Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun rakenteet on pois, en tiedä miten toimia.
Musta tuntuu että me molemmat haluttaisiin nähdä heinäkuussa mutta millä verukkeella?
Laita sille nyt hyvä ihminen viesti
Jos oisin niin rohkea niin olisinko täällä
iiiiiik se voi sanoa ei! iiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiii
Vierailija kirjoitti:
Hei rakas
Keskustelen kanssasi sanattomasti sanoilla joita maailma ei tunne.
Osaan lukea käänteistä kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?
Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.
Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle
Vierailija kirjoitti:
Hei rakas
Keskustelen kanssasi sanattomasti sanoilla joita maailma ei tunne.
Kauniisti muotoiltu.
Sama sielu kahdessa kehossa.
Oltaispa me. Ikävä sua, haluaisin päästä iholle ja kokea tuntuuko kaikki silloinkin kuin omalta ja oikealta. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?
Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.
Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle
Mistä SINÄ sen tiedät URPO ? Oletko selvänäkijä.Painu nyt helve...ttiin siitä
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa sanonut suoraan, ettet tuntenut samoin.
Miks mä niin olisin sanonu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?
Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.
Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle
On se ainakin enemmän ketjun tarkoitus kuin sinun viestien ankeuttamisesi.En kaipaa mielipidettäsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?
Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.
Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle
Mistä SINÄ sen tiedät URPO ? Oletko selvänäkijä.Painu nyt helve...ttiin siitä
Niin sä siis oikeasti luulet että se on aina joku teistä? 🤦🏻🤦🏻
Hyvää ja ihanaa yötä rakkaalle M(n).
Ensimmäisen kerran kun näin sinut, valtasi uusi tunne. Ei sellainen kutittava ihastus. Se oli enemmänkin "tässä on hyvä, hänet haluan".
Kuvittelin että haluan sinut ystäväksi. Kauanko meni että tajusin rakastuneeni. Tavallaan onnettomasti, mutta en vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..
No mitenkä niin?
Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta
Kirjoittakaa kauniisti toisillenne täällä senkin pölvästit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?
Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.
Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle
Mistä SINÄ sen tiedät URPO ? Oletko selvänäkijä.Painu nyt helve...ttiin siitä
Niin sä siis oikeasti luulet että se on aina joku teistä? 🤦🏻🤦🏻
Ei voi olla ,KUN SE OLET AINA SINÄ,,joka helv..tin viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
Tää on joltain trollin ilkimykseltä. On se kumma juttu että aina pitää jonkun älykääpiön alkaa trollaamaan. Eilinen positiivinen viesti oli multa mutta ei tämä!!!! Joku ei halua että kirjoitan sulle kun heti alkaa mustamaalaus ja sekoittaminen
Stalkkeri saa karvaan kokemuken irl.
Sä olet se mies, joka minun oli tarkoituskin kohdata. Aika näyttää saadaanko me toisemme, mut joka tapauksessa olet vaikuttanut merkittävästi mun elämääni. Oot se turvallinen ja tasapainoinen mies, joka on tyynnyttänyt mun elämän myrskyjä aika tavalla. Suojannut ja rakastanut. Siitä olen ikuisesti kiitollinen! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittakaa kauniisti toisillenne täällä senkin pölvästit!
Ei kai täällä nyt toisillemme kirjoitella vaan kaivatuille? Niiin mä ainakin oon tehtävänannon ymmärtänyt 😅 muuthan on ketjussa vain pakollinen paha
Hei rakas
Keskustelen kanssasi sanattomasti sanoilla joita maailma ei tunne.