Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44444)
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä nuoruuteni rannoille
Mitäs sinne? Onko.. tuotteliasta aikaa? =P
Vierailija kirjoitti:
Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊
Ei, mutta kun olet toisen oma, teet vaikeaksi osoittamisen. Jos haluat liitossasi tuollaista huomiota, se on puolisosi tehtävä. Saan turpaan häneltä ja sulta, jos tulen näyttämään haluni.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on neljäs ehto?
Hänen halukkuutensa
Viimeksi luulin, ettet edes vastaa mulle lainkaan. Itkeskelin täällä koko seuraavan päivän, sen jälkeen kun olin viestinyt, kun ei tullut vastausta. En mä uskalla enää ehdottaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on neljäs ehto?
Hänen halukkuutensa
Sitten tämä ei ole mulle
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
Rakastan sinua onnettomasti, etkä auta asiassa. Hyvää yötä.
En ehdi joka päivä näitä systemaattisesti lukea. Ihan turha ehdottaa mitään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Autatko minua ensi viikolla?
Auttaisin häntä vaikka joka viikko😍
Hyvää yötä ruotsinkielinen keski-ikäinen suosikkiopettajani 🌹😚
Vierailija kirjoitti:
En ehdi joka päivä näitä systemaattisesti lukea. Ihan turha ehdottaa mitään täällä.
Joten miksi etsit vastauksia täältä, etkä esim. Ehdota itse.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
Kuuntelisin vaikka Leo Melleriä
Vierailija kirjoitti:
Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊
Ihan ymmärrettävää. Jotkut avautuu hitaasti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei taida olla nyt lähimailla 🥲
Anteeksi rakas, oli vaikeaa löytää tänne tänään. Rakastan sinua. Jatketaan huomenna ja sovitaan treffit. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
Tietysti, why not, ei se nyt niin erikoista ohjelmaa ole, vähän tylsähköä ehkä. Tuijottelisin vaan kaivattua onnellisena
Vierailija kirjoitti:
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
Suostuisin. Ainakin vähän aikaa. Luultavasti kuitenkin olisin kriittinen kuuntelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊
Ei, mutta kun olet toisen oma, teet vaikeaksi osoittamisen. Jos haluat liitossasi tuollaista huomiota, se on puolisosi tehtävä. Saan turpaan häneltä ja sulta, jos tulen näyttämään haluni.
Entä jos näytät kalusi?
Pakissani ei ole meisseliä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
Kuulisin, näkisin ja aistisin vain hänet, joten ihan sama mitä taustalla painaisi. Vaikka junanvaunullinen rääkyviä vauvoja, pääasia että kuuntelisin sitä hänen kanssaan.
Tarvittaessa. Jos he eivät ujostele toisiaan.