Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55322)
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on aika outoja terveisiä. Aika negatiivisia. Joku myös hakemalla hakee riitakaveria.
On tosiaan, eikä aina edes terveisiäkään. Voisi sanoa, että ilmoitusluonteisia luovuttamisista, syytöksiä tai syyllistämistä milloin mistäkin. Kun haluaisin kaivatulleni toivoa vain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Maslowin tarvehierarkia tuttu ?
Eiköhän sen nyt jokainen peruskoulun läpäissyt tunne.
Varmuudella sanon, että ei tunne.Et tiedä nykyoppilaiden tasoa.
Luuletko että ne nykyoppilaat käy ketjussa vai miksi tiedustelit asiaa täällä? Tuo on ihan yleissivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun ego otti osuman.
Pitääkin naisena olla tosi murtumaton ego ja luottamus kaivattuun, etteivät ne ikävät viestit jäisi vaivaamaan. Kyllä ne silti painavat joskus alas.
Miten siihen sukupuoli mitenkään liittyy? Näin naisena ei hetkauta kyllä yhtään mikään anonyymissa nettikeskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun ego otti osuman.
Pitääkin naisena olla tosi murtumaton ego ja luottamus kaivattuun, etteivät ne ikävät viestit jäisi vaivaamaan. Kyllä ne silti painavat joskus alas.
Miten siihen sukupuoli mitenkään liittyy? Näin naisena ei hetkauta kyllä yhtään mikään anonyymissa nettikeskustelussa.
Samoin kuten jotkut antaa vain netissä viestein keskustellulle usalaiselle kapteenille lainaan 100 000e niin samoin jotkut voi ottaa nämäkin tosissaan. Erilaisia vipeltäjiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kiimaan kuolla?
Kukaan ei oo tullu kertomaan, se on hoidettu pois päiväjärjestyksestä.
Moderaattorikin poistaa puolet viesteistä. 😭 Miten mä ikinä saan mun kaivattua näin jos hän ei edes kerkeä näkemään mun savumerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kiimaan kuolla?
Kukaan ei oo tullu kertomaan, se on hoidettu pois päiväjärjestyksestä.
Kuolleet eivät tule kertomaan meille mitään tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka päivitän ja vongun niin mistään ei ilmesty viestiä jossa lukisi "Olen se ja se ja rakastan sinua [nimi sensuroitu]. Nähdään siellä ja siellä silloin!" 😞
Lopeta trollaaminen, aikuinen ihminen. Mene vaikka uimaan tai keksi tekemistä tylsistyneelle rouvalle.
Ihmisillä on nykyisin korostunut tarve saada tietää kaikki asiat.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kiimaan kuolla?
Voi, jos on liian ahkera helteessä ja sydän pysähtyy.
Niin kauan kuin ihmiset eivät ole vastuullisia, ei heille voi antaa ylimääräistä tietoa koska eivät tekisi sillä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka päivitän ja vongun niin mistään ei ilmesty viestiä jossa lukisi "Olen se ja se ja rakastan sinua [nimi sensuroitu]. Nähdään siellä ja siellä silloin!" 😞
Lopeta trollaaminen, aikuinen ihminen. Mene vaikka uimaan tai keksi tekemistä tylsistyneelle rouvalle.
Vitsi onkin siinä etten edes oikeastaan trollaa. Katselen surkuhupaisten linssien läpi omaa toimintaani.
Hyvää päivää kaikille. Aurinko paistaa ja aktiviteetit kutsuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Maslowin tarvehierarkia tuttu ?
Eiköhän sen nyt jokainen peruskoulun läpäissyt tunne.
Varmuudella sanon, että ei tunne.Et tiedä nykyoppilaiden tasoa.
Tää! Osan kohdalla hyvä kun oman nimensä tietää.
Ihminen pärjää lopulta hyvin vähällä. Perustarpeetkin ovat yllättävän vähäiset ja kannattaa varmistaa että niistä pitää itse huolta.
Keho on viisas ja se kertoo meille mitä tarvitsemme.
Mulla on iskävatsa ja ajattelin tästä lähtien alkaa pukeutumaan aina napapaitaan.
Kokeilkaa mahdollisuuksien mukaan hyvin vähätarpeista elämää vaikka päivän tai kaksi jos ei muuta. Omakohtaiset kokemukset ja tutkimukset opettavat paljon, muistakaa rehellisyys jotta kaikki olisi oikeellista.
Omin tämän. 🌞🥰