Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44592)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero ei ole este vaan muut asiat.
Mistä tämä nyt pulpahti mieleen?
Siitä että mietin uskallanko kysyä häneltä suoraan muista asioista: en. Kirjoitin sitten tänne.
Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että voitaisiin olla ihmeitä?
Mennä ajassa taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Sä herätit mussa naisen. Kun olin vuosia ollut suhteessa jossa mulle naurettiin. Et ehkä uskoisi ulospäin.
Leikit varattuna tunteilla. Game over.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauniita terveisiä alapeukutetaan?
Siksi että narsisti naamioi ne taitavasti "kauniiksi".
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu oli se joka viimeksi otti yhteyttä. Minä olen se joka viimeksi ehdotti näkemistä.
Luulen että me tykätään toisistamme mutta silti olen niin nössö että olen täällä miettimässä että ehkä hän vihaa mua.
Taitavaa naamiointia. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu oli se joka viimeksi otti yhteyttä. Minä olen se joka viimeksi ehdotti näkemistä.
Luulen että me tykätään toisistamme mutta silti olen niin nössö että olen täällä miettimässä että ehkä hän vihaa mua.
Taitavaa naamiointia. Ehkä.
Mitä naamiointia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että voitaisiin olla ihmeitä?
Mennä ajassa taaksepäin.
Älä jaksa. Aina voit tehdä jotain nyt
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kanssa virheisiin tilaa?
Eipä oikeastaan. Kokeile olla ihan täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuit mun vikoihin. Saisinko mahdollisuuden näyttää hyvät puoleni?
Niitä olen tässä odottanutkin. Pidän oma-aloitteisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Nm
Oletko toisen mahdollisuuden arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
We'll figure this out.🤗
Ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli torstaina just oikeen malliset alushousut. Ei mulla muuta.
Välillä tykkään kiinnittää sun huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä herätit mussa naisen. Kun olin vuosia ollut suhteessa jossa mulle naurettiin. Et ehkä uskoisi ulospäin.
Leikit varattuna tunteilla. Game over.
Tulit moralisoimaan ihmisiä ketjuun, koska....?
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Olet tehnyt kaikesta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei auta mikään oikea jos ei ota mitään vastuuta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mystinen este lienee puoliso.
In your dreams.
Olen rakastunut
Toivon että kaikki on hyvin
Olosuhteisiin nähden
Ja että tämä viesti ei huku roskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
Kyllähän sinä tiedät paremmin.