Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. S, ihan oikeasti, kamala ikävä
Tule lady syleilyyni.
😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Särjetystä sydämestä voi parantua ja tulla paljon vahvemmaksi. Ei mulla muuta.
Sehän on ihan luonnollista, ihminen korjaa itseänsä. Kokemus vahvistaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Kirjoita se irl jos vain suinkin mahdollista.
Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
Miks luulet että se ois täällä mitään erottamassa 🤦🏻
Älä puutu joka viestiin.Etkö vieläkään ole saanut tarpeeksi huomiota,älä vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
Miks luulet että se ois täällä mitään erottamassa 🤦🏻
Älä puutu joka viestiin.Etkö vieläkään ole saanut tarpeeksi huomiota,älä vastaa.
Ei se ole sulle sitä viestiä kirjoittamassa 🤦🏻🤦🏻 eikä teidän kaivatut edes käy täällä ketjussa, joten ei ne myöskään täällä mitään itselleen erota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään et tää ajaa jonkinlaiseen masennukseen tää nykytilanne, oispa edes kunnon yhteys
Onnistuispa se edes jonkinlaisen yhteyden luominen.
Onnistuu se, viestiä vaan tulemaan💕
En tuu sinne enää tällä viikolla niin saat(te) olla rauhassa.
Nyt toivoisin hoivaa ja huomiota mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Oon hereillä ja mielelläni luen jotain kaunista.
Nyt kun rakenteet on pois, en tiedä miten toimia.
Musta tuntuu että me molemmat haluttaisiin nähdä heinäkuussa mutta millä verukkeella?
Oisitpa selkä vasten mun selkää. Selkäyhteys riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun rakenteet on pois, en tiedä miten toimia.
Musta tuntuu että me molemmat haluttaisiin nähdä heinäkuussa mutta millä verukkeella?
Rakenteet? Kynnet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?
Miks luulet että se ois täällä mitään erottamassa 🤦🏻