Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43417)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi näen hänet aina kun suljen silmäni.
Onnea vai ei, kun kaivatun kasvot ja olemus ovat niin elävinä mielessä, vaikkei häntä ole nähnyt kuukausiin.
Et kyllä pääse livahtamaan multa.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä pääse livahtamaan multa.
Viuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä artistin tai yhtyeen keikalle menisit kaivattusi kanssa?
Slayerin
Voisin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Voisinko saada sut
Annan sinulle itseni. Milloin noudat?
Me kuljetamme kyllä!
Kekkuli posteljooni
Oon rakastunu mut pelkään ettet uskalla koska haluat lopulta ajatella samalla tavalla kuin tietty yhteisö. Enkä voi asialle sitten mitään ja toivon et saisin silti pitää sut elämässäni, vaikka en ymmärrä miten näiden tunteiden kanssa voi elää.
liikaa kaikenlaista. Ei pysy perässä eikä kykene korjaamaan mitään.
Merkitset mulle paljon ja halusin sen vaan vielä kerran kertoa, mitä ikinä sitten tapahtuukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
Estämisen jälkeen ei mitenkään.
Ajattelin, että olisi helpompaa etkä olisi koko ajan mielessä. Kaipuu vain korostuu.
Oon jotenkin lamaantunut. Vastaan kyllä jos viestität. Minä viestinyt viimeksi, mutta laitoit sitä ennen yhteydet poikki. Häpesitkö? Olitko vihainen? Et varmaan nähnyt enää mun viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä pääse livahtamaan multa.
Kaikilta olen livahtanut, hähhää!
Sinun kanssasi haluaisin kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
Estämisen jälkeen ei mitenkään.
Eli se siitä vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi näen hänet aina kun suljen silmäni.
Onnea vai ei, kun kaivatun kasvot ja olemus ovat niin elävinä mielessä, vaikkei häntä ole nähnyt kuukausiin.
Niin surullista tuo ikävöinti, itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Oon jotenkin lamaantunut. Vastaan kyllä jos viestität. Minä viestinyt viimeksi, mutta laitoit sitä ennen yhteydet poikki. Häpesitkö? Olitko vihainen? Et varmaan nähnyt enää mun viestejä.
Varmaankin on jäänyt viimeiset näkemättä. En hävennyt. Surin ja olin pettynyt. Oli niin lähellä, että olisin uskaltanut luottaa. Oli niin lähellä, että sieluni olisi noussut vapaaseen lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä pääse livahtamaan multa.
Kaikilta olen livahtanut, hähhää!
Mitä iloa saat pelleilystå? -divu
Ei ollut langoilla. Sivusta n