Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44352)

Vierailija
44061/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että sinulla on mielenkiintoa tavata tai olla tekemisissä kuten jo vuosia sitten osoitit.

Tämä ei minulta.

Vierailija
44062/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaipaat minua vaikka et kaivannut minua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44063/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehdi joka päivä näitä systemaattisesti lukea. Ihan turha ehdottaa mitään täällä. 

Joten miksi etsit vastauksia täältä, etkä esim. Ehdota itse.

Koska tahto  ei ole tarpeeksi. Sivu.

Vierailija
44064/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on toisen oma.

Kukaan ei omista ketään.

Vierailija
44065/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autatko minua ensi viikolla?

Jos oot H tai S nainen, niin ehkä...

Ootko kahden naisen ratsu reima? 🤠 

Tarvittaessa. Jos he eivät ujostele toisiaan. 

Hmmmm...

Toinen ratsastaa sun aivojen päällä ja toinen hengitysteidesi päällä.

Aika uskaliasta, sanoisinko. 🤔

Vierailija
44066/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin kanssais vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44067/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo täällä ehtinyt nyt olemaan mutta sydän on levoton ja odottaa kuulevansa sinusta. Kunpa uskaltaisit lähestyä 

Vierailija
44068/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehdi joka päivä näitä systemaattisesti lukea. Ihan turha ehdottaa mitään täällä. 

Joten miksi etsit vastauksia täältä, etkä esim. Ehdota itse.

Monenlaisia ehdotuksia olen tehnyt. Ne on yleensä ghostattu kiusallisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44069/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua onnettomasti, etkä auta asiassa. Hyvää yötä.

Oikeastaan sama toisin päin. Hyvää yötä. 

Vierailija
44070/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi edes pitänyt kertoa, miten herkkä ja itkuinen mä oikeesti oon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44071/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä tipu💖

Vierailija
44072/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan selität kaikille kuinka muka olisin hylännyt sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44073/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo täällä ehtinyt nyt olemaan mutta sydän on levoton ja odottaa kuulevansa sinusta. Kunpa uskaltaisit lähestyä 

Rakennustyömaalla säikyttelisin siinä sitten :0

Vierailija
44074/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua. Hyvää yötä. Ehkä joskus elän hetken unessa, jossa ollaan taas yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44075/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?

Kuuntelisin vaikka Leo Melleriä

Hän pääsi jo taivaan kotiin (sivu

Vierailija
44076/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi edes pitänyt kertoa, miten herkkä ja itkuinen mä oikeesti oon.

Saa olla ja saa kertoa🤍

Vierailija
44077/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vain, että sinua halutaan päivästä toiseen. Siinä kaikki. En jaksaisi aina vain haluta saamatta ikinä mitään todellista.

Vierailija
44078/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi edes pitänyt kertoa, miten herkkä ja itkuinen mä oikeesti oon.

Tiedän jo eikä ikinä haitannut.

Vierailija
44079/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi edes pitänyt kertoa, miten herkkä ja itkuinen mä oikeesti oon.

Just tommonen pitää kertoa. Se on söpöä ja kertoo aitoudesta ja tunteidensa kuuntelusta. Sellainen ihminen on hyvä ihminen. 

Vierailija
44080/44352 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi