Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43418)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua väkijoukosta.
Mistähän väkijoukosta?
Suviseuroista
Eikö siellä voi kuuluttaa? Tyyliin: "Iitin tiltu, Iitin tiltu! Sinua odotetaan portilla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätin kuulemma puolestasi asioista. Se johtuu siitä että aikani kyselin sinulta vastauksia asioihin ja sinun oli aina hankala tehdä päätöksiä ja sanoitkin itse että minä voin päättää. Kyselin sinulta aina siltikin mielipiteitä koska se oli minulle tärkeää. Minä kerroin että teemme päätöksiä yhdessä.
Katkeraa tilitystä jollekin miehelle?
Katkeraa? Ihan normaalia. Vai ovatko kaikki asiat joita hoidan johtuvia mielestäsi katkeruudesta? Aika ilkeää sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet meistä haluaisit tavata? Vai etkö ketään?
Teistä en ikinä ketään. Kukaan ketjussa ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.
Tiedän, että olen poikkeus sääntöön.Minua ei taas kiinnosta tippaakaan mielenkiintoiset ihmiset. Haluan tavata tavallisia ihmisiä ,omine haasteineen ja murheineen.Liialliset ilopillerit ja omalla egolla mahtailijat eivät kiinnosta. Sivusta
Mitä sitten? Ei se muuta mitään minun vastauksestani, joten miksi kirjoitit sen tähän?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Rauhatar 😍🥰😎
Hyvää yötä Levoton 💙🤎👋🤗 en pysty kirjoittamaan vapautuneesti. Tiedät varmaan miksi.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin.
Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.
Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”.
Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.
Joskus totuus sattuu
Siis laittoiko joku mun kanssa samaan aikaan tuon kappaleen? Hienoa! Hyvä maku!
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään mulle mitään sanottavaa?
Sanon että hyvää yötä sullekin, kuten kaivatullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin.
Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.
Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”.
Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.
Joskus totuus sattuu
Ei toimi. Voihan rähmä.
Lähes kaikki kommenttini jäivät ilmaan.
Olenko liian tylsä? Puhunko liikaa? Kyselenkö tyhmiä? Olenko ärsyttävä? Kerro jotakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin.
Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.
Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”.
Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.
Joskus totuus sattuu
Totuus ja totuus, mitä sinäkin mistään tiedät. Eiköhän valheet satu yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Rauhatar 😍🥰😎
Hyvää yötä Levoton 💙🤎👋🤗 en pysty kirjoittamaan vapautuneesti. Tiedät varmaan miksi.
Tekö tykkäsitte pitkästä kommentistani jossa päätin kertoa hieman itsestäni? Kiitos että piditte siitä. Kerrankin sain positiivistakin huomiota.
Nyt en keksi muuta kommentoitavaa. Kiva kesäpäivä oli tänäänkin.
Kysymys kaipaajille: menetkö tänä vuonna Suviseuroihin?
Ylänuoli = kyllä Alanuoli = en
Hyviä unia ja kesäöitä kaipaamalleni.
Pois päivän väsynyt nukkuu
Illan ruskoon silmät aukeaa
Laine rantaan vaiti raukeaa
Harvakseltaan käki kukkuu
Minä näin vain kaunista unta
En hereillä olla voisi
Vain unien valtakunta
Tiesi rannoilleni toisi
Terveisiä
Jätin merkkejä siitä että olin täällä, jätin ne merkiksi rakkauden.
Hyvää yötä V🤎 taas. Haluaisin toivottaa irl.
Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?
Minä näen sen etkä todellakaan peittele sitä tietoa, osoitat mieltäsi koko ajan lähes sanattomasti. Se ärsyttää minua ja toisinaan minun on kysyttävä sinulta onko sinulla kaikki hyvin tai että mikä sinua vaivaa? Useasti tiuskaiset vain että ei mikään.