Toimeentulotuki ja lukulasit?
Käskevätkö ostaa Tokmannilta 3,5 euron lukulasit ja toimittamaan kuitin vai pääseekö optikon näöntarkastukseen ja sieltä halvat lukulasit?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kun olin tokmannilla töissä kyllä sieltä ihmiset lukulaseja ostivat, vaikka itsekin kävivät töissä.
Olen minäkin sieltä lasit ostanut mutta pitäisi päästä siihen näöntarkastukseen tässä 60 v iässä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin tokmannilla töissä kyllä sieltä ihmiset lukulaseja ostivat, vaikka itsekin kävivät töissä.
Olen minäkin sieltä lasit ostanut mutta pitäisi päästä siihen näöntarkastukseen tässä 60 v iässä!
Ap
No mene, se ei paljoa maksa. Pitäisi tuolla iällä osaavan jo itsensä elättää eikä odottaa että yhteiskunta maksaa kaiken
Specsaverssilla ilmainen näöntarkastus ja kahdet lukulasit 29e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mene, se ei paljoa maksa. Pitäisi tuolla iällä osaavan jo itsensä elättää eikä odottaa että yhteiskunta maksaa kaiken
Sori vaan mutta vielä muutama vuosi sitten palkkani oli 6200 e kk mutta sitten tuli potkut ja pitkäaikaistyöttömyys. Nyt elän 300 eurolla kuussa ja siihen ei mahdu optikolla käyntiä. Jos osaat laskea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa kolmekymppiä jos voisi saada ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja saat kuunnella puoli tuntia pakkomyyntiä ja tuhahduksia kun kieltäydyt kaikesta mitä ehdotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Näöntarkastukseen pääse ihan ilmaiseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa kolmekymppiä jos voisi saada ilmaiseksi?
Silsi, koska aikuinen ihminen vastaa itse omista menoistaan.
Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi, ei ihme että hyvinvointivaltio on pakko ajaa alas kun valtava määrä aikuisia ihmisiä on koko ajan käsi ojossa odottamassa että kaikki maksetaan ja vastikkeetonta rahaa syydetään tilille.