Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Pukisitko välillä lateksia ja kurittaisit?
Vihaan lateksia ja tuollaisia juttuja. Kiitos iso ei!!!!! Mene hoitoon/ maksulliseen palveluun.
Ikävä. Näkisinpä sinut pian. Kaipaan kovasti seuraasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
En ole varma näinkö sut tänään kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan lateksia ja tuollaisia juttuja. Kiitos iso ei!!!!! Mene hoitoon/ maksulliseen palveluun.
buhu buhu, joku tykkää muusta kuin lähetyssaarnaajasta peiton alla, MENE HOITOON!!
Vastaan omasta puolestani. Minulta ei ole tilattavissa Dominan palveluita mistään hinnasta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
buhu buhu, joku tykkää muusta kuin lähetyssaarnaajasta peiton alla, MENE HOITOON!!
Vastaan omasta puolestani. Minulta ei ole tilattavissa Dominan palveluita mistään hinnasta .
Nou hätä, tuskin edes ottaisin rahaa siitä, että olisin tekemisissä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
En mä lateksia, tykkään toteuttaa naiseuttani tyylikkäämmin. Kumipuvut on pikkasen eilistä kuitenkin. Dominoida tykkään kyllä.
Jos haluat leikkiä rooleilla, niin voisin pukea jonkin sisäoppilaitoshameen ja sitten käskyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin sovitaan ja sovitaan myös säännöistä, en välittäisi asioida enää poliisilla.
hyvää ja ihanaa yötä rakas m(n).
Vierailija kirjoitti:
Mitä päällä?
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaivatun kohtaamista luin jostain lehdestä, olisikohan ollut Hesarissa (?) psykologin haastattelun, missä sanottiin, että rakkaus voi löytyä yllättävän läheltä ja että kannattaa pitää silmät auki.Naureskelin jutulle ja kävin mielessäni nopeasti läpi oman tuttavapiirin. Tulin siihen tulokseen, ettei se ainakaan minua koske.
No, muutamaa kuukautta myöhemmin kaivattu astui eteeni. Da daa. Oltiin kyllä tuttuja entuudestaan, mutta ei ystäviä. Sen seurauksena olenkin nyt tässä ketjussa. Olen kertonut tämän täällä joskus aiemminkin, mutta jääköön nyt viimeiseksi kerraksi.
Kirjoitit ton joskus viisi vuotta sitten. Melkein sanasta sanaan toi eka kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä lateksia, tykkään toteuttaa naiseuttani tyylikkäämmin. Kumipuvut on pikkasen eilistä kuitenkin. Dominoida tykkään kyllä.
Jos haluat leikkiä rooleilla, niin voisin pukea jonkin sisäoppilaitoshameen ja sitten käskyttää.
Aika jännää settiä noin mieheltä. Vaan mitäpäs sillä enää väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että kumppanin ois hyvä/luonnollista olla myös paras ystävä
Sellaiseksi kyllä ehtii ajan kanssa, muttei ole mielestäni paras perusta suhteelle.
Aivan, nimenomaan ajan kanssa pitäisi käydä niin, että kumppanista tulee paras ystävä, koska kyseessä on ihminen, jonka kanssa jaetaan henkilökohtaisin ihmissuhde. Tietysti se voi myös alkaa ystävyydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat leikkiä rooleilla, niin voisin pukea jonkin sisäoppilaitoshameen ja sitten käskyttää.Aika jännää settiä noin mieheltä. Vaan mitäpäs sillä enää väliä.
En ole mies. Omaa kaivattuani tähän kaavailin kohteeksi, hän on kyllä mies. Sori, ois pitänyt olla selkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua nainen. Mä rakastan sua. Katsotko just samaa kun mä, miten kaunis kesäilta. Oisko vielä kauniimpaa istua sitä iltaa yhdessä. Sun katse, sun läsnäolo, sun kosketus. Siitä on onnellisuus tehty rakas.
Kuka tämä nainen on?
Evoluutio on vapauttanut ihmiskuntaa. Onpahan ainakin runsasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanti vai Argentiina
Britit ihan aina!!! Mun lempimaani, suunnittelin muuttoa sinne joskus nuorempana mut sit kävi kaikenlaista. Ehkä eläkeiässä.
Tällä kertaa vastausvaihtoehdoissa ei kuitenkaan ollut Britanniaa.
Brittejä ne englantilaisetkin on, nyt meni viisastelu vähän vinoon kyllä. 🙃
Englannin joukkue on ok, fanit eivät. Mies on fanaatikko, aina tulee peleistä riitaa. Lisäksi Englanti pelaa tylsää ja laskelmoitua puolustuspeliä, kuten Saksa. Latinoilla ilo on pelissä aina mukana, onnistumisista iloitaan, pahemmin mitään ei kosteta rumasti, joten Espanjaatai Argentiinaa kannatan aina ihanien miesten takia.
Brittimiehet on kuuminta mitä voi olla.
Ne osaa kyllä olla niin ihania. Eivät pelaa mitään valtapelejä, haluavat vain, että nautit niiden seurasta.
Minullakin kiva kokemus brittiniehestä. Mies oli aloitteellinen, laittoi reippaasti viestiä ja oli ystävällinen. Ei tarvinnut miettiä mitä hän meinaa, kun hän kommunikoi selvästi. Todella kiva mies.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaivatun kohtaamista luin jostain lehdestä, olisikohan ollut Hesarissa (?) psykologin haastattelun, missä sanottiin, että rakkaus voi löytyä yllättävän läheltä ja että kannattaa pitää silmät auki.Naureskelin jutulle ja kävin mielessäni nopeasti läpi oman tuttavapiirin. Tulin siihen tulokseen, ettei se ainakaan minua koske.
No, muutamaa kuukautta myöhemmin kaivattu astui eteeni. Da daa. Oltiin kyllä tuttuja entuudestaan, mutta ei ystäviä. Sen seurauksena olenkin nyt tässä ketjussa. Olen kertonut tämän täällä joskus aiemminkin, mutta jääköön nyt viimeiseksi kerraksi.
Kirjoitit ton joskus viisi vuotta sitten. Melkein sanasta sanaan toi eka kappale.
Hah, mulle jäi se tapahtuma mieleen, mutta pakko sanoa, että on sullakin melkoinen muisti.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen vaatetus ja pari muksua mukana? Näit…
Sama. Tiedän ekan minuutin aikana, voisinko panna jotakuta. Ne, joita en voisi mutta osoittautuu hyviksi tyypeiksi, jää kavereiksi. Eikä se halu sieltä syty ajan kanssa.