Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44592)
Sulla oli torstaina just oikeen malliset alushousut. Ei mulla muuta.
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Tytöltä saan katseen, se hohtaa lämpöä. Juuri sitä nyt tarvitsen.Samoilla aalloilla kai liikutaan, eikä sanota sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Aivot ovat kuormittuneet. Siitä se johtuu.
Mun puolelta ei olisi mitään esteitä vaikka onkin reippaasti ikäeroa. 😌
Vierailija kirjoitti:
Mun puolelta ei olisi mitään esteitä vaikka onkin reippaasti ikäeroa. 😌
Sama.
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Sun kans olis kepeää
Mut mihin mun sydän repeää.
Miksei kohdattu jo paljon aiemmin?
kun nyt kaikki on laimeemmin.
Vai onko tarkotus olla kypsii ja viisait,
Ettei enää huudella Siitäs sait!
Iha semmost tavallist
ja turvallist.
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Mystinen este lienee puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Aivot ovat kuormittuneet. Siitä se johtuu.
Aivot ja hermosto. Liikaa kortisolia kehossa. Tartteis paljon oksitosiinia ja muita vastapainoksi.
Terveisiä kaivatulle joka vois edesauttaa hyvien juttujen virtaamista kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.
Meillä on niin monta erilaista estettä että vain valtavat tunteet saa edes yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.
Koska olen yhtäkkiä kuin ujo teini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota?
Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.
Sivusta.
Mutta pitäähän sulla olla myös jotain tarjottavaa. Muutenhan se toinen täyttää sun tyhjää kippoa ja lopulta sen omakin kippo tyhjenee. Se on kuitenkin tehnyt paljon henkistä duunia sen kipponsa eteen.
Eri
Luuletko että minulla on tarjottavaa? Ei tietenkään ole. Ja sinä ja muut vain jaksavat jatkaa kiusaamista ja vähätellä.
En jaksa enää elämässäni mitään koska en halua tulla enää henkisesti lytätyksi. Olen jo fyysisesti sairastumassa sen takia.
Silti minäkin kaipaan ihmistä vaikka turhaan. Sinä ja muut ette halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin monta erilaista estettä että vain valtavat tunteet saa edes yrittämään.
Valitettavasti yksi niistä taitaa olla mun mokailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota?
Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.
Sivusta.
Mutta pitäähän sulla olla myös jotain tarjottavaa. Muutenhan se toinen täyttää sun tyhjää kippoa ja lopulta sen omakin kippo tyhjenee. Se on kuitenkin tehnyt paljon henkistä duunia sen kipponsa eteen.
Eri
Ja sinäkö luulet etten ole tehnyt oman henkisen kipponi eteen töitä?
Vierailija kirjoitti:
Ikäero ei ole este vaan muut asiat.
Mistä tämä nyt pulpahti mieleen?
We'll figure this out.🤗