Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun ego otti osuman.
Pitääkin naisena olla tosi murtumaton ego ja luottamus kaivattuun, etteivät ne ikävät viestit jäisi vaivaamaan. Kyllä ne silti painavat joskus alas.
Täällä luetut?
Kyllä, jotkut vaan osuu, vaikkei pitäis. Kun täällä käväisen kaivattua ikävöidessä.
😂 ai nimettömät kirjoitukset osuu. Trollit hakemalla hakee huomiota ja sanariitaa.
Aurinkoista päivää suloiselle Anskulle. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Onko Maslowin tarvehierarkia tuttu ?
Eiköhän sen nyt jokainen peruskoulun läpäissyt tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun ego otti osuman.
Pitääkin naisena olla tosi murtumaton ego ja luottamus kaivattuun, etteivät ne ikävät viestit jäisi vaivaamaan. Kyllä ne silti painavat joskus alas.
Täällä luetut?
Kyllä. Kaikki tänne kirjoitetut viestit ovat Hänelle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun ego otti osuman.
Täällä luetut?
Kyllä, jotkut vaan osuu, vaikkei pitäis. Kun täällä käväisen kaivattua ikävöidessä.
Jos ei ole oiketa tunnistetta, niin älä ota ittees mitään. Älä tee sitä itelles. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin, että mikä on saanut kaipaamaan näin kauan, kun et halua enempää? Mikä pointti? Itse haluan ihmiset oikeassa elämässä, en ketjussa.
Fantasiointi piristää päivää, ei kaikkia haaveita halua muuttaa todeksi.
Ja sinä et tosiaan ole minä, tuleeko tämä yllätyksenä? Ihmiset ovat e-ri-lai-si-a. Voit googlettaa tuon sanan, jos et ymmärrä sen sisältöä. Lyhyesti: kaikki eivät tee tai ajattele kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä arvosanan annat kaipausmatkalle?
10-. Muuten tosi piristävää, mutta tää ketju välillä ärsyttää (tai ihmisten riitely täällä).
Vierailija kirjoitti:
Englanti vai Argentiina
Britit ihan aina!!! Mun lempimaani, suunnittelin muuttoa sinne joskus nuorempana mut sit kävi kaikenlaista. Ehkä eläkeiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin, että mikä on saanut kaipaamaan näin kauan, kun et halua enempää? Mikä pointti? Itse haluan ihmiset oikeassa elämässä, en ketjussa.
Ja sinä et tosiaan ole minä, tuleeko tämä yllätyksenä? Ihmiset ovat e-ri-lai-si-a. Voit googlettaa tuon sanan, jos et ymmärrä sen sisältöä. Lyhyesti: kaikki eivät tee tai ajattele kuten sinä.
Itsesi ylentäminen voi tehdä olosi paremmaksi, mutta en ole sinua kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos kaivattusi on typerä, niin kuinka se ilmenee ?
Hän tietää, olen kertonut sen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Maslowin tarvehierarkia tuttu ?
Eiköhän sen nyt jokainen peruskoulun läpäissyt tunne.
Varmuudella sanon, että ei tunne.Et tiedä nykyoppilaiden tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on oltava koira ihminen
Olen kissaimmeinen.
Muuten hyvä, mutta kunpa et olisi immeinen. Ihan ihminen on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö oli ehkä jotain 17 - 18-v.
Hebofiili siellä.
Ikä on vaan numero. Eikun niin se pätee vain siihen kun palstamammat kaipaa jotain (kuvitteellisen) poikansa ikäistä, sori.
Eikä päde siihenkään, koska sen mamman siemen on jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vonkuminen vauvafoorumillakaan tuota mitään tulosta? Viikot vaan kuluu eikä mitään tapahdu....
Lopeta se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on oltava koira ihminen
Olen kissaimmeinen.
Sekaannun sivusta mutta olen sellainen eläinihminen. Oikeastaan mikä vaan eläin käy paitsi rotta. Tuun juttuun kaikkien kanssa. Toki jossain kuutiomeduusassa on viihteen, hoivan ja stressin suhde turhan vinoutunut. En ihan käsitä jyrkkää suhtautumista että kissa ok ja koira ei tai toisinpäin. Allergiat tietty ymmärrän.
Niiden hyvä hoito vaatii täysin erilaista paneutumista ja jokainen ei halua rakentaa elämäänsä esim koirankusetusaikataulujen varaan. Eläimestä pitää ottaa selvää ennen hankintaa, se on sen eläimen oma etu, ettei suhtauduta silleen että ihan kaikki menee ja on sama kuin mikä tahansa muukin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et tosiaan ole minä, tuleeko tämä yllätyksenä? Ihmiset ovat e-ri-lai-si-a. Voit googlettaa tuon sanan, jos et ymmärrä sen sisältöä. Lyhyesti: kaikki eivät tee tai ajattele kuten sinä.Itsesi ylentäminen voi tehdä olosi paremmaksi, mutta en ole sinua kaivannut.
Kyllä sinä olit tässä ainoa itsesi ylentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi ihmiset matkustaa kesällä ulkomaille, Suomen kesä on ihan parasta, vaikka ois välillä viileää ja sateista
Miksi nyt ihmiset matkustaa? Nähdäkseen uusia paikkoja ja kulttuureita, museoita ja näyttelyitä, käydäkseen keikoilla jne. Ei kaikki minkään sään perässä mene. Kesäisin on yleensä se pisin lomajakso töistä.
Silti, menisin keväällä tai syksyllä ennemmin
Jos sulla on mahdollisuus niin mene ihmeessä. Yleensä ihmisten paras mahdollisuus on kesäisin. Lisäksi monesti keikat ja festarit on kesäisin.
Lähinnä tarkotin sitä, että kun monet matkustaa etelämpään rantalomakohteeseen, ei mitään järkeä.
Itse en ainakaan täältä mitään omi, luotan kaivattuuni ja siihen mitä palstan ulkopuolella tapahtuu. Kaikilla ei ole yhteys ketjun terveisten varassa. Jatkakaahan te tuota ohistelua.