Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42261/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kaunista 

Jotain palavaa 

Älä tunnista 

Että täällä vietän aikaa

Vierailija
42262/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ois uskonu et kaipaan vanhaa kotikaupunkia. Muutenkin tapahtunut liikaa muutoksia ja asioita vuodessa, too much. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42263/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun rakenteet on pois, en tiedä miten toimia.

Musta tuntuu että me molemmat haluttaisiin nähdä heinäkuussa mutta millä verukkeella? 

Laita sille nyt hyvä ihminen viesti

Vierailija
42264/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu 🤎n.😘💙m.

Vierailija
42265/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Öitä, kauniita unia!  🧡🤗

Vierailija
42266/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisitpa selkä vasten mun selkää. Selkäyhteys riittäisi. 

Kääntyikin ympäri ja halaisin tiukasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42267/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun rakenteet on pois, en tiedä miten toimia.

Musta tuntuu että me molemmat haluttaisiin nähdä heinäkuussa mutta millä verukkeella? 

Laita sille nyt hyvä ihminen viesti

Jos oisin niin rohkea niin olisinko täällä 

Vierailija
42268/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään

Laita joku pieni vihje että hän erottaa.

V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?

Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42269/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Rakas. Syliin kun pääsisin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Hyppäähän neito jo ratsaille. Ori valkoinen sut onneen saattaa. 

Takavasemmalta saapuu orhi musta

Koht potea saat mielen masennusta

Vierailija
42270/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa mammoille. Tutkimustulokset kertoo että nainen on koko luomakunnan höperöin olento.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42271/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin J. Lähetän lämpimän kesätuulen kuiskaamaan korvaasi sen, mitä en voi sanoa ääneen.

Nukun. Kiitos viestistä.

 

Hyvää yötä, J. 

Vierailija
42272/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön Ninni täällä hei. 

 

Ehkä vielä joku päivä muutun näkyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42273/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.

Et lähde leikkeihin mukaan. Olet liian negatiivinen. Sinun täytyisi rentoutua ja olla hieman huumorintajuisempi. Ehkä sinulla jopa olisikin huumorintajua mutta et uskalla heittäytyä. Mitä pelkäät?

Olen eri mutta heittäytyminen ei käy tuosta vain jokaiselta. Jonkin verran luonnekysymys ja miten on kasvanut reagoimaan ulkopuolisiin lähestymisiin. Joku irrottelee noin vain, toinen on jäykkä lopun ikäänsä, vaikka tunteita olisikin. 

Vierailija
42274/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kääntyisin ympäri ja halaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42275/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa kyllä riidellä vaikka koko/jokapäivä ,jos vaan haluaa.Ankeuttajia on liian paljon kauniissa ketjussa.

Vierailija
42276/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa sanonut suoraan, ettet tuntenut samoin.

Vierailija
42277/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa sanonut suoraan, ettet tuntenut samoin.

Jotkut miehet muuttuu kostonhaluisiksi stalkkereiksi jos on liian suora, naisen on pakko olla varovainen jos ei tunne

Vierailija
42278/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kaivatun kanssa tuotettu tänne sisältöä niin paljon että palkinnoksi saamme lopulta:

TOISEMME! Jee hyvä me! 
Mitäh..,. Eikö se niin mene?? Oikeesti??? 

Vierailija
42279/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun rakenteet on pois, en tiedä miten toimia.

Musta tuntuu että me molemmat haluttaisiin nähdä heinäkuussa mutta millä verukkeella? 

Kutsu jonnekin, vaikka ajelulle, local cafeteria ei tule kyseeseen. Sain siitä jo viimeksi riittävästi kyselyjä.

Vierailija
42280/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..

No mitenkä niin?