Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45072)

Vierailija
44841/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.

Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.

Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.

Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅

Kuule kyllä se on ihan iän tuomaa järkeä.Kiitän joka ilta etten tunne ketään teistä.

Vierailija
44842/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.

Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.

Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.

Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅

Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?

Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi. 

Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.

Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.

Minua ei kiinnosta mistä sinun kaltaisesi miestyyppi tykkää. Et olisi mun valinnoissa muutenkaan, sun taso ei riitä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44843/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muututteko te ihastuksen seurassa tosi kömpelöiksi? Minä kuvittelen piilottavani tunteet melko hyvin mutta hän varmaan ajattelee että olen maailman kömpelöin ihminen. Vai näkeekö läpi?

Vierailija
44844/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kostamisesta vaan huonompi olo itselle. 

Yritän jättää menneet taa. Ihmiset ja tapahtumat, jotka eivät ole palvelleet hyvää/siedettävää ihmisyyttä kohdallani. 

Rakastan eniten omaa mielenrauhaa. 

Viisasta puhetta. 

Vierailija
44845/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.

Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.

Mut jos toinen on 30 ja toinen on 50 niin eipä olekaan enää niin helppoa.. siis jos nainen on se vanhempi. Ikä ei kaikissa tapauksissa ole vain numero, eikä asia muutu vaikka miten inttäisit

Eikä se tunnu vieläkään menevän kaaliisi, ettei kaikki ole hankkimassa niitä lapsia. :D vielä tunteja myöhemmin olet täällä jankkaamassa samasta asiasta.

t: se aiempi joka ei ollut hankkimassa lapsia

Vierailija
44846/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain. 

Pysyttelet piilossa eikä sinusta saa otetta. Olisin sulle ihan mitä haluaisit.

Et pysty.

Aivan. En riitä sulle. Etsi sitten sellainen, joka kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44847/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallettaispa jutella toisillemme kasvokkain! 🧡

Ei ole uskallusta enää ehdottaa. Silloin oli kun yhteys ei ollut vielä katkolla.

Mutta kuten aina, eihän siitä tullut kuin särkynyt sydän.

Vierailija
44848/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kaivattunne paras hellejuoma?

Kauniin kaivatun pyllyhiki. Itsepähän kysyit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44849/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O? 💜 

Miks joku alapeukuttaa kirjaimen? 😆 Sivusta

Jos se oli se mustis aviomies 🤣 

Vierailija
44850/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kotiarestissa?

Joo, itse asettamassani 😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44851/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä voin vielä sanoa sinulle? Ikävä on, kaipaan sinuun kiinni. Tajuat kai.

Toivottavasti sanot irl. Sivusta.

Vierailija
44852/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin katsella siinä niitä nuoria miehiä, niinkuin hän katseli nuorempia naisia. Silti katseet hakeutuvat aina toisiimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44853/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44854/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku täällä ratkaista toisen autonavaimen dilemman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44855/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ajattelin että ikä onvaan numero... kunnes tuli vastaan +50w täti joka tartti liukkaria ensin... eikö tohon oo jotain hormoni valmisteita ???

Vierailija
44856/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja. 

Miten tämä käy ilmi? 8)

Sillä, että aina enemmin tai myöhemmin ilmenee motiivi? 

Ei vaan miten tiedättä mikä niiden teistä tykkäävien, motiivittomien määrä on? Ne vain tykkäilee teistä. :P

Kyllähän sen ennemmin tai myöhemmin puheesta tai teoista saa selville. Milloin joku haluaa harrastuskaveria, seksikaveria, siivousapua jne jne. Ikinä ei ole miehen kiinnostusta vilpitöntä. 

Vierailija
44857/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallettaispa jutella toisillemme kasvokkain! 🧡

Ei ole uskallusta enää ehdottaa. Silloin oli kun yhteys ei ollut vielä katkolla.

Mutta kuten aina, eihän siitä tullut kuin särkynyt sydän.

Laittaispa hän joskus viestiä mulle. Irl. Ehkä mäkin uskaltaisin sitten enemmän. 🧡

Vierailija
44858/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.

Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.

Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.

Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅

Kuule kyllä se on ihan iän tuomaa järkeä.Kiitän joka ilta etten tunne ketään teistä.

Niin minäkin kiitän ja ihan illankin mittaan yleensä, mut ei se tähän mitenkään liity. :D

Vierailija
44859/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.

Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.

Mut jos toinen on 30 ja toinen on 50 niin eipä olekaan enää niin helppoa.. siis jos nainen on se vanhempi. Ikä ei kaikissa tapauksissa ole vain numero, eikä asia muutu vaikka miten inttäisit

Eikä se tunnu vieläkään menevän kaaliisi, ettei kaikki ole hankkimassa niitä lapsia. :D vielä tunteja myöhemmin olet täällä jankkaamassa samasta asiasta.

t: se aiempi joka ei ollut hankkimassa lapsia

Eikä sinun kaaliisi, ettei sun tarvitse vastata jos aihe ei koske sinua. Tämä koski niitä jotka haluaa lapsia, se luki tuolla edellä.

Vierailija
44860/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.

Onko sulla stringibikinit?

Niitä on miehille tosi huonosti saatavilla, eli ei ole. 😔