Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45093)

Vierailija
44761/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta. 

Eli sulla on fyrkkaa, statusta, kovapalkkainen työ ja hyvännäköisiä daameja ympärillä, mutta jumitat jossain ryysyisessä happamassa käntyssä jolla ei ole mitään, ja fantasioit miten elämä olisi hyvempää kun nyt vaan kerran kiksauttas tuota.

Vierailija
44762/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta. 

Kyllä mä näen totuuden, muru. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44763/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa jo nuorena ymmärtänyt tämän: miehet aika lailla kyllä tietävät mitä tekevät, vaikka näyttäisivätkin hiukan hömelöiltä. Ei heidän katseensa vahingossa harhaudu muihin naisiin. Eivät he vahingossa käyttäydy, kuin eivät kunnioittaisi naista.

"Kun mies kertoo teoillaan sinulle, kuka hän on, usko häntä."

Mitä olet tehnyt ansaitaksesi niiden miesten kunnioituksen?

Ei kunnioitusta tarvitse ansaita. Jokainen, jolla on käytöstavat ja inhimillisyys kunnossa, antaa sen kaikille automaattisesti. Toki ottaa myös pois, jos tarve tulee, mutta lähtöasetelmana sitö ei mitenkään tarvitse kyllä ansaita. Sivu

"Sitä ei tarvitse ansaita, että mies ei missään vaiheessa katsele muita naisia sen jälkeen, kun joku nainen on hänet mielessään varannut itselleen."

Narsismi, much?

En mä mitään tuollaista ole väittänyt. Kommentoin ainoastaan sun kysymystä kunnioituksen ansaitsemisesta. Kunnioitus kuuluu aina kaikille, ei sitä tarvitse mitenkään erikseen ansaita.

Jos vaikka sisäistäisit keskustelun kontekstin ennen kuin vastaat. Kunnioitus kuuluu minullekin.

Vierailija
44764/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.

Vierailija
44765/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.

Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.  Sillä perusteella.

Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.

Mistä päättelit, ettei tunneta? Tunnetaan oikein hyvin ja vietetään aikaa yhdessä. Tietyissä olosuhteissa, kun on muita huomion kärkkyjiä, mut voi vaan unohtaa nurkkaan kun vanhan rukkasen, kuten sanottu.

Vierailija
44766/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän. Olipa taas mukava päivä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44767/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä vanilija mutta kaivattu sais kyllä sitoa mut patteriin

Miks kukaan tervepäinen haluaisi tehdä sellaista?

Vierailija
44768/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta. 

Eli sulla on fyrkkaa, statusta, kovapalkkainen työ ja hyvännäköisiä daameja ympärillä, mutta jumitat jossain ryysyisessä happamassa käntyssä jolla ei ole mitään, ja fantasioit miten elämä olisi hyvempää kun nyt vaan kerran kiksauttas tuota.

En ole mikään käntty 😵‍💫 

Sivunen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44769/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.

Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.  Sillä perusteella.

Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.

Mistä päättelit, ettei tunneta? Tunnetaan oikein hyvin ja vietetään aikaa yhdessä. Tietyissä olosuhteissa, kun on muita huomion kärkkyjiä, mut voi vaan unohtaa nurkkaan kun vanhan rukkasen, kuten sanottu.

Tunnette hyvin ja vietätte aikaa yhdessä, mutta ette ole parisuhteessa? Kutsutaan ammattipiireissä nimellä friendzone. 

Vierailija
44770/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä vanilija mutta kaivattu sais kyllä sitoa mut patteriin

Miks kukaan tervepäinen haluaisi tehdä sellaista?

Kuka on sanonut että olemme tervepäisiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44771/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras yhdistelmä ois sydämeltään aito, vilpitön ja rehti ihminen, joka tietää oman arvonsa ja antaa arvon muillekin. 

Vierailija
44772/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ollutkaan kivoja ja sykähdyttäviä kaipausviestejä. Tylsää jupinaa ja eripuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44773/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.

Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.  Sillä perusteella.

Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.

Mistä päättelit, ettei tunneta? Tunnetaan oikein hyvin ja vietetään aikaa yhdessä. Tietyissä olosuhteissa, kun on muita huomion kärkkyjiä, mut voi vaan unohtaa nurkkaan kun vanhan rukkasen, kuten sanottu.

Tunnette hyvin ja vietätte aikaa yhdessä, mutta ette ole parisuhteessa? Kutsutaan ammattipiireissä nimellä friendzone. 

Kutsu miten haluat. 

Vierailija
44774/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipu💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44775/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.

Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.

Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.

Vierailija
44776/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta. 

Osaatko uida? 

Vierailija
44777/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.

Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.  Sillä perusteella.

Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.

Mistä päättelit, ettei tunneta? Tunnetaan oikein hyvin ja vietetään aikaa yhdessä. Tietyissä olosuhteissa, kun on muita huomion kärkkyjiä, mut voi vaan unohtaa nurkkaan kun vanhan rukkasen, kuten sanottu.

Et ole hänen romanttinen prioriteettinsa No. 1, kuten jokaisen naisen tulisi olla rakastamalleen miehelle. Löydät parempaa. 💪

Vierailija
44778/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä vanilija mutta kaivattu sais kyllä sitoa mut patteriin

Miks kukaan tervepäinen haluaisi tehdä sellaista?

Ei kukaan, eikä kukaan tervepäinen suostuisi tuohon.

Vierailija
44779/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolelta ei olisi mitään esteitä vaikka onkin reippaasti ikäeroa. 😌

Sama. Mun kaivattukin kerran sanoi, että ikä on vaan numero. Se antoi vähän toiveikkuutta.

Vierailija
44780/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.8 alkaen hän on minulle enää asiakas muiden joukossa

Mitä tapahtuu 9.-10.8. välisenä yönä kuin nappia painamalla? 😃

Kesätyöt loppuu

🦾

You can t win the macine. It s impossible idea.

Niin, sitten on vaan pakko kostaa.