Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44696)

Vierailija
44521/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut 

Toivon että kaikki on hyvin

Olosuhteisiin nähden

Ja että tämä viesti ei huku roskaan

Jotenkin tuntuu että kerjäät verta nenästäsi.

Elämäni tunnuslause 

Vierailija
44522/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nm

Oletko toisen mahdollisuuden arvoinen?

Olen ja lupaan olla sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44523/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.

...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä. 

Vierailija
44524/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalla voi olla jo valmiiksi lapsia

Vierailija
44525/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä herätit mussa naisen. Kun olin vuosia ollut suhteessa jossa mulle naurettiin. Et ehkä uskoisi ulospäin. 

Leikit varattuna tunteilla. Game over.

Mistä sinä meedio sait tiedon, että tuo aiempi suhde ei ole päättynyt? 

Vierailija
44526/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet että menin aidan toiselle puolelle. Et kuunnellut. En mennyt. Koska rakastan sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44527/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nm

Oletko toisen mahdollisuuden arvoinen?

En ole. 

Vierailija
44528/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.

...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä. 

Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.


Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44529/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nälvimistä täällä kokoajan. 

Vierailija
44530/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44531/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmalla voi olla jo valmiiksi lapsia

Mutta jos ei ole 🤦‍🤦‍🤦‍ niin silloin se ikä ei ole vain numeroita. 

Miljoonaan kertaan käyty sama keskustelu. Aina ikä ei ole vain numeroita, fakta.

Vierailija
44532/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme nälvimistä täällä kokoajan. 

Mitä kokoat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44533/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun kanssa virheisiin tilaa?

Tietysti 

Vierailija
44534/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme nälvimistä täällä kokoajan. 

Mitä kokoat?

And we do have a winner!

Point proven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44535/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nm

Oletko toisen mahdollisuuden arvoinen?

En ole. 

Tähän väliin pakollinen muistutus siitä että ne ihmiset jotka viittaavaat irl-asioihinsa eivät käy keskustelua miettimiensä henkilöiden kanssa EIKÄ heidän kanssaan keskustelevilla henkilöillä ole sattumalta (miniviiveellä vain) vastaavia olosuhteita joiden pohjalta puhuisivat. He tarttuvat tarjottuihin juttuihin leikin hengessä; osa auttaakseen, osa mielenkiinnosta jatkoa kohtaan ja osa ihan vain kettuillakseen. Sikäli kun tämä oli jotenkin mennyt ohi joiltain. =)

 

Se olisi vähän eri juttu jos olisi tosiaan ristiin menevät asiat, voisi auttaa ehkä melkein vahingossa toista tai itseään mutta eipä ole. Toinen puoli täyttä tuubaa aina. Niiden ja "laitan itseni tähän vaikkei pohja sovi ja siitä sanonkin sitten"-tyyppien välillä on vaikea arvioida että kumpi on turhempaa touhua. No, jatketaan.

Vierailija
44536/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme nälvimistä täällä kokoajan. 

Mitä se kokoaja kokoaa?

Vierailija
44537/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.

...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä. 

Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.


Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.

Niin ja jos nainen se vanhempi. Terkut kullalle joka 16vnuorempi. Molemmilla lapsia. 

Vierailija
44538/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus. 

Vierailija
44539/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.

...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä. 

Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.


Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.

Niin ja jos nainen se vanhempi. Terkut kullalle joka 16vnuorempi. Molemmilla lapsia. 

Juuri näin, jos nainen on vanhempi ja nuorempi mies haluaa omia lapsia niin ikä hyvin harvoin on vain numero. Siksi toi on niin typerä heitto. 

Vierailija
44540/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin antaa sulle jotain kaunista mutten osaa tulla sun luo ilman kutsua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän