Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Kukapa ois uskonu et kaipaan vanhaa kotikaupunkia. Muutenkin tapahtunut liikaa muutoksia ja asioita vuodessa, too much.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun rakenteet on pois, en tiedä miten toimia.
Musta tuntuu että me molemmat haluttaisiin nähdä heinäkuussa mutta millä verukkeella?
Laita sille nyt hyvä ihminen viesti
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa selkä vasten mun selkää. Selkäyhteys riittäisi.
Kääntyikin ympäri ja halaisin tiukasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun rakenteet on pois, en tiedä miten toimia.
Musta tuntuu että me molemmat haluttaisiin nähdä heinäkuussa mutta millä verukkeella?
Laita sille nyt hyvä ihminen viesti
Jos oisin niin rohkea niin olisinko täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?
Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Rakas. Syliin kun pääsisin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hyppäähän neito jo ratsaille. Ori valkoinen sut onneen saattaa.
Takavasemmalta saapuu orhi musta
Koht potea saat mielen masennusta
Iltaa mammoille. Tutkimustulokset kertoo että nainen on koko luomakunnan höperöin olento.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin J. Lähetän lämpimän kesätuulen kuiskaamaan korvaasi sen, mitä en voi sanoa ääneen.
Nukun. Kiitos viestistä.
Hyvää yötä, J.
Näkymätön Ninni täällä hei.
Ehkä vielä joku päivä muutun näkyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.
Et lähde leikkeihin mukaan. Olet liian negatiivinen. Sinun täytyisi rentoutua ja olla hieman huumorintajuisempi. Ehkä sinulla jopa olisikin huumorintajua mutta et uskalla heittäytyä. Mitä pelkäät?
Olen eri mutta heittäytyminen ei käy tuosta vain jokaiselta. Jonkin verran luonnekysymys ja miten on kasvanut reagoimaan ulkopuolisiin lähestymisiin. Joku irrottelee noin vain, toinen on jäykkä lopun ikäänsä, vaikka tunteita olisikin.
*kääntyisin ympäri ja halaisin
Täällä saa kyllä riidellä vaikka koko/jokapäivä ,jos vaan haluaa.Ankeuttajia on liian paljon kauniissa ketjussa.
Olisitpa sanonut suoraan, ettet tuntenut samoin.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa sanonut suoraan, ettet tuntenut samoin.
Jotkut miehet muuttuu kostonhaluisiksi stalkkereiksi jos on liian suora, naisen on pakko olla varovainen jos ei tunne
Ollaan kaivatun kanssa tuotettu tänne sisältöä niin paljon että palkinnoksi saamme lopulta:
TOISEMME! Jee hyvä me!
Mitäh..,. Eikö se niin mene?? Oikeesti???
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun rakenteet on pois, en tiedä miten toimia.
Musta tuntuu että me molemmat haluttaisiin nähdä heinäkuussa mutta millä verukkeella?
Kutsu jonnekin, vaikka ajelulle, local cafeteria ei tule kyseeseen. Sain siitä jo viimeksi riittävästi kyselyjä.
Vierailija kirjoitti:
Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..
No mitenkä niin?
Jotain kaunista
Jotain palavaa
Älä tunnista
Että täällä vietän aikaa