Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (55350)

Vierailija
55321/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan trollilla voi olla narsismin tai/ja psykopaatin piirteitä.

Tutkimuksen mukaan noita piirteitä on myös ihmisillä, jotka syyttelevät muita niistä.

Vierailija
55322/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun ego otti osuman.

Pitääkin naisena olla tosi murtumaton ego ja luottamus kaivattuun, etteivät ne ikävät viestit jäisi vaivaamaan. Kyllä ne silti painavat joskus alas.

Miten siihen sukupuoli mitenkään liittyy? Näin naisena ei hetkauta kyllä yhtään mikään anonyymissa nettikeskustelussa.

Kyllä naiset saa enemmän lokaa päälleen. Tuli mieleen, kun jollekin kehotettiin laittamaan kauppakassi päähän, ennenkuin kelpasi. Tai piti olla isotissi, jos mies halusi tavata.

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55323/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi ihmiset matkustaa kesällä ulkomaille, Suomen kesä on ihan parasta, vaikka ois välillä viileää ja sateista 

Miksi nyt ihmiset matkustaa? Nähdäkseen uusia paikkoja ja kulttuureita, museoita ja näyttelyitä, käydäkseen keikoilla jne. Ei kaikki minkään sään perässä mene. Kesäisin on yleensä se pisin lomajakso töistä.

Silti, menisin keväällä tai syksyllä ennemmin

Jos sulla on mahdollisuus niin mene ihmeessä. Yleensä ihmisten paras mahdollisuus on kesäisin. Lisäksi monesti keikat ja festarit on kesäisin.

Lähinnä tarkotin sitä, että kun monet matkustaa etelämpään rantalomakohteeseen, ei mitään järkeä.

Ok, kirjoitit yleisesti ulkomaille matkustamisesta, niin siksi kommentoin. Rantalomille en matkustaisi talvellakaan.

Vierailija
55324/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin, että mikä on saanut kaipaamaan näin kauan, kun et halua enempää? Mikä pointti? Itse haluan ihmiset oikeassa elämässä, en ketjussa.

Fantasiointi piristää päivää. Ei se, ettet einä tekisi jotakin, tarkoita etteikö jotkut muut tekisi. Ihmiset ovat erilaisia. 

Itse taas en ikimaailmassa haluaisi mitään tosielämässä kenenkään kanssa, ja asia kiinnostaa sinua varmasti yhtä paljon kuin minua se mitä sinä haluaisit.

Poistelijalle tiedoksi, että tämä ihminen kysyi. Hän varmaan haluaa saada lukea meidän pelkkien haihattelijoiden vastauksetkin. 

Vierailija
55325/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko ilotyttöni?

Vierailija
55326/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa päivää..-A😘

Samoin😘.

Vierailija
55327/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun ego otti osuman.

Pitääkin naisena olla tosi murtumaton ego ja luottamus kaivattuun, etteivät ne ikävät viestit jäisi vaivaamaan. Kyllä ne silti painavat joskus alas.

Miten siihen sukupuoli mitenkään liittyy? Näin naisena ei hetkauta kyllä yhtään mikään anonyymissa nettikeskustelussa.

Kyllä naiset saa enemmän lokaa päälleen. Tuli mieleen, kun jollekin kehotettiin laittamaan kauppakassi päähän, ennenkuin kelpasi. Tai piti olla isotissi, jos mies halusi tavata.

Sivusta

Oikeasti sua loukkaa se jotenkin jos vastapuoli on noin idiootti? Mua ei nappais pätkääkään.

Vierailija
55328/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englanti vai Argentiina 

Britit ihan aina!!! Mun lempimaani, suunnittelin muuttoa sinne joskus nuorempana mut sit kävi kaikenlaista. Ehkä eläkeiässä.

Tällä kertaa vastausvaihtoehdoissa ei kuitenkaan ollut Britanniaa.

Brittejä ne englantilaisetkin on, nyt meni viisastelu vähän vinoon kyllä. 🙃

Vierailija
55329/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässytystä tuo kaikki muu, joka ei ole terveisiä kaivatulle. 😴 Auttaisivat senkin ajan vaikka naapurin mummoa tai itseään, tekemällä jotain järkevää. 

