Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44352)
Miksi kaipaat minua vaikka et kaivannut minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehdi joka päivä näitä systemaattisesti lukea. Ihan turha ehdottaa mitään täällä.
Joten miksi etsit vastauksia täältä, etkä esim. Ehdota itse.
Koska tahto ei ole tarpeeksi. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Hän on toisen oma.
Kukaan ei omista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autatko minua ensi viikolla?
Jos oot H tai S nainen, niin ehkä...
Ootko kahden naisen ratsu reima? 🤠
Tarvittaessa. Jos he eivät ujostele toisiaan.
Hmmmm...
Toinen ratsastaa sun aivojen päällä ja toinen hengitysteidesi päällä.
Aika uskaliasta, sanoisinko. 🤔
Kuuntelisin kanssais vaikka mitä.
En oo täällä ehtinyt nyt olemaan mutta sydän on levoton ja odottaa kuulevansa sinusta. Kunpa uskaltaisit lähestyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehdi joka päivä näitä systemaattisesti lukea. Ihan turha ehdottaa mitään täällä.
Joten miksi etsit vastauksia täältä, etkä esim. Ehdota itse.
Monenlaisia ehdotuksia olen tehnyt. Ne on yleensä ghostattu kiusallisina.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua onnettomasti, etkä auta asiassa. Hyvää yötä.
Oikeastaan sama toisin päin. Hyvää yötä.
Ei olisi edes pitänyt kertoa, miten herkkä ja itkuinen mä oikeesti oon.
Varmaan selität kaikille kuinka muka olisin hylännyt sinut.
Vierailija kirjoitti:
En oo täällä ehtinyt nyt olemaan mutta sydän on levoton ja odottaa kuulevansa sinusta. Kunpa uskaltaisit lähestyä
Rakennustyömaalla säikyttelisin siinä sitten :0
Rakastan sua. Hyvää yötä. Ehkä joskus elän hetken unessa, jossa ollaan taas yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
Kuuntelisin vaikka Leo Melleriä
Hän pääsi jo taivaan kotiin (sivu
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi edes pitänyt kertoa, miten herkkä ja itkuinen mä oikeesti oon.
Saa olla ja saa kertoa🤍
Haluat vain, että sinua halutaan päivästä toiseen. Siinä kaikki. En jaksaisi aina vain haluta saamatta ikinä mitään todellista.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi edes pitänyt kertoa, miten herkkä ja itkuinen mä oikeesti oon.
Tiedän jo eikä ikinä haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi edes pitänyt kertoa, miten herkkä ja itkuinen mä oikeesti oon.
Just tommonen pitää kertoa. Se on söpöä ja kertoo aitoudesta ja tunteidensa kuuntelusta. Sellainen ihminen on hyvä ihminen.
Tämä ei minulta.