Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42221/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍

Niinhän me kaikki. 

Mä oon edelleen!

Vierailija
42222/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me oltais oltu hyvä pari. Mut jos oot onnellinen näin, niin se riittää.

En ole onnellinen. Luulen että hänkin aistii sen jotenkin, etäältäkin. Jotain puuttuu. 

Aistin sen kaivatun katseessa ja olemuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42223/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne mitään tunnisteita pitäis kirjoittaa. Joku alkoi heti trollaan eilisiltaista. Perse mistä nuo trollit ehtii aina väliin 😡 itse kirjoitin illalla pelkästään positiivista ja nyt näen täällä negaa samasta aiheesta. Vihaan tätä palstaa. En tiedä pitäiskö vielä kerran laittaa itsensä alttiiksi irl ja selvittää tuleeko meistä mitään 

Kyllä kannattaa riskeerata.Tämä ketju sairastuttaa positiivisimmankin pidemmän päälle eikä mikään ole sen arvoista.Irl voi korkeintaan saada kieltävän vastauksen mutta ainakin pää pysyy terveenä.

Vierailija
42224/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olisi kerrottavaa ja kysyttävääkin mutta maltan tässä nyt mieleni itselleni epätyypillisesti. Joskus sitten jos sille on selvästi tilausta niin, että molemmat kokevat samoin. 

Vierailija
42225/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sorruin. Yritän huomenna pysyä lujana. Eihän tämä ole kuin pieni ihastus. 

Vierailija
42226/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne mitään tunnisteita pitäis kirjoittaa. Joku alkoi heti trollaan eilisiltaista. Perse mistä nuo trollit ehtii aina väliin 😡 itse kirjoitin illalla pelkästään positiivista ja nyt näen täällä negaa samasta aiheesta. Vihaan tätä palstaa. En tiedä pitäiskö vielä kerran laittaa itsensä alttiiksi irl ja selvittää tuleeko meistä mitään 

Suosittelen erittäin lämpimästi laittamaan itsensä likoon mieluummin IRL niin hommasta voi tullakin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42227/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä unia eräälle, jolle on tullu kirjoiteltua tuhansia viestejä. Sukatki ovat ehtineet pyöriä jalassa moneen kertaan siinä sivussa. 

Vierailija
42228/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍

Se on edelleen. 

Sivusta naiselta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42229/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍

Se on edelleen. 

Sivusta naiselta 

Ei oo kyl ikinä ollu, hyi. Kunnon Jokeri.

Vierailija
42230/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍

Mä taas oon aina inhonnu sitä 😬 ihan kauhea, jotenkin suorastaan ärsyttävän näköinen

Ettekö te nyt millään voi pysyä ketjun aiheessa. Voi hyvää päivää! Itseäni on aina ärsyttänyt Ben Stillerin ja Julia Robertsin pärstät. Varmaan kiinnostaa kaikkia kaipausketjulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42231/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍

Niinhän me kaikki. 

Mä oon edelleen!

Nii mäki, mutta eri tavalla ku nuorena. Tietty. 

Vierailija
42232/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍

Mä taas oon aina inhonnu sitä 😬 ihan kauhea, jotenkin suorastaan ärsyttävän näköinen

Ettekö te nyt millään voi pysyä ketjun aiheessa. Voi hyvää päivää! Itseäni on aina ärsyttänyt Ben Stillerin ja Julia Robertsin pärstät. Varmaan kiinnostaa kaikkia kaipausketjulaisia.

Itse asiassa mua ärsyttää niidenkin pärstät. Siinä tosiaan sellainen kolmikko, jonka leffoja en ikinä suostu katsomaan. Harmi, koska Vanilla Sky on ihan hyvä tarina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42233/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään

Vierailija
42234/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivattuni on komeampi nyt kuin nuorena. 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42235/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...

Ei universumi voi, koska sillä ei ole tahtoa eikä valtuuksia. Universumi on luotu entiteetti, rakkaat ihmiset.

 

 

Ilonpilaaja😠

Universumilla tarkoitetaan oikeasti tässä yhteydessä luojaa. 

Universumi ei voi olla entiteetti koska se ei ole joku energiaolemus. Sivusta 

Höpö höpö. Olen tuo alkuperäinen universumista kirjoittaja enkä tarkoita sillä mitään luojaa. Älkääs horisko noita juttujanne toisten viesteihin.

Okei, pahoittelen olettamustani tarkoituksestasi.

 

Muuten kommentti oli kyllä faktaa ja sen todistavat myös alanuolet joita kommenttini sai.

Vierailija
42236/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särjetystä sydämestä voi parantua ja tulla paljon vahvemmaksi. Ei mulla muuta.

Vierailija
42237/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin J. Lähetän lämpimän kesätuulen kuiskaamaan korvaasi sen, mitä en voi sanoa ääneen.

Vierailija
42238/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍

Ja Catherine Zeta-Jones 😍😍

n

Vierailija
42239/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. S, ihan oikeasti, kamala ikävä 

Tule lady syleilyyni. 

Vierailija
42240/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään

Laita joku pieni vihje että hän erottaa.