Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44592)

Vierailija
44481/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

We'll figure this out.🤗

Vierailija
44482/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli torstaina just oikeen malliset alushousut. Ei mulla muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44483/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki on niin vaikeeta? 

Vierailija
44484/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöltä saan katseen, se hohtaa lämpöä. Juuri sitä nyt tarvitsen.Samoilla aalloilla kai liikutaan, eikä sanota sanaakaan.

Vierailija
44485/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki on niin vaikeeta? 

Aivot ovat kuormittuneet. Siitä se johtuu. 

Vierailija
44486/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolelta ei olisi mitään esteitä vaikka onkin reippaasti ikäeroa. 😌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44487/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolelta ei olisi mitään esteitä vaikka onkin reippaasti ikäeroa. 😌

Sama.

Vierailija
44488/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44489/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kans olis kepeää 

Mut mihin mun sydän repeää. 
Miksei kohdattu jo paljon aiemmin? 
kun nyt kaikki on laimeemmin. 
Vai onko tarkotus olla kypsii ja viisait,

Ettei enää huudella Siitäs sait! 
Iha semmost tavallist 

                                ja turvallist.

Vierailija
44490/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44491/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Vierailija
44492/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystinen este lienee puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44493/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki on niin vaikeeta? 

Aivot ovat kuormittuneet. Siitä se johtuu. 

Aivot ja hermosto. Liikaa kortisolia kehossa. Tartteis paljon oksitosiinia ja muita vastapainoksi.

Terveisiä kaivatulle joka vois edesauttaa hyvien juttujen virtaamista kehossa. 

Vierailija
44494/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki on niin vaikeeta? 

Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44495/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin monta erilaista estettä että vain valtavat tunteet saa edes yrittämään. 

Vierailija
44496/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki on niin vaikeeta? 

Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.

Koska olen yhtäkkiä kuin ujo teini 

Vierailija
44497/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta pitäähän sulla olla myös jotain tarjottavaa. Muutenhan se toinen täyttää sun tyhjää kippoa ja lopulta sen omakin kippo tyhjenee. Se on kuitenkin tehnyt paljon henkistä duunia sen kipponsa eteen. 

Eri

Luuletko että minulla on tarjottavaa? Ei tietenkään ole. Ja sinä ja muut vain jaksavat jatkaa kiusaamista ja vähätellä.

 

En jaksa enää elämässäni mitään koska en halua tulla enää henkisesti lytätyksi. Olen jo fyysisesti sairastumassa sen takia.

 

Silti minäkin kaipaan ihmistä vaikka turhaan. Sinä ja muut ette halua olla tekemisissä. 

Vierailija
44498/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on niin monta erilaista estettä että vain valtavat tunteet saa edes yrittämään. 

Valitettavasti yksi niistä taitaa olla mun mokailua.

Vierailija
44499/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta pitäähän sulla olla myös jotain tarjottavaa. Muutenhan se toinen täyttää sun tyhjää kippoa ja lopulta sen omakin kippo tyhjenee. Se on kuitenkin tehnyt paljon henkistä duunia sen kipponsa eteen. 

Eri

Ja sinäkö luulet etten ole tehnyt oman henkisen kipponi eteen töitä?

Vierailija
44500/44592 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero ei ole este vaan muut asiat.

Mistä tämä nyt pulpahti mieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan