Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44696)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nm
Oletko toisen mahdollisuuden arvoinen?
Olen ja lupaan olla sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä.
Nuoremmalla voi olla jo valmiiksi lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä herätit mussa naisen. Kun olin vuosia ollut suhteessa jossa mulle naurettiin. Et ehkä uskoisi ulospäin.
Leikit varattuna tunteilla. Game over.
Mistä sinä meedio sait tiedon, että tuo aiempi suhde ei ole päättynyt?
Luulet että menin aidan toiselle puolelle. Et kuunnellut. En mennyt. Koska rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nm
Oletko toisen mahdollisuuden arvoinen?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä.
Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.
Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.
Ihme nälvimistä täällä kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmalla voi olla jo valmiiksi lapsia
Mutta jos ei ole 🤦🤦🤦 niin silloin se ikä ei ole vain numeroita.
Miljoonaan kertaan käyty sama keskustelu. Aina ikä ei ole vain numeroita, fakta.
Vierailija kirjoitti:
Ihme nälvimistä täällä kokoajan.
Mitä kokoat?
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kanssa virheisiin tilaa?
Tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nälvimistä täällä kokoajan.
Mitä kokoat?
And we do have a winner!
Point proven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nm
Oletko toisen mahdollisuuden arvoinen?
En ole.
Tähän väliin pakollinen muistutus siitä että ne ihmiset jotka viittaavaat irl-asioihinsa eivät käy keskustelua miettimiensä henkilöiden kanssa EIKÄ heidän kanssaan keskustelevilla henkilöillä ole sattumalta (miniviiveellä vain) vastaavia olosuhteita joiden pohjalta puhuisivat. He tarttuvat tarjottuihin juttuihin leikin hengessä; osa auttaakseen, osa mielenkiinnosta jatkoa kohtaan ja osa ihan vain kettuillakseen. Sikäli kun tämä oli jotenkin mennyt ohi joiltain. =)
Se olisi vähän eri juttu jos olisi tosiaan ristiin menevät asiat, voisi auttaa ehkä melkein vahingossa toista tai itseään mutta eipä ole. Toinen puoli täyttä tuubaa aina. Niiden ja "laitan itseni tähän vaikkei pohja sovi ja siitä sanonkin sitten"-tyyppien välillä on vaikea arvioida että kumpi on turhempaa touhua. No, jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihme nälvimistä täällä kokoajan.
Mitä se kokoaja kokoaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä.
Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.
Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.
Niin ja jos nainen se vanhempi. Terkut kullalle joka 16vnuorempi. Molemmilla lapsia.
Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä.
Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.
Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.Niin ja jos nainen se vanhempi. Terkut kullalle joka 16vnuorempi. Molemmilla lapsia.
Juuri näin, jos nainen on vanhempi ja nuorempi mies haluaa omia lapsia niin ikä hyvin harvoin on vain numero. Siksi toi on niin typerä heitto.
Haluaisin antaa sulle jotain kaunista mutten osaa tulla sun luo ilman kutsua
Elämäni tunnuslause