Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43418)

Vierailija
43241/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että kontrolloin sinua. Kerroitko miksi? Siksi että sinä et osaa ottaa vastuuta itsestäsi etkä halua tehdä päätöksiä, vastuutit asian itse minulle.

Tämä on juuri sitä. 

Nyt sinun täytyy kyllä hieman panostaa, ei ihan taida mennä läpi.

Vierailija
43242/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin. 

Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.

Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43243/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että kontrolloin sinua. Kerroitko miksi? Siksi että sinä et osaa ottaa vastuuta itsestäsi etkä halua tehdä päätöksiä, vastuutit asian itse minulle.

Tämä on juuri sitä. 

Nyt sinun täytyy kyllä hieman panostaa, ei ihan taida mennä läpi.

Sinun kanssasi onkin helppo keskustella. Haluaisitko vähän kysyä minun kokemusmaailmastani, tunteistani, näkövinkkelistäni? Vai mennäänkö sillä, että sinä omistat totuuden, myös minun elämästäni, tunteistani, ajatuksistani ja toiveistani? 

Vierailija
43244/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin. 

Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.

Mistä päättelet että olen loukkaantunut? Kysyitkö? 

Vierailija
43245/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin kuulemma puolestasi asioista. Se johtuu siitä että aikani kyselin sinulta vastauksia asioihin ja sinun oli aina hankala tehdä päätöksiä ja sanoitkin itse että minä voin päättää. Kyselin sinulta aina siltikin mielipiteitä koska se oli minulle tärkeää. Minä kerroin että teemme päätöksiä yhdessä. 

Vierailija
43246/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet meistä haluaisit tavata? Vai etkö ketään? 

Teistä en ikinä ketään. Kukaan ketjussa ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.

Tiedän, että olen poikkeus sääntöön.Minua ei taas kiinnosta tippaakaan mielenkiintoiset ihmiset. Haluan tavata tavallisia ihmisiä ,omine haasteineen ja murheineen.Liialliset ilopillerit ja omalla egolla mahtailijat eivät kiinnosta. Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43247/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin. 

Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.

Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”. 

Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.

Vierailija
43248/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko vallesmanni soitella gookle meetin kautta? 
Tietäähän vallesmanni etten vastaile puheluihin? 
Onko vallesmannilla muita valtteja haalarin taskussa tai lippalakin alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43249/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin kuulemma puolestasi asioista. Se johtuu siitä että aikani kyselin sinulta vastauksia asioihin ja sinun oli aina hankala tehdä päätöksiä ja sanoitkin itse että minä voin päättää. Kyselin sinulta aina siltikin mielipiteitä koska se oli minulle tärkeää. Minä kerroin että teemme päätöksiä yhdessä. 

Katkeraa tilitystä jollekin miehelle? 

Vierailija
43250/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua. Menen unille sinua ajatellen ja kädet ristissä. Kauniita unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43251/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänköhän huomenna? Liian pitkä aika jo 💕

Vierailija
43252/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin sinua väkijoukosta.

Mistähän väkijoukosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43253/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love my precious baby boy 💗

Vierailija
43254/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet meistä haluaisit tavata? Vai etkö ketään? 

Teistä en ikinä ketään. Kukaan ketjussa ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.

Tiedän, että olen poikkeus sääntöön.Minua ei taas kiinnosta tippaakaan mielenkiintoiset ihmiset. Haluan tavata tavallisia ihmisiä ,omine haasteineen ja murheineen.Liialliset ilopillerit ja omalla egolla mahtailijat eivät kiinnosta. Sivusta

Rakastuin juuri sinuun. 

Kaukaa sivusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43255/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Vierailija
43256/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin sinua väkijoukosta.

Mistähän väkijoukosta?

Suviseuroista

Vierailija
43257/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että kontrolloin sinua. Kerroitko miksi? Siksi että sinä et osaa ottaa vastuuta itsestäsi etkä halua tehdä päätöksiä, vastuutit asian itse minulle.

Tämä on juuri sitä. 

Nyt sinun täytyy kyllä hieman panostaa, ei ihan taida mennä läpi.

Sinun kanssasi onkin helppo keskustella. Haluaisitko vähän kysyä minun kokemusmaailmastani, tunteistani, näkövinkkelistäni? Vai mennäänkö sillä, että sinä omistat totuuden, myös minun elämästäni, tunteistani, ajatuksistani ja toiveistani? 

Olen kysellyt sinulta paljon mutta se kuulemma vaivaa sinua etkä tykkää kun kyselen koko ajan kaikkia sinun asioitasi. Olen kuitenkin kyselemällä oppinut sinusta paljon. Toivoisin että kertoisit myös oma-aloitteisesti itsestäsi enemmän. Elämä on helpompaa kun oppii tuntemaan toisen ihmisen läpikotaisin.

Vierailija
43258/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin vihreät silmäni sinulle aina, kun niitä kaipaat. Gn.

Vierailija
43259/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin sinua väkijoukosta.

Mistähän väkijoukosta?

Suviseuroista

En ole menossa 

Vierailija
43260/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armaani. Seksihelteet lähestyvät - olethan valmis?

Nähdäänkö kalliolla? Saammeko olla kaksin?