Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43294)

Vierailija
43221/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jotenkin lamaantunut. Vastaan kyllä jos viestität. Minä viestinyt viimeksi, mutta laitoit sitä ennen yhteydet poikki. Häpesitkö? Olitko vihainen? Et varmaan nähnyt enää mun viestejä. 

Varmaankin on jäänyt viimeiset näkemättä. En hävennyt. Surin ja olin pettynyt. Oli niin lähellä, että olisin uskaltanut luottaa. Oli niin lähellä, että sieluni olisi noussut vapaaseen lentoon. 

Vierailija
43222/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana poistua huoneesta, jos huomaan että seuraani ei kaivata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43223/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää sit taas omiko kaikkea. On todennäköisempää, että kaivatulla ei ole mitään diagnooseja kuin että on. 

Miks omisin täältä yhtään mitään? Tiedän kaivattuni diagnoosit ja että niitä on.

Vierailija
43224/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä pääse livahtamaan multa. 

Kaikilta olen livahtanut, hähhää! 

Mitä iloa saat pelleilystå? -divu

Vierailija
43225/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo niin hämmentyny mun katseista. Pidän sua järjettömän kuumana 🔥 Oon aina pitäny. Polvituilla tai ilman, mustassa tai sinisessä yläosassa.

Vierailija
43226/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapana poistua huoneesta, jos huomaan että seuraani ei kaivata. 

Sama.

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43227/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli vain mun sormet, jotka liikkui sun iholla. 

Vierailija
43228/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä laskenut että kaivatusta on aiheutunu mulle aika merkittävii  kuluja vuosien varrella. Tyynyt uusittu useamman kerran, 3x puhelin vaihdettu liiallisesta viestittelystä. Pitäisköhän mun lähettää lasku? Voidaan toki hinnasta sopia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43229/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus saan herätä vierestäsi, olen taivaassa. Kerran.

Vierailija
43230/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armaani. Seksihelteet lähestyvät - olethan valmis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43241/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpäise minua kertomalla minusta väärin.

Vierailija
43242/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisin mielellään livenä. Ei tekis ees tiukkaa, tykkään selvittää asiat kasvotusten. Vaatis vaan, et olis joku tilanne, jossa oltais kahdestaan. Sen järkkääminen onki sit vaikeampaa.


Ei ole someja eikä numeroita / viestiyhteyttä. En edes tiedä toisen koko nimeä, nii mistä lähtisin etsimäänkään. Nähdään sattumalta kerran 2-3 vuodessa, ja ympärillä on aina ihmisiä, nii vaikea saada tilaisuutta puhua mistään henkilökohtaisemmasta. Ei sillee et olisin ennen tätä kesää edes tajunnut haluavani sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43243/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että olen helppo ihminen. Tämä on helppo tulkita aika monella tavalla.

Vierailija
43244/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

 

En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.

Sivusta huutelen: kannattaa katsoa pitääkö joku lähi-kaveripiirissä negatiivisuuden ja märehtimisen kehää pyörimässä. Jotkut nauttivat draamasta ja menneiden draamasta märehtimisestä, muistuttelusta. Kontrollin menettäminen, kateus takana? Ei tiedä.

 

Joskus täytyy tapahtua lähi- tai kaveripiirissä muutos, jotta pääsee kehittymään.

Totta, negaajia ja lannistajia ei kannata pitää kaveripiirissään. Tai kannattaa ainakin ottaa etäisyyttä heihin ja heidän juttuihinsa.  Itselläni oli parikin tällaista tyyppiä, jotka yrittivät vain alentaa minua. Kun ei enää välitä heidän jutuistaan vaan elää iloisena just niin kuin haluaa, niin näyttääpä heitä nyt harmittavan.

Pistät kuitwnkin merkille että heitä harmittaa, vaikka sun piti lakata välittämästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43245/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että olen sekava nainen. Se tarkoittaa sitä että hämmennyt jostakin. Toivottavasti ulkopuoliset eivät ole käsittäneet asiaa väärin.

Vierailija
43246/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit kesästä. 😗

Vierailija
43247/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken luulin, että voisit olla se ihminen, joka haluaisi kuulla sydämeni laulun aidoimmillaan. Jossain kohtaa huomasin, että halusit korjata nuottia tai sanoja ja lauluni alkoi vaientua. 

Ehkä se on tehty laulamaan täysin ulkopuolisille ilman toivetta nähdyksi tulemisesta tai vastavuoroisuudesta ja se saa ilonsa siitä, kun jonkun tuntemattoman askel vähän kevenee tai hänkin oppii laulamaan. 

No, höpö höpö. Rastasverkkoa odotellessa. 

Vierailija
43248/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että kontrolloin sinua. Kerroitko miksi? Siksi että sinä et osaa ottaa vastuuta itsestäsi etkä halua tehdä päätöksiä, vastuutit asian itse minulle.

Vierailija
43249/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä laskenut että kaivatusta on aiheutunu mulle aika merkittävii  kuluja vuosien varrella. Tyynyt uusittu useamman kerran, 3x puhelin vaihdettu liiallisesta viestittelystä. Pitäisköhän mun lähettää lasku? Voidaan toki hinnasta sopia.

Mitä niille tyynyille oikein kävi?🤭

Ovat kuluneet puhki. Ne on saanu enemmän halauksia kuin useimmat ihmiset yhteensä ;(

Vierailija
43250/43305 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenet meistä haluaisit tavata? Vai etkö ketään? 

Teistä en ikinä ketään. Kukaan ketjussa ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan