Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43418)
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin.
Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.
Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että kontrolloin sinua. Kerroitko miksi? Siksi että sinä et osaa ottaa vastuuta itsestäsi etkä halua tehdä päätöksiä, vastuutit asian itse minulle.
Tämä on juuri sitä.
Nyt sinun täytyy kyllä hieman panostaa, ei ihan taida mennä läpi.
Sinun kanssasi onkin helppo keskustella. Haluaisitko vähän kysyä minun kokemusmaailmastani, tunteistani, näkövinkkelistäni? Vai mennäänkö sillä, että sinä omistat totuuden, myös minun elämästäni, tunteistani, ajatuksistani ja toiveistani?
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin.
Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.
Mistä päättelet että olen loukkaantunut? Kysyitkö?
Päätin kuulemma puolestasi asioista. Se johtuu siitä että aikani kyselin sinulta vastauksia asioihin ja sinun oli aina hankala tehdä päätöksiä ja sanoitkin itse että minä voin päättää. Kyselin sinulta aina siltikin mielipiteitä koska se oli minulle tärkeää. Minä kerroin että teemme päätöksiä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet meistä haluaisit tavata? Vai etkö ketään?
Teistä en ikinä ketään. Kukaan ketjussa ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.
Tiedän, että olen poikkeus sääntöön.Minua ei taas kiinnosta tippaakaan mielenkiintoiset ihmiset. Haluan tavata tavallisia ihmisiä ,omine haasteineen ja murheineen.Liialliset ilopillerit ja omalla egolla mahtailijat eivät kiinnosta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin.
Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.
Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”.
Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.
Aikooko vallesmanni soitella gookle meetin kautta?
Tietäähän vallesmanni etten vastaile puheluihin?
Onko vallesmannilla muita valtteja haalarin taskussa tai lippalakin alla?
Vierailija kirjoitti:
Päätin kuulemma puolestasi asioista. Se johtuu siitä että aikani kyselin sinulta vastauksia asioihin ja sinun oli aina hankala tehdä päätöksiä ja sanoitkin itse että minä voin päättää. Kyselin sinulta aina siltikin mielipiteitä koska se oli minulle tärkeää. Minä kerroin että teemme päätöksiä yhdessä.
Katkeraa tilitystä jollekin miehelle?
Ikävä sinua. Menen unille sinua ajatellen ja kädet ristissä. Kauniita unia.
Nähdäänköhän huomenna? Liian pitkä aika jo 💕
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua väkijoukosta.
Mistähän väkijoukosta?
I love my precious baby boy 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet meistä haluaisit tavata? Vai etkö ketään?
Teistä en ikinä ketään. Kukaan ketjussa ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.
Tiedän, että olen poikkeus sääntöön.Minua ei taas kiinnosta tippaakaan mielenkiintoiset ihmiset. Haluan tavata tavallisia ihmisiä ,omine haasteineen ja murheineen.Liialliset ilopillerit ja omalla egolla mahtailijat eivät kiinnosta. Sivusta
Rakastuin juuri sinuun.
Kaukaa sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kumman valitsisit ennemmin:
1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä
2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?
En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua väkijoukosta.
Mistähän väkijoukosta?
Suviseuroista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että kontrolloin sinua. Kerroitko miksi? Siksi että sinä et osaa ottaa vastuuta itsestäsi etkä halua tehdä päätöksiä, vastuutit asian itse minulle.
Tämä on juuri sitä.
Nyt sinun täytyy kyllä hieman panostaa, ei ihan taida mennä läpi.
Sinun kanssasi onkin helppo keskustella. Haluaisitko vähän kysyä minun kokemusmaailmastani, tunteistani, näkövinkkelistäni? Vai mennäänkö sillä, että sinä omistat totuuden, myös minun elämästäni, tunteistani, ajatuksistani ja toiveistani?
Olen kysellyt sinulta paljon mutta se kuulemma vaivaa sinua etkä tykkää kun kyselen koko ajan kaikkia sinun asioitasi. Olen kuitenkin kyselemällä oppinut sinusta paljon. Toivoisin että kertoisit myös oma-aloitteisesti itsestäsi enemmän. Elämä on helpompaa kun oppii tuntemaan toisen ihmisen läpikotaisin.
Tarjoaisin vihreät silmäni sinulle aina, kun niitä kaipaat. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua väkijoukosta.
Mistähän väkijoukosta?
Suviseuroista
En ole menossa
Vierailija kirjoitti:
Armaani. Seksihelteet lähestyvät - olethan valmis?
Nähdäänkö kalliolla? Saammeko olla kaksin?
Nyt sinun täytyy kyllä hieman panostaa, ei ihan taida mennä läpi.