Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Miksihän kaipaat toista, jos rinnallasi on taivaasta annettu puoliso?
Känkkäränkkkä kanttura se taas tuohduksissa kauniista kaipuusta 🤣
Mistä oletit tuollasia asioita? Aloituksessa ei suinkaan tuollasta lukenut. Kaipaan nimenomaan häntä. Ap
🤣🤣🤣 ei riemulla rajaa näitä lukiessa itselle vastaaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.
Sitoisipa kaivattu sänkyynsä.
ei nn
Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii.
Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä.
Anteeksi kommentini. En oleta mitään eikä kiinnosta analysoida joka vtun lausetta, että jos se onkin itseäni (sinua) vastaan. Sanoin mielipiteeni. Poistun.
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Olen yleensä vanilija mutta kaivattu sais kyllä sitoa mut patteriin
Vierailija kirjoitti:
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Nn, nm, mn, mm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettänyt koko aamupäivän.
Mikä on?
Kurja fiilis. En selkeästi ole se kiinnostavin seura, mikä tuli taas eilen silmille.
Voi ei, sanoiko niin💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.
Sitoisipa kaivattu sänkyynsä.
ei nn
Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii.
Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä.
Anteeksi kommentini. En oleta mitään eikä kiinnosta analysoida joka vtun lausetta, että jos se onkin itseäni (sinua) vastaan. Sanoin mielipiteeni. Poistun.
Olen tosi pahoillani ratkaisustani, mutta ei voi kuin hyväksyä. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauniita terveisiä alapeukutetaan?
Koska jollain on huono hetki ja sillä ottaa kupoliin.
Onpa harmi, jos muiden kauniit terveiset harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Nn, nm, mn, mm?
Naiselta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Maan päällä välissämme on liikaa ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Millon nähdää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.
Sitoisipa kaivattu sänkyynsä.
ei nn
Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii.
Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä.
Anteeksi kommentini. En oleta mitään eikä kiinnosta analysoida joka vtun lausetta, että jos se onkin itseäni (sinua) vastaan. Sanoin mielipiteeni. Poistun.
Olen tosi pahoillani ratkaisustani, mutta ei voi kuin hyväksyä. Heippa.
En aio luovuttaa. Koska rakastan. Yritän viimeiseen hengenvetoon sinnikkäästi. En hyväksy näin helpolla ilmiselvää asiaa. Kuulutaan yhteen. Piste. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Millon nähdää?
Heti kun haluat.
Ikäero ei ole este vaan muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Millon nähdää?
Heti kun haluat.
Heti haluan uskis naisen.
Älä näe esteenä sitä mikä ei sitä oikeasti ole 🙏
Vierailija kirjoitti:
Älä näe esteenä sitä mikä ei sitä oikeasti ole 🙏
Pelkään että joudut vaikeuksiin. Haluan sua ja sinut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Millon nähdää?
Heti kun haluat.
Ensi vkl? Nämähän sovitaan sitten irl.
Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä.