Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Aurinkoista huomenta kaivatulleni !
Annan sulle anteeksi, että höynäytit mua. Jos olisin tiennyt, en olisi kahta kertaa katsonut sinne päinkään!
Miksei se, että välillä vähän vilkuilin tuonut sua mun sänkyyn? 😭
Kaikki ne ei-yhteydenottoa-enää- viestit poistettiin. On varmaan osunut ja uponnutkin.
Toivottiinko niissä että toinen ei ota yhteyttä?
Poistetut viestit ja kaikki muutkin viestit yleiskatsaus be like:
Aivan kauhee ikävä
Ei ookaan enää yhtään ikävä
En ikinä pysty unohtamaan...
Unohdin jo!
Hyvää huomenta
Suksi suolle
En enää ota yhteyttä
Kiitos, hyvältä kuulostaa tällä mennään
Kunnes....
Vierailija kirjoitti:
mun ego otti osuman.
Pitääkin naisena olla tosi murtumaton ego ja luottamus kaivattuun, etteivät ne ikävät viestit jäisi vaivaamaan. Kyllä ne silti painavat joskus alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun ego otti osuman.
Pitääkin naisena olla tosi murtumaton ego ja luottamus kaivattuun, etteivät ne ikävät viestit jäisi vaivaamaan. Kyllä ne silti painavat joskus alas.
Täällä luetut?
Otit selfinen meistä ja lähetit kuvan minulle. Kiitos rouva 👧 🏫
Vierailija kirjoitti:
Annan sulle anteeksi, että höynäytit mua. Jos olisin tiennyt, en olisi kahta kertaa katsonut sinne päinkään!
Pilkka osuu omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Poistetut viestit ja kaikki muutkin viestit yleiskatsaus be like:
Aivan kauhee ikävä
Ei ookaan enää yhtään ikävä
En ikinä pysty unohtamaan...
Unohdin jo!
Hyvää huomenta
Suksi suolle
En enää ota yhteyttä
Kiitos, hyvältä kuulostaa tällä mennään
Kunnes....
😁 Olisi muuten hauska idea antaa tämä palsta jollekin AI:lle yhteenvedettäväksi kysyen Mitä tapahtui, kuka se kaivattu on, ja miten tässä tulee käymään?
Mä en taida ikinä löytää sua. Sokkona vieraasta kaupungista se on lähes mahdotonta. Toivottavasti tää ikävä helpottaa joskus.
Ketjussa on aika outoja terveisiä. Aika negatiivisia. Joku myös hakemalla hakee riitakaveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun ego otti osuman.
Täällä luetut?
Kyllä, jotkut vaan osuu, vaikkei pitäis. Kun täällä käväisen kaivattua ikävöidessä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi ihmiset matkustaa kesällä ulkomaille, Suomen kesä on ihan parasta, vaikka ois välillä viileää ja sateista
Miksi nyt ihmiset matkustaa? Nähdäkseen uusia paikkoja ja kulttuureita, museoita ja näyttelyitä, käydäkseen keikoilla jne. Ei kaikki minkään sään perässä mene. Kesäisin on yleensä se pisin lomajakso töistä.
Itse en ainakaan täältä mitään omi, luotan kaivattuuni ja siihen mitä palstan ulkopuolella tapahtuu. Kaikilla ei ole yhteys ketjun terveisten varassa. Jatkakaahan te tuota ohistelua.
Jumala opettaa asioita meille.