Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44592)
Vierailija kirjoitti:
Itkettänyt koko aamupäivän.
?🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä vanilija mutta kaivattu sais kyllä sitoa mut patteriin
koska?
Sun pitää ensin näön vuoksi järjestää parit treffit, ei voida suoraan hypätä patterivaiheeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.
Sitoisipa kaivattu sänkyynsä.
ei nn
Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii.
Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä.
Mä taas en ymmärrä miksi aina pitää tulla kertomaan, jos ei pitäisi siitä, mistä kaipaaja kaivatulleen kirjoittaa. Eihän sitä kysytty! Pääasia on, että ne jutut mätsää sen kaivatun kanssa, mitä siihen jonkun randomin kaipaussivuilijan mieltymykset mitenkään liityy! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä näe esteenä sitä mikä ei sitä oikeasti ole 🙏
Pelkään että joudut vaikeuksiin. Haluan sua ja sinut kyllä.
Ymmärrän, mut älä näe sitä esteenä 🙏Mulle se ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ikäero ei ole este vaan muut asiat.
Mutta ne liittyy siihen ikäeroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä näe esteenä sitä mikä ei sitä oikeasti ole 🙏
Pelkään että joudut vaikeuksiin. Haluan sua ja sinut kyllä.
Ymmärrän, mut älä näe sitä esteenä 🙏Mulle se ei sitä ole.
Jos olisit kaivattu kaivattuni niin toivoisin että olisit hyvin aktiivinen ja suora, jos sinä olet se jolle tulisi suuremmat seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero ei ole este vaan muut asiat.
Mutta ne liittyy siihen ikäeroon
Vain osittain.
Vierailija kirjoitti:
Universumin lällättelyä, että omilla juoksulenkeillä tulee usein vastaan sama pariskunta kilpapyörillä. Mistähän löytäisi itselle timmin, blondin taskuraketin, jonka kanssa juosta ja harrastaa.
Täällä yks 😉 satutkohan olemaan just se komea juoksija urheilukentältä,joka vilkuilit kun vedin( tai yritin) leukoja? Ja käänsin selkäni koska olit niin komea että sait mut hermoilemaan ja punastumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettänyt koko aamupäivän.
Mikä on?
Kurja fiilis. En selkeästi ole se kiinnostavin seura, mikä tuli taas eilen silmille.
Voi ei, sanoiko niin💛
Monesti teot puhuu enemmän kun sanat.
Vierailija kirjoitti:
Ikäero ei ole este vaan muut asiat.
Selvä sitten. Este kuin este. Et tykkääkään kun oot tutustunut paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä näe esteenä sitä mikä ei sitä oikeasti ole 🙏
Pelkään että joudut vaikeuksiin. Haluan sua ja sinut kyllä.
Ymmärrän, mut älä näe sitä esteenä 🙏Mulle se ei sitä ole.
Jos olisit kaivattu kaivattuni niin toivoisin että olisit hyvin aktiivinen ja suora, jos sinä olet se jolle tulisi suuremmat seuraukset.
Oon ollut aktiivinen ja suora. Joten ohi.
Vierailija kirjoitti:
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Millä tavalla oon armoton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero ei ole este vaan muut asiat.
Selvä sitten. Este kuin este. Et tykkääkään kun oot tutustunut paremmin?
Miksi kirjoittaisin tänne jos en olisi jo ihan sekaisin ihastuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero ei ole este vaan muut asiat.
Mutta ne liittyy siihen ikäeroon
Vain osittain.
Kerrohan, mitkä asiat on sulle esteitä?
Tutustuit mun vikoihin. Saisinko mahdollisuuden näyttää hyvät puoleni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero ei ole este vaan muut asiat.
Mutta ne liittyy siihen ikäeroon
Vain osittain.
Kerrohan, mitkä asiat on sulle esteitä?
Liian tunnistettavaa. Kaivattu tietäisi kyllä.
Onko sun kanssa virheisiin tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kanssa virheisiin tilaa?
Siinähän ne menee vihreiden seassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kanssa virheisiin tilaa?
Aika loputtomastikin jos voin kuitenkin luottaa toiseen ja siihen yhteyteen eli mulla on suhteessa sellanen perusturvallisuudentunne rakennettu. Jos virheet on sen luonteisia, että toinen on toistuvasti osoittanut olevansa valmis kiinnostumaan muista heti kun joku helma hänen suuntaansa heilahtaa, sellaisen kanssa mun on vaikea elää.
koska?