Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42301/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään

Laita joku pieni vihje että hän erottaa.

V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?

Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.

Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle

Mistä SINÄ sen tiedät URPO ? Oletko selvänäkijä.Painu nyt helve...ttiin siitä

Niin sä siis oikeasti luulet että se on aina joku teistä? 🤦🏻‍🤦🏻‍

Ei voi olla ,KUN SE OLET AINA SINÄ,,joka helv..tin viestissä.

Oikeestiko luulet? Että kaikkien kaivatut käy täällä erottamassa itsensä viesteistä? Hullu

Vierailija
42302/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkymätön Ninni täällä hei. 

 

Ehkä vielä joku päivä muutun näkyväksi.

No johan on. =)

 

Mitäs sinne..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42303/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö halit..-😘

Vierailija
42304/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään

Laita joku pieni vihje että hän erottaa.

V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?

Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.

Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle

Mistä SINÄ sen tiedät URPO ? Oletko selvänäkijä.Painu nyt helve...ttiin siitä

Niin sä siis oikeasti luulet että se on aina joku teistä? 🤦🏻‍🤦🏻‍

Ei voi olla ,KUN SE OLET AINA SINÄ,,joka helv..tin viestissä.

Oikeestiko luulet? Että kaikkien kaivatut käy täällä erottamassa itsensä viesteistä? Hullu

Ein helv..nyt ei kyllä löydy sanoja enää.

Vierailija
42305/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla sulle musta mies mutta jos mustat miehet kiinnostaa niin nyt telkku päälle ja mtv3.  Englanti - Ghana.

Vierailija
42306/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kirjoittaa sulle kauniin viestin mutta hukkuuko se näiden mölinään

Laita joku pieni vihje että hän erottaa.

V1ttuako jatkuvasti kinuat tunnisteita?

Vitt..ako sulle kuuluu.Täällä on monta kinujaa ja tuo oli minun yksi vastaus tässä sairaassa ketjussa.

Sä oikeasti luulet että kaivatut on aina jotku tän ketjun sisältä? Että takuulla tunnisteet auttaa täällä, että ne menee perille 100%? Urpo. Et tee toisten ihastusten tunnisteilla yhtään mitään, ei ne viestit ole sulle

Mistä SINÄ sen tiedät URPO ? Oletko selvänäkijä.Painu nyt helve...ttiin siitä

Niin sä siis oikeasti luulet että se on aina joku teistä? 🤦🏻‍🤦🏻‍

Ei voi olla ,KUN SE OLET AINA SINÄ,,joka helv..tin viestissä.

Oikeestiko luulet? Että kaikkien kaivatut käy täällä erottamassa itsensä viesteistä? Hullu

Ein helv..nyt ei kyllä löydy sanoja enää.

Pidä toi! Ei tarvi jatkossa lukea mitään noin tyhmää täältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42307/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut? 

Vierailija
42308/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut? 

Anna palaa. Kuka nyt yksityisiä viestejään jakelisi ympäriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42309/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä tiedät ikäväni määrän

Kun joka aamu katseeni etsii

silmiäsi 

Illan kaipuun tunnen sormenpäissäni

Ihollani

Kyllä sinä tiedät miten sinua

rakastan

Jakamaan elämän hetkiä

nauruja huonoja vitsejä hiljaisuutta

Kyllä sinä tiedät miten sieluni

huutaa nimeäsi

ja sydämeni

 

Kyllä sinä...

..muistat?

 

Kuinka käsi käteen hakeutui 

ja kaikki oli siinä

Me.

Vierailija
42310/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..

No mitenkä niin?

Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta

Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42311/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut? 

Ja erosta sait tietää täällä vai ? Sit älä laita viestiä. Jos on oikeasti irl eronnut niin viestiä kehiin tollo!

Vierailija
42312/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42313/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kaivatun kanssa tuotettu tänne sisältöä niin paljon että palkinnoksi saamme lopulta:

TOISEMME! Jee hyvä me! 
Mitäh..,. Eikö se niin mene?? Oikeesti??? 

Hauska ;)

Vierailija
42314/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, eihän tämä tilanne jää pysyväksi?  Päättelin ja toivoin niin kun kuulin sanan  tuuraaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42315/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut? 

Anna palaa. Kuka nyt yksityisiä viestejään jakelisi ympäriinsä.

Kokemusta on. Mutta kaiken järjen mukaan se tilanne on muuttunut mutta mistä voisin olla varma. En halua kiukkuista exäänsä hyökäämään kimppuun. Sen verran vihainen nainen on. Aivan sama. En jaksa nyt suodattaa ku oon niin kyllästynyt tähän epätietoisuuteen

Vierailija
42316/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea runo.

Vierailija
42317/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen kerran kun näin sinut, valtasi uusi tunne. Ei sellainen kutittava ihastus. Se oli enemmänkin "tässä on hyvä, hänet haluan".

Kuvittelin että haluan sinut ystäväksi. Kauanko meni että tajusin rakastuneeni. Tavallaan onnettomasti, mutta en vaihtaisi pois.

Oli sama tunne. Tajusin kyllä heti siellä ulkona kun seistiin, että kolahti. Se oli ihan välitön tunne siitä, että no nyt.

 

Eikä me saatu toisiamme eikä varmaan saada. Mut läpi useamman kuukauden itsellä oli hyvä olla ja tuntui hyvältä kohdata. Pitkään näkemisen jälkeen pystyin tuntemaan sen ilon ja onnellisuuden. Ja samaan aikaan tunsin sellaista harmillisuutta siitä, että kaikki se helppous oli katoavaista.

 

Voi kun oltas tavattu aiemmin ehkä. Vai voisko tää olla kuitenkin oikea aika?

Vierailija
42318/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa sanonut suoraan, ettet tuntenut samoin.

Miks mä niin olisin sanonu?

Silloin kumpikin olisi jatkanut omaa elämäänsä siitä, mihin se jäi. 

Vierailija
42319/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä M****.💙💙💙

***

Vierailija
42320/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.

Ai mitä rupeet tekeen?