Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45093)

Vierailija
44781/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho nainen ei saisi edes jutella miehille 

Eikä mies katsoa muualle. :0

Vierailija
44782/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kans olis kepeää 

Mut mihin mun sydän repeää. 
Miksei kohdattu jo paljon aiemmin? 
kun nyt kaikki on laimeemmin. 
Vai onko tarkotus olla kypsii ja viisait,

Ettei enää huudella Siitäs sait! 
Iha semmost tavallist 

                                ja turvallist.

Ei tää oo laimeeta nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44783/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta. 

Eli sulla on fyrkkaa, statusta, kovapalkkainen työ ja hyvännäköisiä daameja ympärillä, mutta jumitat jossain ryysyisessä happamassa käntyssä jolla ei ole mitään, ja fantasioit miten elämä olisi hyvempää kun nyt vaan kerran kiksauttas tuota.

Näyttääpä maailma rumalta ja yksinkertaiselta sinun silmiesi kautta nähtynä. Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
44784/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit vastaan snapchatissa. Uskaltaisinpa laittaa kaveripyynnön 😵‍💫

Vierailija
44785/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras yhdistelmä ois sydämeltään aito, vilpitön ja rehti ihminen, joka tietää oman arvonsa ja antaa arvon muillekin. 

Parasta olisi olla antamatta jatkuvasti määritelmiä jollekin miten tulisi olla millainen on tavoiteltavaa. Jatkuva jonkun arvioiminen ja mittailu jostain saatanan pusikoista käsin alkaa olla jo niin hermoja syövyttävää, jos on niin munaton läjä töhkää ettei muuhun näy pystyvän.

Meehän pois siitä, kun laitoin kaivatulle viestin. Ohita vaan, ihan kuten kadullakin ohitat (toivottavasti) ohikulkijoiden keskustelut.

Vierailija
44786/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.8 alkaen hän on minulle enää asiakas muiden joukossa

Mitä tapahtuu 9.-10.8. välisenä yönä kuin nappia painamalla? 😃

Kesätyöt loppuu

🦾

You can t win the macine. It s impossible idea.

Niin, sitten on vaan pakko kostaa.

Mulle kosto tuo mielenrauhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44787/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.

Vierailija
44788/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja. 

Miten tämä käy ilmi? 8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44789/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta. 

Eli sulla on fyrkkaa, statusta, kovapalkkainen työ ja hyvännäköisiä daameja ympärillä, mutta jumitat jossain ryysyisessä happamassa käntyssä jolla ei ole mitään, ja fantasioit miten elämä olisi hyvempää kun nyt vaan kerran kiksauttas tuota.

Miten kestätt itseäsi?

Vierailija
44790/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.

Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.  Sillä perusteella.

Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.

Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44791/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua pupu! 😊🧡

Vierailija
44792/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kostamisesta vaan huonompi olo itselle. 

Yritän jättää menneet taa. Ihmiset ja tapahtumat, jotka eivät ole palvelleet hyvää/siedettävää ihmisyyttä kohdallani. 

Rakastan eniten omaa mielenrauhaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44793/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotiarestissa?

Vierailija
44794/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.

Kuka kysyy 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44795/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallettaispa jutella toisillemme kasvokkain! 🧡

Vierailija
44796/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kotiarestissa?

Tarkkailun alla 24/7

Vierailija
44797/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa jo nuorena ymmärtänyt tämän: miehet aika lailla kyllä tietävät mitä tekevät, vaikka näyttäisivätkin hiukan hömelöiltä. Ei heidän katseensa vahingossa harhaudu muihin naisiin. Eivät he vahingossa käyttäydy, kuin eivät kunnioittaisi naista.

"Kun mies kertoo teoillaan sinulle, kuka hän on, usko häntä."

Mitä olet tehnyt ansaitaksesi niiden miesten kunnioituksen?

Ei kunnioitusta tarvitse ansaita. Jokainen, jolla on käytöstavat ja inhimillisyys kunnossa, antaa sen kaikille automaattisesti. Toki ottaa myös pois, jos tarve tulee, mutta lähtöasetelmana sitö ei mitenkään tarvitse kyllä ansaita. Sivu

"Sitä ei tarvitse ansaita, että mies ei missään vaiheessa katsele muita naisia sen jälkeen, kun joku nainen on hänet mielessään varannut itselleen."

Narsismi, much?

En mä mitään tuollaista ole väittänyt. Kommentoin ainoastaan sun kysymystä kunnioituksen ansaitsemisesta. Kunnioitus kuuluu aina kaikille, ei sitä tarvitse mitenkään erikseen ansaita.

Jos vaikka sisäistäisit keskustelun kontekstin ennen kuin vastaat. Kunnioitus kuuluu minullekin.

Ei mun tarvitse. Yksiselitteisesti kommentoin ainoastaan tätä kysymystä:


Mitä olet tehnyt ansaitaksesi niiden miesten kunnioituksen?


Aivan sama mikä on konteksti, mutta kunnioitusta ei tarvitse mitenkään erikseen ansaita. Toki sen voi menettää, kuten sulle on käymässä, mutta lähtökohtaisesti se annetaan kaikille.

Vierailija
44798/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.

Tai sit sulla vaan tavallista sakeampi olkiukko.

Vierailija
44799/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V a j a k k I, tässä ei ole kukaan puhunut menneiden aikojen parinvalinnan perusteista sanallakaan ennen sun olkinukkejankutustasi.


Kyse oli siitä kuinka saada pitkä liitto ONNISTUMAAN. Ei sen muodostumisesta joskus jossain tai eriasteisista pakkokeinoista.


Sitä paitsi ihmislaji on ainakin satoja tuhansia vuosia vanha ja kulttuureissa nytkin kymmeniä tuhansia ja niissä on vähän laajempi kirjo erilaisia parisuhdemalleja kuin joku 1800-luvun agraarinen kehit ysmaa Suomen suuriruhtinaskunta josta sitä paitsi mustavalkokärjistät aivan epärealistisen kuvan sopimusavioliittojen yleisyydestä. Kyllä niitä romansseja ja rakkausliittoja on ollut sellaisinakin aikoina.


Sä ketjun vakijankkari voisit vaikka sijoittaa nopean lyijyprojektiilin aivokudoksiisi. Turha. Vähäinen. Sivujae. 

Keskustelunaiheena oli se, kannattaako aiemman sukupolven aviopareilta ottaa parisuhdeneuvoja nykypäivän moderniin parisuhteeseen. Edelleenkään ei, koska parisuhde on erittäin kulttuurisidonnainen, historialliseen viitekehykseen sidottu ilmiö, eikä ne neuvot enää tässä maailmassa toimi. 

Sinulle nopeana lukuvinkkinä esim. Utrio: Perhekirja. Eurooppalaisen perheen historia. Vaikka nyt onkin vain Tammen kustantama eikä minkään oikean tiedekustantamon, niin ihan pätevää kamaa on. 

Jos sun on pakko näkyvästi alleviivata omaa kaiken läpäisevää typeryyttäsi, älä anna minun estellä. 

Edelleenkään olennaisen aikojen parisuhteen muodostamisen syyt eivät mitenkään liity aiheeseen. Siirsin maalitolpat oman olkinukkesi ympärille ja nyt lauot omia maaleja jumalan kädellä sarjatulella. 

Tämä nyt vain on ollut se aihe koko ajan, en sitten tiedä mistä sinä olet mielestäsi keskustellut. 

Vierailija
44800/45093 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras yhdistelmä ois sydämeltään aito, vilpitön ja rehti ihminen, joka tietää oman arvonsa ja antaa arvon muillekin. 

Kiitos.