Sopivan lämmintä päivää toivotan erityiselle, kaikki kääntyköön hyväksi.

Eipä asu ketään mummoa tässä enkä pidä vanhuksista. Mulla on klo 14:30 alkaen koko päivä buukattuna jonnekin 03 asti, joten  aivan varmasti saan viettää pitkää aamua ketjussa kirjoitellen. Ei kuulu sinulle pätkääkään.

Ja ihan kaipauksen kontekstissa myös kirjoitan, vaikka joku urpo sitä tekstiä koko ajan poistaakin. Jumaljutut se jättää, joten epäilen että on joku noista uskontuputtajista.

Vierailija
55330/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun ego otti osuman.

Samoin kuten jotkut antaa vain netissä viestein keskustellulle usalaiselle kapteenille lainaan 100 000e niin samoin jotkut voi ottaa nämäkin tosissaan. Erilaisia vipeltäjiä löytyy. 

Kysyin, että miten SUKUPUOLI liittyy? Ihan yhtä paljon miehiä huijataan netissä. 

Vierailija
55331/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Maslowin tarvehierarkia tuttu ?

Eiköhän sen nyt jokainen peruskoulun läpäissyt tunne.

Varmuudella sanon, että ei tunne.Et tiedä nykyoppilaiden tasoa.

Tää! Osan kohdalla hyvä kun oman nimensä tietää.

Eli oletatte tässä ketjussa käyvän nykypäivän oppilaita, kun tuota piti täällä kysyä? Mä kokisin että keski-ikä on aika paljon korkeampi.

Vierailija
55332/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englanti vai Argentiina 

Britit ihan aina!!! Mun lempimaani, suunnittelin muuttoa sinne joskus nuorempana mut sit kävi kaikenlaista. Ehkä eläkeiässä.

No ensinnäkin kysyttiin maita, ei ihmisiä. Toisekseen kaikki englantilaiset on brittejä mutta kaikki britit eivät ole englantilaisia.

Vierailija
55333/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen pärjää lopulta hyvin vähällä. Perustarpeetkin ovat yllättävän vähäiset ja kannattaa varmistaa että niistä pitää itse huolta.

Joo, mutta ei ainakaan itseä kiinnosta vain pärjäillä tätä elämääni. Tykkään elää leveästi. Kerranhan sitä vain eletään.

Vierailija
55334/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa mahdollisuuksien mukaan hyvin vähätarpeista elämää vaikka päivän tai kaksi jos ei muuta. Omakohtaiset kokemukset ja tutkimukset opettavat paljon, muistakaa rehellisyys jotta kaikki olisi oikeellista.

Ei kiitos, ei kiinnosta yhtään. Kitkuttelin opiskelija-aikoina ihan tarpeeksi.

Vierailija
55335/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englanti vai Argentiina 

No ensinnäkin kysyttiin maita, ei ihmisiä. Toisekseen kaikki englantilaiset on brittejä mutta kaikki britit eivät ole englantilaisia.

Luulitko oikeasti, ettei tuo ole kaikille selvää? Kyllä, englantilaiset ovat brittejä, joten voin kannattaa brittejä. Ja kannatankin ihan kaikessa yhteydessä. En mä väittänyt että kaikki britit olisivat englantilaisia, eikä mulla ole mitään epäselvää niissä muissakaan kyseiseen saareen liittyvissä kansalaisuuksissa.

Vierailija
55336/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun ego otti osuman.

Täällä luetut?

Tuskin. Sivusta

Vierailija
55337/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin vain ego se suurin murhe.

Vierailija
55338/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jonain päivänä tajuat että rakasti(a)n sua. Odotin sua. Nyt meen eteenpäin. Mulle riitti. En ole mikään kynnysmatto jota voi käydä panee kun mieli tekee.

Vierailija
55339/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olenhan minä!

Vierailija
55340/55350 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi lähtee tänään auttamaan erästä mummoa. Tai ei itse ole paikalla mutta hoitaisin yhden rankan puuhan. Kunhan kipulääke alkaa vaikuttaa ja toimii. 

Ymmärtäisiköhän kaivattu mun toimintakyvyn muutokset päivittäin. Vai saisinko sättimistä kun en voisi tehdä joka päivä kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän