajattelussa käännyttäminen ja toisen manipointi on suoraan kielletty. He uskovat, että Jumala loi ihmisen vapaaksi, ja pakotettu tai pelolla synnytetty usko on arvotonta. He keskittyvät elämään oppinsa mukaisesti ja jakavat tietoa vain niille, jotka sitä itse kysyvät. Kristittyjen kannattaisi ottaa tästä mallia ja pohtia Pietarin kirjeen sanaa: ’Kertokaa siitä sävyisästi ja kunnioittavasti’ (1. Piet. 3:15–16). Jos teidän sanomanne on todella 'ilosanoma', miksi sen levittämiseen tarvitaan niin usein tuomitsemista ja painostusta? Antakaa tekojenne puhua puolestanne, ja kunnioittakaa ihmisten vapautta valita itse.

Terveisin: ns. USKONTO VIHAAJA.

Kuka sinulle uskontoa tuputtaa? Eiköhän luulo ole korviesi välissä. Tuskin ketään kiinnostaa hölmöt ajatuksesi. Muutenkin on viisasta olla kovasti vihaamatta mitään, itseään vain sillä rasittaa. Ota Jumalan rakkaus elämääsi, peace and lovee! 

Huomaatko hölmö kristitty itse ristiriidan tekstissäsi? Ensin sanot, ettei ketään kiinnosta ja luulo on korvien välissä, mutta heti perään käsket toisia ottamaan jumalan rakkauden elämään. Juuri tuo loppulauseesi on täydellinen esimerkki siitä kristillisestä tuputtamisesta, josta puhuttiin – et pystynyt olemaan tekemättä sitä edes tuossa viestissäso. Kiitos kuitenkin toivotuksesta, peace and love myös sinne!

P.S 

Ei tässä ole kyse vihasta, vaan puhtaasta havainnosta. On kuitenkin vaikea ottaa vakavasti puheita 'peace and lovesta' ja Jumalan rakkaudesta, jos samassa viestissäsi sinun pitää alkaa osoittelemaan toisten ajatuksia hölmöiksi kun klassisesti, raamatulliset argumenttinsi loppuivat. 

Jos asioista ei voi keskustella ilman tuollaista lapsellista puolustautumis reaktiota, niin tämä keskustelu oli varmaan tässä mieslapsonen. Mukavaa illanjatkoa sinullekin.

Vierailija
55527/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vastaan podissa väite, että noin 2/3 parisuhteista alkaa ystävyydestä. Pitääköhän paikkansa?

Ainakin antaa hyvän pohjan.

Vierailija
55528/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen määrittää mistä parisuhde varsinaisesti alkaa.Itse ajattelen ,että alussa on ystävyys,kun tutustutaan paremmin,opitaan luottamaan ja ymmärtämään toista.Jos kemiat on kohdillaan ja viihtyy yhdessä alkaa siitä eteneminen rakkauteen.

Vierailija
55529/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistattelijalle ja alapeukuttajille, kulissiksi syyttäville tiedoksi, että olen päättänyt jo ottaa palautteen kuin mies. Eihän sitä tiedä montako hakijaa oli. Ja aika helkkarin prosessi.  Hakemuksen jälkeen kolme videota, psykologiset testit ja  kuusi haastattelijaa. Että tehkää perässä yhtä tyylikkään häviön sanon vaan.

Vierailija
55530/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imekää hi hhulit ky rpää välillä niin ajatus kirkastuu

Vierailija
55531/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen pärjää lopulta hyvin vähällä. Perustarpeetkin ovat yllättävän vähäiset ja kannattaa varmistaa että niistä pitää itse huolta.

Pärjää, mutta ei kiinnosta vain pärjäillä tässä ainutkertaisessa elämässäni. Tykkään elää leveästi. 

Kommentin tarkoitus oli haastaa kokeilemaan pärjäämistä mahdollisimman vähällä valitsemansa ajan ajan.

Ja minun kommenttini tarkoitus oli omalta kohdaltani todeta, ettei sellainen voisi vähempää kiinnostaa. Ei kärsimyksestä mitään palkintoa saa.

Vierailija
55532/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verinen pihvi, himo ja liha, kiihkeä nainti, raju kuin viha.

Iho ihoa vasten, hikinen yö, irstas ja alaston syleily lyö.

Kun aamu koittaa ja huone on hiljaa, kaipaus korjaa yhä villiä viljaa.

Alkoi tehdä mieli pihviä.. 🥩

Vierailija
55533/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit? 💕

Jos saisin silittää kaivatun hienoja hiuksia ja pussata sen huulia...

Kuulostaa oikein mukavalta 

Niin. Sen jälkeen saisi hetken katsoa niihin ihmeellisiin silmiin hetken aikaa ihan läheltä.

Ihmeelliset silmät...minkälaiset  ne on??? 🤔

Ihmeelliset silmät on semmoiset joissa on maailma sisällä.

Vierailija
55534/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään sun huudeilla! Ei yleensä ole sinne suuntaan yhtään mitään asiaa, mutta uuden kissan kasvattaja asui siellä ja hain siis tänään pennun kotiin. 

Olis ollu harvinainen mahdollisuus törmäillä. Ei varmana toistu.

Vierailija
55535/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imekää hi hhulit ky rpää välillä niin ajatus kirkastuu

Uskonnon vihaaja on taas se kaikkein suurin hih huli. Hänelle tuo voisi kyllä tehdä hyvää kun päätä kiristää, jos leukalihakset laittas kunnolla töihin, olisi ainakin tehnyt jotain järkevää eikä vain turhaan louskuttaisi leukojaan. 

Vierailija
55536/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtaiset uutiset

Vierailija
55537/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen pärjää lopulta hyvin vähällä. Perustarpeetkin ovat yllättävän vähäiset ja kannattaa varmistaa että niistä pitää itse huolta.

Pärjää, mutta ei kiinnosta vain pärjäillä tässä ainutkertaisessa elämässäni. Tykkään elää leveästi. 

Kommentin tarkoitus oli haastaa kokeilemaan pärjäämistä mahdollisimman vähällä valitsemansa ajan ajan.

Ja minun kommenttini tarkoitus oli omalta kohdaltani todeta, ettei sellainen voisi vähempää kiinnostaa. Ei kärsimyksestä mitään palkintoa saa.

Tottakai voi myös ohittaa em. kokeilut. Älä hiilly suotta.

Vierailija
55538/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Vierailija
55539/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Ystävät on ystäviä ja rakkaudet on muita ihmisiä

Vierailija
55540/55618 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi myös ohittaa em. kokeilut. Älä hiilly suotta.

Miksi luulit että olisin hiiltynyt? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi