Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44515)

Vierailija
44441/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.

Sitoisipa kaivattu sänkyynsä. 

ei nn

Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii. 

Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä. 

Vierailija
44442/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda. 

Miksihän kaipaat toista, jos rinnallasi on taivaasta annettu puoliso?

Känkkäränkkkä kanttura se taas tuohduksissa kauniista kaipuusta 🤣

Mistä oletit tuollasia asioita? Aloituksessa ei suinkaan tuollasta lukenut. Kaipaan nimenomaan häntä. Ap

🤣🤣🤣 ei riemulla rajaa näitä lukiessa itselle vastaaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44443/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.

Sitoisipa kaivattu sänkyynsä. 

ei nn

Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii. 

Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä. 

Anteeksi kommentini. En oleta mitään eikä kiinnosta analysoida joka vtun lausetta, että jos se onkin itseäni (sinua) vastaan. Sanoin mielipiteeni. Poistun.

Vierailija
44444/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Vierailija
44445/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä vanilija mutta kaivattu sais kyllä sitoa mut patteriin

Vierailija
44446/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Nn, nm, mn, mm?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44447/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nm

Vierailija
44448/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettänyt koko aamupäivän.

Mikä on?

Kurja fiilis. En selkeästi ole se kiinnostavin seura, mikä tuli taas eilen silmille.

Voi ei, sanoiko niin💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44449/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.

Sitoisipa kaivattu sänkyynsä. 

ei nn

Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii. 

Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä. 

Anteeksi kommentini. En oleta mitään eikä kiinnosta analysoida joka vtun lausetta, että jos se onkin itseäni (sinua) vastaan. Sanoin mielipiteeni. Poistun.

Olen tosi pahoillani ratkaisustani, mutta ei voi kuin hyväksyä. Heippa. 

Vierailija
44450/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kauniita terveisiä alapeukutetaan? 

Koska jollain on huono hetki ja sillä ottaa kupoliin.

Onpa harmi, jos muiden kauniit terveiset harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44451/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Nn, nm, mn, mm?

Naiselta miehelle

Vierailija
44452/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda. 

Maan päällä välissämme on liikaa ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44453/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Millon nähdää? 

Vierailija
44454/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.

Sitoisipa kaivattu sänkyynsä. 

ei nn

Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii. 

Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä. 

Anteeksi kommentini. En oleta mitään eikä kiinnosta analysoida joka vtun lausetta, että jos se onkin itseäni (sinua) vastaan. Sanoin mielipiteeni. Poistun.

Olen tosi pahoillani ratkaisustani, mutta ei voi kuin hyväksyä. Heippa. 

En aio luovuttaa. Koska rakastan. Yritän viimeiseen hengenvetoon sinnikkäästi. En hyväksy näin helpolla ilmiselvää asiaa. Kuulutaan yhteen. Piste. Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44455/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Millon nähdää? 

Heti kun haluat.

Vierailija
44456/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ei ole este vaan muut asiat.

Vierailija
44457/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Millon nähdää? 

Heti kun haluat.

Heti haluan uskis naisen.

Vierailija
44458/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näe esteenä sitä mikä ei sitä oikeasti ole 🙏 

Vierailija
44459/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä näe esteenä sitä mikä ei sitä oikeasti ole 🙏 

Pelkään että joudut vaikeuksiin. Haluan sua ja sinut kyllä.

Vierailija
44460/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Millon nähdää? 

Heti kun haluat.

Ensi vkl? Nämähän sovitaan sitten irl. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi