Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (45072)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja.
Miten tämä käy ilmi? 8)
Sillä, että aina enemmin tai myöhemmin ilmenee motiivi?
Sivusta ihmettelen, että miten ylipäänsä tämä määritellään. Harva ihminen on motiiviton. Ja ilman motiivia mitään ei yleensä tapahdu paitsi sattumalta ja vahingossa. En ymmärrä koko keskusteluanne. Ihan salettiin ihmisillä jotka esim päätyvät seurustelemaan on aika vahvat motiivit messissä ryhtyäkseen moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V a j a k k I, tässä ei ole kukaan puhunut menneiden aikojen parinvalinnan perusteista sanallakaan ennen sun olkinukkejankutustasi.
Kyse oli siitä kuinka saada pitkä liitto ONNISTUMAAN. Ei sen muodostumisesta joskus jossain tai eriasteisista pakkokeinoista.
Sitä paitsi ihmislaji on ainakin satoja tuhansia vuosia vanha ja kulttuureissa nytkin kymmeniä tuhansia ja niissä on vähän laajempi kirjo erilaisia parisuhdemalleja kuin joku 1800-luvun agraarinen kehit ysmaa Suomen suuriruhtinaskunta josta sitä paitsi mustavalkokärjistät aivan epärealistisen kuvan sopimusavioliittojen yleisyydestä. Kyllä niitä romansseja ja rakkausliittoja on ollut sellaisinakin aikoina.
Sä ketjun vakijankkari voisit vaikka sijoittaa nopean lyijyprojektiilin aivokudoksiisi. Turha. Vähäinen. Sivujae.Keskustelunaiheena oli se, kannattaako aiemman sukupolven aviopareilta ottaa parisuhdeneuvoja nykypäivän moderniin parisuhteeseen. Edelleenkään ei, koska parisuhde on erittäin kulttuurisidonnainen, historialliseen viitekehykseen sidottu ilmiö, eikä ne neuvot enää tässä maailmassa toimi.
Sinulle nopeana lukuvinkkinä esim. Utrio: Perhekirja. Eurooppalaisen perheen historia. Vaikka nyt onkin vain Tammen kustantama eikä minkään oikean tiedekustantamon, niin ihan pätevää kamaa on.Jos sun on pakko näkyvästi alleviivata omaa kaiken läpäisevää typeryyttäsi, älä anna minun estellä.
Edelleenkään olennaisen aikojen parisuhteen muodostamisen syyt eivät mitenkään liity aiheeseen. Siirsin maalitolpat oman olkinukkesi ympärille ja nyt lauot omia maaleja jumalan kädellä sarjatulella.Tämä nyt vain on ollut se aihe koko ajan, en sitten tiedä mistä sinä olet mielestäsi keskustellut.
Onnistuneesta parisuhteesta, kuten alkuperäinen viesti aiheen määritti. Sun ohisjankkaus parisuhteen perustamisen syistä eri aikakausina ei liity siihen mitenkään. Tarvitko vahvempaa tussia vielä?
Ok, käsitit siis aiheen väärin! Ilmankos. Me muut keskustelimme siitä, kannattaako aiemman sukupolven aviopareilta ottaa parisuhdeneuvoja nykypäivän moderniin parisuhteeseen.
Sä olet nyt raivonnut viestikaupalla aivan aiheen vierestä! :D
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Jos naiset nostavat vaatimustasoaan, se vähän surettaa minua miehenä, koska tykkään helpoista ja yksinkertaisista naisista jotka vetävät minua perässään, ettei minun tarvitse itse kehittää itseäni. Mieluiten nimittelenkin naisia sekopäiksi ja toivon että saan silti heiltä haluamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Nimenomaan silloin nainen ei halua kontrolloida ainuttakaan miestä. Kiinnostuu vain sellaisista miehistä, jotka kontrolloivat itse itseään. Se on naisena kuumaa, ettei tarvii ryhtyä äidiksi miehelle.
Ai nyt mies on myös lapsellinen, jos hänellä on terve sukupuolivietti? Kontrolloi vähän lisää.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja.
Siis mitä? Mielestäni aito tykkäys on motiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Me murun kanssa erotutaan täällä eduksemme🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.
Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Vierailija kirjoitti:
O? 💜
Miks joku alapeukuttaa kirjaimen? 😆 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja.
Miten tämä käy ilmi? 8)
Sillä, että aina enemmin tai myöhemmin ilmenee motiivi?
Ei vaan miten tiedättä mikä niiden teistä tykkäävien, motiivittomien määrä on? Ne vain tykkäilee teistä. :P
Kyllä mä näen että mun kaivattu katsoo muitakin kauniita naisia, katson heitä itseasiassa myös itse. Erona se että minut nähtyään hän suurinpiirtein kävelee puhelintolppaan. On katsomista ja on katsomista.
Pitkästä aikaa haikeat terveiset, kun kerran tulit mieleeni tuosta yhdestä kommentista 🤗
N💚M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.
Mut jos toinen on 30 ja toinen on 50 niin eipä olekaan enää niin helppoa.. siis jos nainen on se vanhempi. Ikä ei kaikissa tapauksissa ole vain numero, eikä asia muutu vaikka miten inttäisit
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä näen että mun kaivattu katsoo muitakin kauniita naisia, katson heitä itseasiassa myös itse. Erona se että minut nähtyään hän suurinpiirtein kävelee puhelintolppaan. On katsomista ja on katsomista.
Siitä taitaa olla ikuisuus.
Kyllä tajuan, jos olet kaivattuni. Sanoittakin ymmärrän ikävän toisen luo.