Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Näkymätön Ninni täällä hei.
Ehkä vielä joku päivä muutun näkyväksi.
No johan on. =)
Mitäs sinne..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?
Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.
Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle
Mistä SINÄ sen tiedät URPO ? Oletko selvänäkijä.Painu nyt helve...ttiin siitä
Niin sä siis oikeasti luulet että se on aina joku teistä? 🤦🏻🤦🏻
Ei voi olla ,KUN SE OLET AINA SINÄ,,joka helv..tin viestissä.
Oikeestiko luulet? Että kaikkien kaivatut käy täällä erottamassa itsensä viesteistä? Hullu
Ein helv..nyt ei kyllä löydy sanoja enää.
En voi olla sulle musta mies mutta jos mustat miehet kiinnostaa niin nyt telkku päälle ja mtv3. Englanti - Ghana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään
Laita joku pieni vihje että hän erottaa.
V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?
Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.
Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle
Mistä SINÄ sen tiedät URPO ? Oletko selvänäkijä.Painu nyt helve...ttiin siitä
Niin sä siis oikeasti luulet että se on aina joku teistä? 🤦🏻🤦🏻
Ei voi olla ,KUN SE OLET AINA SINÄ,,joka helv..tin viestissä.
Oikeestiko luulet? Että kaikkien kaivatut käy täällä erottamassa itsensä viesteistä? Hullu
Ein helv..nyt ei kyllä löydy sanoja enää.
Pidä toi! Ei tarvi jatkossa lukea mitään noin tyhmää täältä
Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut?
Anna palaa. Kuka nyt yksityisiä viestejään jakelisi ympäriinsä.
Kyllä sinä tiedät ikäväni määrän
Kun joka aamu katseeni etsii
silmiäsi
Illan kaipuun tunnen sormenpäissäni
Ihollani
Kyllä sinä tiedät miten sinua
rakastan
Jakamaan elämän hetkiä
nauruja huonoja vitsejä hiljaisuutta
Kyllä sinä tiedät miten sieluni
huutaa nimeäsi
ja sydämeni
Kyllä sinä...
..muistat?
Kuinka käsi käteen hakeutui
ja kaikki oli siinä
Me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..
No mitenkä niin?
Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta
Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut?
Ja erosta sait tietää täällä vai ? Sit älä laita viestiä. Jos on oikeasti irl eronnut niin viestiä kehiin tollo!
Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kaivatun kanssa tuotettu tänne sisältöä niin paljon että palkinnoksi saamme lopulta:
TOISEMME! Jee hyvä me!
Mitäh..,. Eikö se niin mene?? Oikeesti???
Hauska ;)
Kulta, eihän tämä tilanne jää pysyväksi? Päättelin ja toivoin niin kun kuulin sanan tuuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut?
Anna palaa. Kuka nyt yksityisiä viestejään jakelisi ympäriinsä.
Kokemusta on. Mutta kaiken järjen mukaan se tilanne on muuttunut mutta mistä voisin olla varma. En halua kiukkuista exäänsä hyökäämään kimppuun. Sen verran vihainen nainen on. Aivan sama. En jaksa nyt suodattaa ku oon niin kyllästynyt tähän epätietoisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran kun näin sinut, valtasi uusi tunne. Ei sellainen kutittava ihastus. Se oli enemmänkin "tässä on hyvä, hänet haluan".
Kuvittelin että haluan sinut ystäväksi. Kauanko meni että tajusin rakastuneeni. Tavallaan onnettomasti, mutta en vaihtaisi pois.
Oli sama tunne. Tajusin kyllä heti siellä ulkona kun seistiin, että kolahti. Se oli ihan välitön tunne siitä, että no nyt.
Eikä me saatu toisiamme eikä varmaan saada. Mut läpi useamman kuukauden itsellä oli hyvä olla ja tuntui hyvältä kohdata. Pitkään näkemisen jälkeen pystyin tuntemaan sen ilon ja onnellisuuden. Ja samaan aikaan tunsin sellaista harmillisuutta siitä, että kaikki se helppous oli katoavaista.
Voi kun oltas tavattu aiemmin ehkä. Vai voisko tää olla kuitenkin oikea aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa sanonut suoraan, ettet tuntenut samoin.
Miks mä niin olisin sanonu?
Silloin kumpikin olisi jatkanut omaa elämäänsä siitä, mihin se jäi.
Vierailija kirjoitti:
Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.
Ai mitä rupeet tekeen?
Oikeestiko luulet? Että kaikkien kaivatut käy täällä erottamassa itsensä viesteistä? Hullu