Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolelta ei olisi mitään esteitä vaikka onkin reippaasti ikäeroa. 😌
Sama. Mun kaivattukin kerran sanoi, että ikä on vaan numero. Se antoi vähän toiveikkuutta.
Samoin. Mut eipä oo numeroa näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Oho nainen ei saisi edes jutella miehille
Nainen saa jutella miehille, mies ei saa vilkuilla naisia. Näin maailma toimii.
Mitä ihmettä voin vielä sanoa sinulle? Ikävä on, kaipaan sinuun kiinni. Tajuat kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.
Kuka kysyy
Uuno Turhapuro.
Vierailija kirjoitti:
Uskallettaispa jutella toisillemme kasvokkain! 🧡
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V a j a k k I, tässä ei ole kukaan puhunut menneiden aikojen parinvalinnan perusteista sanallakaan ennen sun olkinukkejankutustasi.
Kyse oli siitä kuinka saada pitkä liitto ONNISTUMAAN. Ei sen muodostumisesta joskus jossain tai eriasteisista pakkokeinoista.
Sitä paitsi ihmislaji on ainakin satoja tuhansia vuosia vanha ja kulttuureissa nytkin kymmeniä tuhansia ja niissä on vähän laajempi kirjo erilaisia parisuhdemalleja kuin joku 1800-luvun agraarinen kehit ysmaa Suomen suuriruhtinaskunta josta sitä paitsi mustavalkokärjistät aivan epärealistisen kuvan sopimusavioliittojen yleisyydestä. Kyllä niitä romansseja ja rakkausliittoja on ollut sellaisinakin aikoina.
Sä ketjun vakijankkari voisit vaikka sijoittaa nopean lyijyprojektiilin aivokudoksiisi. Turha. Vähäinen. Sivujae.Keskustelunaiheena oli se, kannattaako aiemman sukupolven aviopareilta ottaa parisuhdeneuvoja nykypäivän moderniin parisuhteeseen. Edelleenkään ei, koska parisuhde on erittäin kulttuurisidonnainen, historialliseen viitekehykseen sidottu ilmiö, eikä ne neuvot enää tässä maailmassa toimi.
Sinulle nopeana lukuvinkkinä esim. Utrio: Perhekirja. Eurooppalaisen perheen historia. Vaikka nyt onkin vain Tammen kustantama eikä minkään oikean tiedekustantamon, niin ihan pätevää kamaa on.Jos sun on pakko näkyvästi alleviivata omaa kaiken läpäisevää typeryyttäsi, älä anna minun estellä.
Edelleenkään olennaisen aikojen parisuhteen muodostamisen syyt eivät mitenkään liity aiheeseen. Siirsin maalitolpat oman olkinukkesi ympärille ja nyt lauot omia maaleja jumalan kädellä sarjatulella.Tämä nyt vain on ollut se aihe koko ajan, en sitten tiedä mistä sinä olet mielestäsi keskustellut.
Onnistuneesta parisuhteesta, kuten alkuperäinen viesti aiheen määritti. Sun ohisjankkaus parisuhteen perustamisen syistä eri aikakausina ei liity siihen mitenkään. Tarvitko vahvempaa tussia vielä?
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.
En oikein syty Espanjasta, oon käynyt useastakin suunnasta. Ennemmin Italia tai Kroatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja.
Miten tämä käy ilmi? 8)
Sillä, että aina enemmin tai myöhemmin ilmenee motiivi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.
Kuka kysyy
Uuno Turhapuro.
No sitten. Lähdetään uunoina Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.
Onko sulla stringibikinit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä voin vielä sanoa sinulle? Ikävä on, kaipaan sinuun kiinni. Tajuat kai.
...those three words...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallettaispa jutella toisillemme kasvokkain! 🧡
Miksi?
Koska mä haluan hänen kanssa koko loppuelämän. Ei se täällä palstalla onnistu.. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa jo nuorena ymmärtänyt tämän: miehet aika lailla kyllä tietävät mitä tekevät, vaikka näyttäisivätkin hiukan hömelöiltä. Ei heidän katseensa vahingossa harhaudu muihin naisiin. Eivät he vahingossa käyttäydy, kuin eivät kunnioittaisi naista.
"Kun mies kertoo teoillaan sinulle, kuka hän on, usko häntä."
Mitä olet tehnyt ansaitaksesi niiden miesten kunnioituksen?
Ei kunnioitusta tarvitse ansaita. Jokainen, jolla on käytöstavat ja inhimillisyys kunnossa, antaa sen kaikille automaattisesti. Toki ottaa myös pois, jos tarve tulee, mutta lähtöasetelmana sitö ei mitenkään tarvitse kyllä ansaita. Sivu
"Sitä ei tarvitse ansaita, että mies ei missään vaiheessa katsele muita naisia sen jälkeen, kun joku nainen on hänet mielessään varannut itselleen."
Narsismi, much?
Ihme sekoja täällä, kuten tämä tapaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho nainen ei saisi edes jutella miehille
Eikä mies katsoa muualle. :0
Oikean osuessa kohdalle ei tee edes mieli katsoa muualle. Oli mies tai nainen. Jutella ja katsella silmiin.
Joo, itseasetetussa. Haluaisin koteloitua viikkokausiksi kotiin.