Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän koitan työntää sinua pois, sitä kovempaa vetoa tunnen. Kuulutaanko me toisillemme?
Vissiin.. millon tavataan? Olit kaunis
Kiitos, mut en ole edes kovin komea.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä artistin tai yhtyeen keikalle menisit kaivattusi kanssa?
Teflon Brothersin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän koitan työntää sinua pois, sitä kovempaa vetoa tunnen. Kuulutaanko me toisillemme?
En usko tarkoitukseen, johdatukseen enkä kohtaloon. Kuitenkin ymmärrän hyvin, mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä tällaisia kehitellä. Se yhteenkuuluvuuden, merkityksen tai yhteyden kokemus on niiiiiiin vahva kahden ihmisen välillä, ja vain näiden kahden, jollaista moni ei välttämättä aiemmin ole kokenut lainkaan tai kahta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä artistin tai yhtyeen keikalle menisit kaivattusi kanssa?
Olisin vienyt hänet LP:n keikalle, tykkäsi tai ei. Tosin veikkaan, että keikan jälkeen olis tykännyt
Vierailija kirjoitti:
Satutat mua tällä hiljaisuudella tosi paljon 🥺 Ei ole reilua.
Mistä tämä hiljaisuus johtuu? Osaatko sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Huuleni terskallasi
Kielesi klitoriksellani
Kliimaksi
💋
Nå nyt! 🥳🥕🍉🐝😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän koitan työntää sinua pois, sitä kovempaa vetoa tunnen. Kuulutaanko me toisillemme?
En usko tarkoitukseen, johdatukseen enkä kohtaloon. Kuitenkin ymmärrän hyvin, mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä tällaisia kehitellä. Se yhteenkuuluvuuden, merkityksen tai yhteyden kokemus on niiiiiiin vahva kahden ihmisen välillä, ja vain näiden kahden, jollaista moni ei välttämättä aiemmin ole kokenut lainkaan tai kahta kertaa.
En ole ennen kokenut -ap
Tässä talossa on ikävällä sun nimesi. Sä tahdot et vaan unohdan no se ei ole helppoa. Sulle on. Toivot et lähden liikkeelle jotta unohdan. Se onnistuu kyllä. Oon vältellyt menemistä tiettyihin paikkoihin, koska toivoin et meidän juttu ei ole tässä. Mut ilmeisesti turhaan oon ollut menemättä ja turhaan toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Satutat mua tällä hiljaisuudella tosi paljon 🥺 Ei ole reilua.
Naiselta miehellekö?
Jos kyllä, en ole kehdannut. Häpeän hölmöilyjäni.
Pari päivää vuodessa on tarpeeksi lämmintä.
Ei voi pakottaa mihinkään. Mene vaan.
Vierailija kirjoitti:
😭💔 päästän sut menee.
Luit ajatukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutat mua tällä hiljaisuudella tosi paljon 🥺 Ei ole reilua.
Naiselta miehellekö?
Jos kyllä, en ole kehdannut. Häpeän hölmöilyjäni.
Kyllä. Mun ei sun hölmöilyt haittaa. Tää hiljaisuus repii mut kappaleiks.
Pitää mennä. Hyvää yötä söpöläinen. 🌞🌲
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuo mielikuvitus kaveri on aina vierellä kun sitä tarvitsen. :)
🤍
...kaikille meille.