Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44264)
Kuinka päiväis sujui? Omain ok, oisitpa täällä. Naiselle lounaaseen hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein ollut palava tarve päästä sun luo..
Opelle?
Aurinkoista aamua kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Hei mies
Tiedät että haluan sinua. Tiedän että haluat minua.
Mikä viivyttää? Jännitys vai jokin konkreettinen este?
Sun käytöksestä johtuva jännitys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on krooninen kaivatun silmien puute.
Mitä jos hän ei ole elinluovuttaja. Tarvitsee silmiään itse nähdäkseen
Kaivattuani autan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Se minun korvike himoitsee sinua varmasti.
Tasaiseen on viestitelly,mutta ei ole ollut minulla asioita sielläpäin.
Kotona puolison kainalossa.
"Eriarvoisten tasa-arvoinen kohtelu johtaa väistämättä eriarvoisuuteen."
Tänä aikana olemme saaneet todistaa tämän tapahtuman. Lopputulos: FAKTA.
Näin unta, että saitte vauvan! Ehkä tää oli enneuni, joten onnea ;)
Hyvää huomenta ihmiset. Nukuin ihan hyvin ja aloitan päivää minin kanssa. Viettäkää tekin ihana ja kiva päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eriarvoisten tasa-arvoinen kohtelu johtaa väistämättä eriarvoisuuteen."
Tänä aikana olemme saaneet todistaa tämän tapahtuman. Lopputulos: FAKTA.
"Hyve on eräänlaista sielun terveyttä, kauneutta ja hyvää käytöstä."
Lukekaa lisää:
Itse tykkäsin nyt tästä paljon:
"Koko filosofin elämä on valmistautumista kuolemaan."
Rakastuin tähän. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
🤦🤦🤦
Mun elämä on valmistautumista ikuiseen elämään, ikuiseen iloon, ikuiseen onneen. 🐣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
🤦🤦🤦
Ai niin, tää on lauantai. Tuota olis paljon luvassa, jos täällä aikois viettää kaunista kesäpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on valmistautumista ikuiseen elämään, ikuiseen iloon, ikuiseen onneen. 🐣
Minä elän tuossa ja samalla teen tietäni kuolemaan.
Erikoista että kukaan ei ymmärrä enää yhtään mitään. Ihmiskunta on tyhmentynyt sitten niistä ymmärryksen ajoista.
No, nyt ei ole aikaa jäädä juttelemaan, aamupuuron aika.
Meillä on sama lähikauppa