Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43418)

Vierailija
43261/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin. 

Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.

Mistä päättelet että olen loukkaantunut? Kysyitkö? 

Minä näen sen etkä todellakaan peittele sitä tietoa, osoitat mieltäsi koko ajan lähes sanattomasti. Se ärsyttää minua ja toisinaan minun on kysyttävä sinulta onko sinulla kaikki hyvin tai että mikä sinua vaivaa? Useasti tiuskaiset vain että ei mikään.

Vierailija
43262/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

You're too cute to be true

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43263/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin sinua väkijoukosta.

Mistähän väkijoukosta?

Suviseuroista

Eikö siellä voi kuuluttaa? Tyyliin: "Iitin tiltu, Iitin tiltu! Sinua odotetaan portilla."

Vierailija
43264/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätin kuulemma puolestasi asioista. Se johtuu siitä että aikani kyselin sinulta vastauksia asioihin ja sinun oli aina hankala tehdä päätöksiä ja sanoitkin itse että minä voin päättää. Kyselin sinulta aina siltikin mielipiteitä koska se oli minulle tärkeää. Minä kerroin että teemme päätöksiä yhdessä. 

Katkeraa tilitystä jollekin miehelle? 

Katkeraa? Ihan normaalia. Vai ovatko kaikki asiat joita hoidan johtuvia mielestäsi katkeruudesta? Aika ilkeää sanoisin.

Vierailija
43265/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet meistä haluaisit tavata? Vai etkö ketään? 

Teistä en ikinä ketään. Kukaan ketjussa ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.

Tiedän, että olen poikkeus sääntöön.Minua ei taas kiinnosta tippaakaan mielenkiintoiset ihmiset. Haluan tavata tavallisia ihmisiä ,omine haasteineen ja murheineen.Liialliset ilopillerit ja omalla egolla mahtailijat eivät kiinnosta. Sivusta

Mitä sitten? Ei se muuta mitään minun vastauksestani, joten miksi kirjoitit sen tähän? 

Vierailija
43266/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, Rauhatar 😍🥰😎 

Hyvää yötä Levoton 💙🤎👋🤗 en pysty kirjoittamaan vapautuneesti. Tiedät varmaan miksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43267/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Vierailija
43268/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin. 

Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.

Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”. 

Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.

Joskus totuus sattuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43269/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laittoiko joku mun kanssa samaan aikaan tuon kappaleen? Hienoa! Hyvä maku! 

Vierailija
43270/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään mulle mitään sanottavaa?

Sanon että hyvää yötä sullekin, kuten kaivatullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43271/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin. 

Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.

Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”. 

Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.

Joskus totuus sattuu

Ei toimi. Voihan rähmä.

 

Lähes kaikki kommenttini jäivät ilmaan.

 

Olenko liian tylsä? Puhunko liikaa? Kyselenkö tyhmiä? Olenko ärsyttävä? Kerro jotakin!

Vierailija
43272/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin. 

Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.

Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”. 

Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.

Joskus totuus sattuu

Totuus ja totuus, mitä sinäkin mistään tiedät. Eiköhän valheet satu yhtä paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43273/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, Rauhatar 😍🥰😎 

Hyvää yötä Levoton 💙🤎👋🤗 en pysty kirjoittamaan vapautuneesti. Tiedät varmaan miksi. 

Tekö tykkäsitte pitkästä kommentistani jossa päätin kertoa hieman itsestäni? Kiitos että piditte siitä. Kerrankin sain positiivistakin huomiota.

Vierailija
43274/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en keksi muuta kommentoitavaa. Kiva kesäpäivä oli tänäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43275/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kaipaajille: menetkö tänä vuonna Suviseuroihin? 
Ylänuoli = kyllä   Alanuoli = en

Vierailija
43276/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä unia ja kesäöitä kaipaamalleni.

Vierailija
43277/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois päivän väsynyt nukkuu

Illan ruskoon silmät aukeaa

Laine rantaan vaiti raukeaa

Harvakseltaan käki kukkuu

 

Minä näin vain kaunista unta

En hereillä olla voisi

Vain unien valtakunta

Tiesi rannoilleni toisi

 

Terveisiä 

Vierailija
43278/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin merkkejä siitä että olin täällä, jätin ne merkiksi ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠rakkauden.

Vierailija
43279/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä V🤎 taas. Haluaisin toivottaa irl.

Vierailija
43280/43424 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?