Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44352)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
En. Sairas vaatimus olisi tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
En oo täällä ehtinyt nyt olemaan mutta sydän on levoton ja odottaa kuulevansa sinusta. Kunpa uskaltaisit lähestyä
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Haluat vain, että sinua halutaan päivästä toiseen. Siinä kaikki. En jaksaisi aina vain haluta saamatta ikinä mitään todellista.
Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kaivattuja todennäköisemmin pelkkiä narskuhuijareita viettämässä lomaansa, voiko sitä surkeampaa elämää olla?
Ketjussa on pelkät kaipaajat, ei kaivattuja. Kaikki järkevät tietävät asian. Ei uutista.
Sentimentaalisuudessa ei ole mitään vikaa. En vain ole tottunut sen laatuisiin ihmisiin, joten en osaa välttämättä suhtautua sellaiseen herkkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua onnettomasti, etkä auta asiassa. Hyvää yötä.
Oikeastaan sama toisin päin. Hyvää yötä.
Ei ole. Olen monin tavoin tullut vastaan. Aina palaan yksin ja tyhjin sydämin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista I:tä etsit?
Sen I:n katseessa oli jotain jonka tunnistin. Hän oli kaunis ja persoonallinen, pienine oikkuineen ja ihastuin aika totaalisesti.
Ja miksi puhut imperfektissä?
Siksi koska ei me olla enää tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
Kuuntelisin vaikka Leo Melleriä
🤣 Nyt kyllä kuulostat kaivatultani…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kaivattuja todennäköisemmin pelkkiä narskuhuijareita viettämässä lomaansa, voiko sitä surkeampaa elämää olla?
Ketjussa on pelkät kaipaajat, ei kaivattuja. Kaikki järkevät tietävät asian. Ei uutista.
On täällä piipahtanut kaivattunikin.
Se minun korvike himoitsee sinua varmasti.
Jos nyt totta puhutaan niin ei itku pillejä kukaan jaksa kokoa itsesi.
Halein suukoin hyvää yötä. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että sinulla on mielenkiintoa tavata tai olla tekemisissä kuten jo vuosia sitten osoitit.
Tämä ei minulta.
Eikä x.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ihan sekaisin kun kirjoitan sulle tänne, mutta älä jätä tätä tähän. Me löydetään kyllä sopiva muoto.
Lupaatko?
Vierailija kirjoitti:
Se minun korvike himoitsee sinua varmasti.
Oho 😃
Vierailija kirjoitti:
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo täällä ehtinyt nyt olemaan mutta sydän on levoton ja odottaa kuulevansa sinusta. Kunpa uskaltaisit lähestyä
Kenelle?
Miehelle
Viestit lukematta. Toisilla puolilla?