Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43294)
Minulla on tapana poistua huoneesta, jos huomaan että seuraani ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Älkää sit taas omiko kaikkea. On todennäköisempää, että kaivatulla ei ole mitään diagnooseja kuin että on.
Miks omisin täältä yhtään mitään? Tiedän kaivattuni diagnoosit ja että niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä pääse livahtamaan multa.
Kaikilta olen livahtanut, hähhää!
Mitä iloa saat pelleilystå? -divu
Älä oo niin hämmentyny mun katseista. Pidän sua järjettömän kuumana 🔥 Oon aina pitäny. Polvituilla tai ilman, mustassa tai sinisessä yläosassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tapana poistua huoneesta, jos huomaan että seuraani ei kaivata.
Sama.
.
Ne oli vain mun sormet, jotka liikkui sun iholla.
Oon tässä laskenut että kaivatusta on aiheutunu mulle aika merkittävii kuluja vuosien varrella. Tyynyt uusittu useamman kerran, 3x puhelin vaihdettu liiallisesta viestittelystä. Pitäisköhän mun lähettää lasku? Voidaan toki hinnasta sopia.
Jos joskus saan herätä vierestäsi, olen taivaassa. Kerran.
Armaani. Seksihelteet lähestyvät - olethan valmis?
Älä häpäise minua kertomalla minusta väärin.
Puhuisin mielellään livenä. Ei tekis ees tiukkaa, tykkään selvittää asiat kasvotusten. Vaatis vaan, et olis joku tilanne, jossa oltais kahdestaan. Sen järkkääminen onki sit vaikeampaa.
Ei ole someja eikä numeroita / viestiyhteyttä. En edes tiedä toisen koko nimeä, nii mistä lähtisin etsimäänkään. Nähdään sattumalta kerran 2-3 vuodessa, ja ympärillä on aina ihmisiä, nii vaikea saada tilaisuutta puhua mistään henkilökohtaisemmasta. Ei sillee et olisin ennen tätä kesää edes tajunnut haluavani sitä.
Sanot että olen helppo ihminen. Tämä on helppo tulkita aika monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia.
En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.
Sivusta huutelen: kannattaa katsoa pitääkö joku lähi-kaveripiirissä negatiivisuuden ja märehtimisen kehää pyörimässä. Jotkut nauttivat draamasta ja menneiden draamasta märehtimisestä, muistuttelusta. Kontrollin menettäminen, kateus takana? Ei tiedä.
Joskus täytyy tapahtua lähi- tai kaveripiirissä muutos, jotta pääsee kehittymään.
Totta, negaajia ja lannistajia ei kannata pitää kaveripiirissään. Tai kannattaa ainakin ottaa etäisyyttä heihin ja heidän juttuihinsa. Itselläni oli parikin tällaista tyyppiä, jotka yrittivät vain alentaa minua. Kun ei enää välitä heidän jutuistaan vaan elää iloisena just niin kuin haluaa, niin näyttääpä heitä nyt harmittavan.
Pistät kuitwnkin merkille että heitä harmittaa, vaikka sun piti lakata välittämästä?
Sanoit että olen sekava nainen. Se tarkoittaa sitä että hämmennyt jostakin. Toivottavasti ulkopuoliset eivät ole käsittäneet asiaa väärin.
Hetken luulin, että voisit olla se ihminen, joka haluaisi kuulla sydämeni laulun aidoimmillaan. Jossain kohtaa huomasin, että halusit korjata nuottia tai sanoja ja lauluni alkoi vaientua.
Ehkä se on tehty laulamaan täysin ulkopuolisille ilman toivetta nähdyksi tulemisesta tai vastavuoroisuudesta ja se saa ilonsa siitä, kun jonkun tuntemattoman askel vähän kevenee tai hänkin oppii laulamaan.
No, höpö höpö. Rastasverkkoa odotellessa.
Sanoit että kontrolloin sinua. Kerroitko miksi? Siksi että sinä et osaa ottaa vastuuta itsestäsi etkä halua tehdä päätöksiä, vastuutit asian itse minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä laskenut että kaivatusta on aiheutunu mulle aika merkittävii kuluja vuosien varrella. Tyynyt uusittu useamman kerran, 3x puhelin vaihdettu liiallisesta viestittelystä. Pitäisköhän mun lähettää lasku? Voidaan toki hinnasta sopia.
Mitä niille tyynyille oikein kävi?🤭
Ovat kuluneet puhki. Ne on saanu enemmän halauksia kuin useimmat ihmiset yhteensä ;(
Vierailija kirjoitti:
Kenet meistä haluaisit tavata? Vai etkö ketään?
Teistä en ikinä ketään. Kukaan ketjussa ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.
Varmaankin on jäänyt viimeiset näkemättä. En hävennyt. Surin ja olin pettynyt. Oli niin lähellä, että olisin uskaltanut luottaa. Oli niin lähellä, että sieluni olisi noussut vapaaseen lentoon.