Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me oltais oltu hyvä pari. Mut jos oot onnellinen näin, niin se riittää.
En ole onnellinen. Luulen että hänkin aistii sen jotenkin, etäältäkin. Jotain puuttuu.
Aistin sen kaivatun katseessa ja olemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne mitään tunnisteita pitäis kirjoittaa. Joku alkoi heti trollaan eilisiltaista. Perse mistä nuo trollit ehtii aina väliin 😡 itse kirjoitin illalla pelkästään positiivista ja nyt näen täällä negaa samasta aiheesta. Vihaan tätä palstaa. En tiedä pitäiskö vielä kerran laittaa itsensä alttiiksi irl ja selvittää tuleeko meistä mitään
Kyllä kannattaa riskeerata.Tämä ketju sairastuttaa positiivisimmankin pidemmän päälle eikä mikään ole sen arvoista.Irl voi korkeintaan saada kieltävän vastauksen mutta ainakin pää pysyy terveenä.
Paljon olisi kerrottavaa ja kysyttävääkin mutta maltan tässä nyt mieleni itselleni epätyypillisesti. Joskus sitten jos sille on selvästi tilausta niin, että molemmat kokevat samoin.
Tänään sorruin. Yritän huomenna pysyä lujana. Eihän tämä ole kuin pieni ihastus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne mitään tunnisteita pitäis kirjoittaa. Joku alkoi heti trollaan eilisiltaista. Perse mistä nuo trollit ehtii aina väliin 😡 itse kirjoitin illalla pelkästään positiivista ja nyt näen täällä negaa samasta aiheesta. Vihaan tätä palstaa. En tiedä pitäiskö vielä kerran laittaa itsensä alttiiksi irl ja selvittää tuleeko meistä mitään
Suosittelen erittäin lämpimästi laittamaan itsensä likoon mieluummin IRL niin hommasta voi tullakin jotain.
Hyviä unia eräälle, jolle on tullu kirjoiteltua tuhansia viestejä. Sukatki ovat ehtineet pyöriä jalassa moneen kertaan siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍
Se on edelleen.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍
Se on edelleen.
Sivusta naiselta
Ei oo kyl ikinä ollu, hyi. Kunnon Jokeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍
Mä taas oon aina inhonnu sitä 😬 ihan kauhea, jotenkin suorastaan ärsyttävän näköinen
Ettekö te nyt millään voi pysyä ketjun aiheessa. Voi hyvää päivää! Itseäni on aina ärsyttänyt Ben Stillerin ja Julia Robertsin pärstät. Varmaan kiinnostaa kaikkia kaipausketjulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍
Niinhän me kaikki.
Mä oon edelleen!
Nii mäki, mutta eri tavalla ku nuorena. Tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍
Mä taas oon aina inhonnu sitä 😬 ihan kauhea, jotenkin suorastaan ärsyttävän näköinen
Ettekö te nyt millään voi pysyä ketjun aiheessa. Voi hyvää päivää! Itseäni on aina ärsyttänyt Ben Stillerin ja Julia Robertsin pärstät. Varmaan kiinnostaa kaikkia kaipausketjulaisia.
Itse asiassa mua ärsyttää niidenkin pärstät. Siinä tosiaan sellainen kolmikko, jonka leffoja en ikinä suostu katsomaan. Harmi, koska Vanilla Sky on ihan hyvä tarina
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Mun kaivattuni on komeampi nyt kuin nuorena. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...
Ei universumi voi, koska sillä ei ole tahtoa eikä valtuuksia. Universumi on luotu entiteetti, rakkaat ihmiset.
Ilonpilaaja😠
Universumilla tarkoitetaan oikeasti tässä yhteydessä luojaa.
Universumi ei voi olla entiteetti koska se ei ole joku energiaolemus. Sivusta
Höpö höpö. Olen tuo alkuperäinen universumista kirjoittaja enkä tarkoita sillä mitään luojaa. Älkääs horisko noita juttujanne toisten viesteihin.
Okei, pahoittelen olettamustani tarkoituksestasi.
Muuten kommentti oli kyllä faktaa ja sen todistavat myös alanuolet joita kommenttini sai.
Särjetystä sydämestä voi parantua ja tulla paljon vahvemmaksi. Ei mulla muuta.
Nuku hyvin J. Lähetän lämpimän kesätuulen kuiskaamaan korvaasi sen, mitä en voi sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍
Ja Catherine Zeta-Jones 😍😍
n
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. S, ihan oikeasti, kamala ikävä
Tule lady syleilyyni.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
Mä oon edelleen!